Ga naar inhoud

gTa

Aanbevolen berichten

23 uren geleden, GTX zei:

Een supermotard van Husqvarna?

Close! 

Husqvarna Nuda 900. 

husqvarna_nuda_900r_5.jpeg 

husqvarna-nuda-900r-streetbike.jpg

 

Husqvarna-Nuda900R.jpg

 

Specs en test

https://www.topspeed.com/motorcycles/motorcycle-reviews/husqvarna/2013-husqvarna-nuda-900r-ar158516.html 

 

Echt cool ding. Bij M&T waren ze er destijds ook enthousiast over, al was hij te ruw om echt bruikbaar te zijn. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 9/21/2019 at 6:01 PM, jan.van.gent said:

Heerlijke dag achter de rug! 56b332396202adde543dd71466c79f17.jpg

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 

 

Uiteindelijk de zaterdag een 210 km gereden, en de zondag een 195 km. Heerlijk weekend gehad, we waren in totaal met 20, maar wij reden in een groepje van 3.
Mijn pa met zijn KTM Freeride 350, Karl met zijn KTM six days 250 cc (4 takt, had voor het vertrek slechts 5 km op de teller, splinternieuw dus), en mijn bejaarde Yamaha wr250F van 2005.

Door het goede weer, en droge ondergrond was het niet de meest uitdagende rit, maar daarom niet minder leuk.

6days.jpg

freeride.jpg

wr.jpg

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2020 Honda CRF1000L Africa Twin (+ Adventure Sports)

https://advrider.com/new-honda-2020-africa-twin-breaks-cover/?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=editorial&utm_content=26_09_2019

Lichtjes grotere motor, nieuwere generatie electronics, multi info display (touch), cruise control standaard, marginaal gewichtsverlies, licht aangepaste kopkuip en koplamp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als iemand een Sportclassic 1000 GT wil kopen van 2019 met 13.000 km, nog als nieuw,  de mijne mag weg!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minutes ago, binnenmuisarchitekt said:

Als iemand een Sportclassic 1000 GT wil kopen van 2019 met 13.000 km, nog als nieuw,  de mijne mag weg!

 

*2009 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, tuscani zei:

Dat is een doodgewone, 100% oem R Nine-T Racer. Zelfs zonder de optionele spaakwielen (wat de racer imo echt nodig heeft, look-wise).

https://www.bmw-motorrad.be/nl/models/heritage/rninetracer.html

Zo staan er best wel wat te koop (klik). En quasi iedereen die er eentje heeft, wil 'm gerust weg doen voor een afschrijvinkje van 20 à 30%.

Hoofdreden is dat ze bijzonder oncomfortabel zijn om mee te rijden (lage clipons).
Veel mensen die 'm kochten als weekend-sport/tour moto, laten 'm vaak staan omdat-ie nauwelijks te harden is bij langere ritjes aan 'normalere' snelheden.
En om keihard mee te peren is-ie niet sportief genoeg (vooral onderbemeten voorophanging + de motor blijft helaas "maar" wat het is).
En om erg snel mee te gaan rijden zodat de clipons geen probleem meer zijn omdat je tegen de wind kan leunen, zijn de snelheidslimieten te laag.
Het is maw geen topper qua rijdynamiek. (De gewone Nine-T met z'n UPSD vork en hoger stuur rijdt capabeler en véél aangenamer.)

Het is dus eigenlijk vooral een moto die 't moet hebben van z'n looks. Een off the shelf hipster café racer, als het ware.
En dat is een probleem want hipsters willen een café racer waarmee ze "uniek" zijn. Terwijl 99% van de Nine-T Racers er uit zien zoals op de foto daar.
(Je kan sinds vorig modeljaar ook een andere kleurstelling krijgen, maar die is bijlange zo mooi niet en bijna niemand neemt 'm ook zo.)
Dus ook als hipster show-dink is het ook geen topper.

Ergo......

 

Bloedmooi wel, I agree. Maar hij moet wel de optionele spaakwielen hebben, dan.

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit vind ik wel een mafferd.

$_57.jpg

$_57.jpg

$_57.jpg

$_57.jpg

$_57.jpg

$_57.jpg

full Rizoma
full Öhlins (andere vorkpoten + achterdemper + stuurdemper)
Kineo spaakvelgen met naaf in gold elox
Motogadget dash
heeeeerlijke custom kleur

alleen geen fan van die "fancy" remschijven en van de LED koplampunit
(stock schijven en koplamp hadden 'm nog zo veel knapper gemaakt imo)

duur wel, vragen ze 30k voor :silly: 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

En dit vind ik ook best een leuke "custom"

$_57.jpg

$_57.jpg

$_57.jpg

$_57.jpg

$_57.jpg

$_57.jpg

standaard Nine-T kleur (zwart uni met alu zijkanten)
standaard wielen
véél standaard
...
custom rear frame en zadel met weggewerkte lichtjes
whitewall banden
die heeeeeerlijk mooie (BMW-eigen) "Roland Sachs Design" hop-ups (kleppendeksels, framedriehoek onder zadel, riemafdekkap motor vooraan, ...)

 

Wel geen fan van die cheape Spark-pot die er op zit. Past er imo voor geen meter bij.
En uiteraard weer die lelijke koplampunit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Gixxer zei:

Nice!

Dat "hp" verdwijnt en vervangen werd door "M" was niet nieuw (cfr "M pack" op de S1000RR), maar die nieuwe namen M1300GS en M1000XR en M1000RR zijn wel tof nieuws!

Ben echt benieuwd naar Eicma. :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry gixxer over gekeken. En idd gta, nadien ook gezien dat het een basis uitvoering is op het nineT gamma. Vond hem wel geslaagd en prijs viel precies nog mee. Het comfortgehalte zal idd ook een grote rol spelen. Want looks zijn soms niet verenigbaar met comfort. 

13501707_1093627310702871_8621558740442265200_n.jpg.a3f429c8e698b9896e553a0b4dfe6269.jpg

13434863_1086313494767586_1469103957005581311_n.jpg.ab07394d2eea06a329b0a87036afbcee.jpg

Heb een tijdje geleden al eens zo'n serie gepost :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Gehad mijn gsm niet mee, maar net terug van iemand zijn verzameling. Jitse heeft op deze gezeten. :D

spacer.png888 superbike

:inlove:

Verder ook nog kever rallycross en een fiat 500 hillclimber. Wat een ferm machientje. 

spacer.png

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap dat dus niet "had mijn GSM niet mee". :D  @tuscani

Moest een smartphone nu nog een toestel zijn waarmee je énkel maar belt (en eens een SMS verstuurt), zoals in 1998, dan zou ik dat nog kunnen begrijpen.

Maar vandaag de dag zit toch alles op je smartphone? Je geld zit daarin (Payconiq en Bancontact), je ItsMe, je agenda zit daarin, je klantenkaarten zitten daarin, je to do lijstjes zitten daarin, je foto's, je fototoestel, je zakcomputer, je persoonlijke meteo-dienst, je navigatiesysteem, je flitspaalmeldsysteem, enz.  In jouw geval zou daar ook jouw (ingang tot) jouw boekhouding moeten zitten met een factuur-scan app, een bewakingsvideo-monitor. Enzovoort.

Hoe heb je vandaag de dag ooit "m'n GSM niet mee", vraag ik me af? :lol: 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

woordje uitleg.

was een oldtimermeeting net achter de hoek. ben tussen 2 stortbuien met Jitse vlug naar daar gestapt om te kijken of er iets stond wat de moeite was. spijtig genoeg niet door het slechte weer ( was te verwachten natuurlijk) maar hij had een paar moto's uit zijn kelder gehaald om tentoon te stellen.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, bedankt voor de schriftelijke aanvraag, meneer. Bij deze is het dan ook toegestaan om die dag jouw GSM niet mee gehad te hebben. Mvg, het bestuur.

:D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

vond het zelf ook stom op het moment zelf. :D

Jitse mocht in de ralleykevers gaan zitten en dus op de duc. kon ik natuurlijk geen foto's maken van het fiere ventje. :facepalm:

hij kon net aan het stuur en de voetsteunen. zot zicht. :D

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, gTa zei:

Ik snap dat dus niet "had mijn GSM niet mee". :D  @tuscani

Moest een smartphone nu nog een toestel zijn waarmee je énkel maar belt (en eens een SMS verstuurt), zoals in 1998, dan zou ik dat nog kunnen begrijpen.

Maar vandaag de dag zit toch alles op je smartphone? Je geld zit daarin (Payconiq en Bancontact), je ItsMe, je agenda zit daarin, je klantenkaarten zitten daarin, je to do lijstjes zitten daarin, je foto's, je fototoestel, je zakcomputer, je persoonlijke meteo-dienst, je navigatiesysteem, je flitspaalmeldsysteem, enz.  In jouw geval zou daar ook jouw (ingang tot) jouw boekhouding moeten zitten met een factuur-scan app, een bewakingsvideo-monitor. Enzovoort.

Hoe heb je vandaag de dag ooit "m'n GSM niet mee", vraag ik me af? :lol: 

En net daarom laat ik die maar al te graag thuis. #rust #cavemen

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid