Glenn-N 8.258 Geplaatst: 29 juni 2016 Delen Geplaatst: 29 juni 2016 Serieuze verbetering. Smeekt wel om een lichte kleur imho. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.032 Geplaatst: 29 juni 2016 Delen Geplaatst: 29 juni 2016 5 hours ago, TCT said: Uitstoot en andere zever zijn onbestaande bij klassiekers. Het zijn diegene die het minst geliefd zijn die later een cultstatus krijgen. En dan nog, de nieuwe heeft een vijfdeurkoets terwijl de eerste nog een uitgerokken coupé/"911" was. Die nieuwe is zeker niet lelijk, maar buiten de badges en de achterlichten zie ik er maar weinig porsche in... Je mag de "cult karren" van 40 jaar terug niet vergelijken met een kar van vandaag binnen 40 jaar. Al om te beginnen liggen de productieaantallen pakken hoger. Zelfs de meest exclusieve versie van een Panamera zal in grotere hoeveelheden gemaakt zijn dan gelijk welke middenklasser 40 jaar geleden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.032 Geplaatst: 29 juni 2016 Delen Geplaatst: 29 juni 2016 4 hours ago, BMWMB said: Ik heb meerdere keren meegereden met de Turbo S van mijn buurman, en kan mij herinneren dat dat waanzinnig snel was. Zelf heb ik enkel gereden met de facelift Hybrid, en dat rijdt ronduit slecht voor zo'n dure wagen. Ik heb meegereden in de Turbo van @Jokke_vlo en wat ik me ervan herinner is dat dat zo dood als een pier aanvoelde. Even snel van 0 naar 200 als mijn GT3, maar je was precies van 0 naar 60 opgetrokken. Nul sensatie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.032 Geplaatst: 29 juni 2016 Delen Geplaatst: 29 juni 2016 4 hours ago, Timo said: Ik vind die prijzen echt mindblowing. Wat vroeger 'normaal' om te hebben was was een auto rond de 50-80k, nu is het blijkbaar al 80-120k. Tijd om eens rond je te kijken. Voor hoeveel mensen is een kar van 50-80K "normaal"? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
msxx 6.636 Geplaatst: 30 juni 2016 Delen Geplaatst: 30 juni 2016 5 uur geleden zei ir_fuel: Tijd om eens rond je te kijken. Voor hoeveel mensen is een kar van 50-80K "normaal"? Directieleden van KMO's welke nu massaal omschakelen naar wagens genre Tesla En dan zijn er mensen die graag de restjes oppikken als de directieleden hun wagen inruilen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jokke_vlo 14.812 Geplaatst: 30 juni 2016 Delen Geplaatst: 30 juni 2016 Ik heb meegereden in de Turbo van @Jokke_vlo en wat ik me ervan herinner is dat dat zo dood als een pier aanvoelde. Even snel van 0 naar 200 als mijn GT3, maar je was precies van 0 naar 60 opgetrokken. Nul sensatie. Precies een GT4 aan het beschrijven Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vince522 2.249 Geplaatst: 30 juni 2016 Delen Geplaatst: 30 juni 2016 Zet maar af! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Le Capri Mauve 910 Geplaatst: 30 juni 2016 Delen Geplaatst: 30 juni 2016 Op 6/30/2016 om 08:45 zei Jokke_vlo: Precies een GT4 aan het beschrijven Ah? Is een GT4 ook doodsaai op de baan? Ik vermoedde het wel maar het was me nog niet duidelijk. Ik ga er gewoon meestal van uit dat alle moderne sportwagens saai zijn tenzij op circuit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast wooter Geplaatst: 30 juni 2016 Delen Geplaatst: 30 juni 2016 3 hours ago, msxx said: Directieleden van KMO's welke nu massaal omschakelen naar wagens genre Tesla En dan zijn er mensen die graag de restjes oppikken als de directieleden hun wagen inruilen Maar een Tesla heeft zijn TCO en renting mee. Een 100K Tesla kost evenveel als een 518d op 5 jaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.804 Geplaatst: 30 juni 2016 Auteur Delen Geplaatst: 30 juni 2016 Ik heb meegereden in de Turbo van @Jokke_vlo en wat ik me ervan herinner is dat dat zo dood als een pier aanvoelde. Even snel van 0 naar 200 als mijn GT3, maar je was precies van 0 naar 60 opgetrokken. Nul sensatie. Dat is heel juist, en daar haal je net de eigenschappen aan wat een Panamera wil zijn, nl, een snelle comfortabele kilometervreter, waarmee je net dat beetje sneller bochten kan nemen dan met de andere Duitse limousines S/7/A8. Ook is de vormgeving wat sportiever dan deze 3 concurrenten, wat aan het stuur toch wel een sportiever gevoel geeft. Als daily wil ik geen GT3, maar wel een Panamera. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.148 Geplaatst: 1 juli 2016 Delen Geplaatst: 1 juli 2016 En een duw in de rug. En geen ruikbare frietjes of hoorbare inschuifladder. :D 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.032 Geplaatst: 1 juli 2016 Delen Geplaatst: 1 juli 2016 "net dat beetje sneller". t spel draait 7:38 op de ring. Kan je 997 GT3's mee gaan pesten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.804 Geplaatst: 1 juli 2016 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2016 Met de turbo, idd, die veel power heeft om op de rechte stukken het verschil te maken tov een 997 GT3. Een S8 zal heel zeker ook onder de 8 min. draaien op de ring. In de bochten zal een GT3 altijd de betere auto zijn. Als je echter deze Panamera gaat vergekijken met de 7/S/A6 met een even performante motor (3.0 turbodiesel bijvoorbeeld), dan zal de Panamera net dat beetje leuker sturen. Voor de rest blijft de Panamera een snelle comfortabele kilometervreter, wat hij moet zijn in die klasse. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.804 Geplaatst: 1 juli 2016 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2016 2 uur geleden zei gTa: En geen ruikbare frietjes... Daar zeg je zoal iets. Gisteren frieten gaan halen, en vanmorgen toen ik instapte viel ik bijna achterover van die frietengeur. Vandaag wat materiaal naar een klant moeten brengen. Ik werd zot van het gerammel! Ik ben 2x gestopt om het te herleggen, en nog bleef het rammelen. Voordeel is wel dat ik door dat gerammel het andere interieurgerammel niet meer hoorde. Ik geef wel toe dat een break soms handig is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Phil 11.553 Geplaatst: 3 juli 2016 Delen Geplaatst: 3 juli 2016 De diesel haalt zijn 422 pk van 3500 tot 5000 rpm... Da's wel zot voor een diesel, ding zal dan dik 5000+ rpm redlinen vermoed ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PJH 17.503 Geplaatst: 3 juli 2016 Delen Geplaatst: 3 juli 2016 Op 30-6-2016 om 08:45 zei Jokke_vlo: Precies een GT4 aan het beschrijven zo'n platte vijg haalt geen 200 denk ik; 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JanC 7.230 Geplaatst: 3 juli 2016 Delen Geplaatst: 3 juli 2016 9 uur geleden zei Phil: De diesel haalt zijn 422 pk van 3500 tot 5000 rpm... Da's wel zot voor een diesel, ding zal dan dik 5000+ rpm redlinen vermoed ik. Raar dat ze niet die uit de SQ7 gebruiken, met elektrische turbo. Tot nu toe was de 4.2 TDI nog gedeeld, terwijl ze voor de V6 al eerder een aparte koers volgden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Naish 7.994 Geplaatst: 4 juli 2016 Delen Geplaatst: 4 juli 2016 Op 30-6-2016 om 11:01 zei wooter: Maar een Tesla heeft zijn TCO en renting mee. Een 100K Tesla kost evenveel als een 518d op 5 jaar. I call bullshit... TCO van een Tesla (iets meer dan 100k) is identiek aan de tco van een M3... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.032 Geplaatst: 4 juli 2016 Delen Geplaatst: 4 juli 2016 Dat denk ik niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Naish 7.994 Geplaatst: 4 juli 2016 Delen Geplaatst: 4 juli 2016 In mijn berekening kwam dat toch op een paar k overeen... Tesla p85d tegenover m3 allebei goed uitgerust. Staat trouwens op dezelfde lijn als een 640d gc en een pana was iets duurder. Wel voor de p85d enkel thuis opladen gerekend. Ik ga niet 30 min mijn tijd zitten verschijten aan zo'n super charger Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.032 Geplaatst: 4 juli 2016 Delen Geplaatst: 4 juli 2016 Dan zit je niet te vergelijken met "iets meer dan 100k". Een dik uitgeruste p85d is 130K. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bart 207 Geplaatst: 10 juli 2016 Delen Geplaatst: 10 juli 2016 Op 29 juni 2016 om 20:53 zei BMWMB: Ik heb meerdere keren meegereden met de Turbo S van mijn buurman, en kan mij herinneren dat dat waanzinnig snel was. Zelf heb ik enkel gereden met de facelift Hybrid, en dat rijdt ronduit slecht voor zo'n dure wagen. wat vind je zo slecht rijden aan de hybrid? Ik ben daar content van, wel als je op een grote baan komt op sport drukken, anders voelt hij traag aan, maar voor de rest vind ik daar weinig mis mee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Audi S8 1.621 Geplaatst: 28 juli 2016 Delen Geplaatst: 28 juli 2016 2 weken geleden naar de Panamera G2 training in Leipzig geweest en de wagen heeft een enorme evolutie doorgemaakt. De 4S, 4S diesel en Turbo kunnen testen op de openbare weg en het circuit; telkens in vergelijking met de respectievelijke competitors. Qua comfort is de nieuwste generatie er enorm op vooruit gegaan en dat dankzij de nieuwe luchtvering. Een enorme handige feature en imo een van de meest innovatieve opties is het nieuwe Porsche Innodrive. Binnenin is het zeer aangenaam vertoeven en het nieuwe PCM systeem met 12.3" scherm is zeker een van de highlights van de nieuwste generatie. Wat een week 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flupke73 9.401 Geplaatst: 28 juli 2016 Delen Geplaatst: 28 juli 2016 tijd voor een nick-change Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stabilo Boss 1.730 Geplaatst: 28 juli 2016 Delen Geplaatst: 28 juli 2016 klopt het gerucht dat er vanachter optioneel 3 zitplaatsen beschikbaar zullen zijn? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.