Ga naar inhoud

gTa

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden, GTX zei:

@gTa

SUPERPROMO New Honda CRF1000 Africa Twin Adventure @Motorama
€ 12.990,00
http://link.2dehands.be/m1474813797?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons

Misschien iets interessant voor jou?

Ja, is al efkens, die promo. Zijn de 2019-modellen die buiten moeten want de volledig vernieuwde 2020-modellen komen er aan. Die zijn toch redelijk ingrijpend gewijzigd (niet enkel kleurke en een uitrustingske meer) dus da's echt niet meer in de showroom te houden.

Mocht ik dat nieuw kopen (ik koop zo'n dingen niet graag nieuw, ik laat de grootste waarde-afschrijving graag dragen door iemand anders :D ) dan zou ik zeker een 2020 willen.

Merci om aan me te denken, wel. Much appreciated! :up:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 10/21/2019 at 5:06 PM, dragonfly said:

Helmdagen bij RAD dus toch maar eens gaan passen. Nu heb ik L en was veel te klein, de XL tikkeltje te groot maar we zien wel.

Waarom pak je dan geen ander merk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, ir_fuel zei:

Waarom pak je dan geen ander merk?

Eén van de weinige merken met ingebouwd zonnevizier. Ik rijd met een bril dus heb dat wel nodig.

Ik ga eerst eens proberen met dikkere wangen want bovenaan zit hij goed. Mijn Bell racehelm hebben ze ook moeten aanpassen, ik heb nogal een speciaal hoofd 😛 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voorkeur.. 

Ik vind een halve genoeg maar die blijft vaak niet zitten

Een hele zorgt voor een andere pasvorm. Winterhelm + volle muts = teveel ruimte in de zomer

 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1/11/2019 om 17:32, dragonfly zei:

Eén van de weinige merken met ingebouwd zonnevizier. Ik rijd met een bril dus heb dat wel nodig.

Ik ga eerst eens proberen met dikkere wangen want bovenaan zit hij goed. Mijn Bell racehelm hebben ze ook moeten aanpassen, ik heb nogal een speciaal hoofd 😛 

Caberg, Exo,... Allemaal ingebouwd zonnevizier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles begint met pasvorm.

Bij mijnen eierkop (smal maar erg lang tussen voorhoofdspunt en schedelbasis achteraan) passen korter bouwende merken/modellen zoals veel Sharks en Arai's gewoon niet. Shoei past me in de regel vrij goed, Schuberth vroeger ook maar de laatste generaties veel minder. AGV Sportmodular ging ook goed, veel beter dan de BMW System 7 Carbon gek genoeg. De GT-Air past me als gegoten, zo voelt het.

Bijzonder gecharmeerd door het kleine volume (ondanks zonnevizier) van de HJC RPHA-70. Zou eigenlijk de meest sportieve integraalhelm met zonnevizier moeten zijn. Blijft bij mij ook op de shortlist staan (jammer dat 't vnl lelijke kleurstellingen zijn).

Link naar reactie
Delen op andere sites

HJC helm gehad. Binnenwerk slijt snel bij dagelijks gebruik.

aangepast door utah
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerste indruk: megalekker :inlove: 

Morgenmiddag vlieg ik naar Milaan voor de Eicma.
Benieuwd om in 't echt te zien.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dedju, ik was me gisteren aan het bedenken dat het nog wel eens leuk zou zijn om daar naartoe te gaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, gTa zei:

Eerste indruk: megalekker :inlove: 

Morgenmiddag vlieg ik naar Milaan voor de Eicma.
Benieuwd om in 't echt te zien.

Hoeveel heb je betaald voor uw vliegticket? Ik was ook aan het zien om te gaan met een kameraad en hij had iets van een 120 euro gewonden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die 1290 Superduke :blink::inlove:

Al is de 890r wellicht de verstandigste keuze, maar voor de looks toch liever de 1290.

En die nieuwe fireblade SP!! :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, GTX zei:

Hoeveel heb je betaald voor uw vliegticket? Ik was ook aan het zien om te gaan met een kameraad en hij had iets van een 120 euro gewonden.

Ja, zoiets. Da's enkel de naakte flight fare, wel. Komen (Ryanair-typisch) wel nog wat toeslagen bij, natuurlijk.
Wij betalen all in een 230 euro p.p. H&T incl. priority, fastlane, extra handbagage (op vliegtuig, niet in ruim) en preferred seats (aan nooduitgang).
Komt ook nog treinticket Malpensa - Milaan centrum bij (een dikke 20 EUR p.p. H&T).

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Damn :inlove: 

image.png.907d6c88af002f9d3a47f8b4ca8df7b1.png

Combo blauw/oranje vind ik BONKERS :inlove: 

En dikke velgskes :inlove:  die vond ik tot nu toe altijd een beetje meh :oops: 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En die Husqvarna Norden 901 concept, MIL-JAAAR :inlove:   Looks to be right up my alley. :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid