Ga naar inhoud

toog-topic | ik heb goesting in die (bijkomende) moto


msxx

Aanbevolen berichten

3 uren geleden, flupke73 zei:

Maat verkoopt een 2013 GS 1200

21000km, net onderhoud en nieuwe achterband

IMG_8903.jpeg

Hoeveel wil hij ervoor? 

Ziet er proper uit. Jammer genoeg geen zijkoffers (?), geen spaakwielen, en bovenal geen Adventure 😞 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minutes ago, Tjeu said:

Wel de inschrijving. Die bepaalt waar de motor administratief zit, wie de eigenaar is.

Dat klopt niet.

Een inschrijvingsbewijs is geen bewijs van eigendom. Dat staat er zelfs letterlijk op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, ir_fuel zei:

Dat klopt niet.

Een inschrijvingsbewijs is geen bewijs van eigendom. Dat staat er zelfs letterlijk op.

Nee, uiteraard niet, als je hem koopt krijg je dat mee. Maar het geeft wel de mogelijkheid om op die naam te kijken of er een signalement van diefstal is. Als je nieuwe papieren moet hebben, dan wordt die check gedaan en willen ze dus kunnen nagaan of die op de laatst geregistreerde naam als gestolen op is gegeven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, CharlesV zei:

Hoeveel wil hij ervoor? 

Ziet er proper uit. Jammer genoeg geen zijkoffers (?), geen spaakwielen, en bovenal geen Adventure 😞 

Had vanmiddag afspraak bij zijn dealer, ding is perfect onderhouden (pietje precies), sprak van 12K onderhandelbaar

wat er nog van accesoires bijkomt weet ik niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een moto die ik altijd op foto lelijk vond, is de Hayabusa. 

Maar gisteren een first gen (K5) van dichtbij kunnen herbekijken en amai, wat een moto. Dat lijnenspel, die brede heupen, Pfoeh, ik heb er deze nacht zelfs over gedroomd :lolz:

Hoe een moto in real life een totaal andere indruk kan maken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Terecht, heerlijke machines. Maat van me had eerst een R1100S, daar heb ik nooit mee gereden maar met z'n 1200S nadien wel, zij het maar kort. Maar damn, hoe licht en wendbaar dat ding was, vergeleken met mijn 1100R toen: absurd. En ook helemaal niet zo spartaans of oncomfortabel, noch hypersportief (en dus enkel goed bij vegen) qua zit.

Onlangs eentje zien staan bij m'n bandendealer en 'k schrok wel dat die van dichtbij (cockpit, bedieningselementen) veel sterker verouderd is dan van een afstandje. Vanop afstand ziet dat er absoluut niet oud uit.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeer capabel ook, heb er nog wat kilometers achter doorgebracht. Was wel een kundige bestuurder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, gTa zei:

Met de zilverkleurige sport wielen nog zoveel mooier:

Je hebt gelijk maar degene die te koop staan zijn bijna allemaal met zwarte wielen

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, CharlesV zei:

Je hebt gelijk maar degene die te koop staan zijn bijna allemaal met zwarte wielen

Zo was het origineel. Denk niet dat de zilverkleurige wielen verkrijgbaar waren op die uitvoering.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Yes. Ik ben zeer content met mijn Octavia in een discreet kleurtje, maar een moto mag wel wat opvallen in het verkeer 🙂

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, CharlesV zei:

Heel coole moto. Hoe zijn de eerste bevindingen?

Roderen is saai 🙂 

5 uren geleden, GTX zei:

Zeer knap! Doel en haven van Antwerpen?

Nope. Zeebrugge

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blij voor je maar 't is niet mijn ding (qua looks). Mail eens info@ikea.be voor evt sponsoring? :D 

Qua rijden moet dat wel goed zitten, ik lees er goeie dingen over. Lijkt me vooral een moto die 't niet van de show of het imago moet hebben, maar waar je zachtjes mee vergroeid geraakt en uiteindelijk niet meer van kan scheiden omdat 't zo'n betrouwbare levensgezel is.

Enjoy!! 

Wil je er wat onverhard mee gaan doen ook?

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Bijna 800km, de eerste fase van het inrijden is bijna afgelopen. Eerste onderhoud is voorzien op 1000km.

IMG_1191.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid