Ga naar inhoud

gTa

Aanbevolen berichten

5 uren geleden, Gixxer zei:

9143040c9afb3d46ea332428f6cc993a.jpg

Whooooooot :inlove: 

Right in my alley!!!

Zou dat iets zijn dat écht komt? :D  Want het lijkt nogal eigenbouw, met een zelfbouw frame en aftermarket spaakwielen en een oude koplamp, enz;

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whooooooot :inlove: 
Right in my alley!!!
Zou dat iets zijn dat écht komt? [emoji3]  Want het lijkt nogal eigenbouw, met een zelfbouw frame en aftermarket spaakwielen en een oude koplamp, enz;



Exclusive : Custom BMW K1600 GS
First test on Dutch chassis guru Nico Bakker’s latest outrageous bespoke creation, a six-cylinder GS BMW model based on its K1600 GT land yacht. Read the full story in the latest issue of Bike SA.
Link naar reactie
Delen op andere sites




Exclusive : Custom BMW K1600 GS
First test on Dutch chassis guru Nico Bakker’s latest outrageous bespoke creation, a six-cylinder GS BMW model based on its K1600 GT land yacht. Read the full story in the latest issue of Bike SA.
Moh [emoji38]z:

Het frame deed me wat aan zijn creaties denken. Plus ik weet dat hij wel wat BMW projecten gedaan heeft en hij commercieel best wat succes gehad heeft met zijn cbx 6cil, gezien de Honda frames veel te slap waren. Alles te samen leek het dus een aannemelijk antwoord, al dacht ik eigenlijk dat de naam en het bedrijf opgedoekt waren.

Achteraf bekeken was de wat gedateerde styling ook nog een hint. Weinig van zijn modellen waren echt blits te noemen wanneer ze gelanceerd werden...
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

In tijden waar custombuild net over zijn hoogtepunt is zouden ze er toch in moeten slagen om een 'designer'/praktische vormgever in huis te halen die de looks naar gelijke hoogte met de technische basis kan trekken. Dat ding ziet er toch echt niet uit. Zonde. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vermoedelijk werkt die zo veel mogelijk met bestaande stukken. If so, dan zit je natuurlijk beperkt qua oplossingen en dat vertaalt zich in de looks. Maar ik snap je helemaal. B.v. die (ouwe) halogeenkoplamp b.v. is helemaal niet meer van deze tijd, en al helemaal niet voor een bike van 50k. Daar had-ie toch minstens de LED-koplamp van de huidige boxer-GS moeten gebruiken. Ik kan me inbeelden dat alleen al dat detail de eventuele gegadigden zal tegenhouden. Voor de rest blijft het een adventure-bike met (altijd lelijk) kofferrek en zo. "Mooi" is dat nooit, het kan wel purposeful en vet ogen, en zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jups. Maar de Horex, de Tesi en nog eentje dat me nu ontschiet gebruiken allemaal dezelfde koplamp. Dus er zijn duidelijk ook betaalbare en mooie led stukken te koop. 

Bimota-Tesi-3d-RaceCafe-RC-EICMA2015-605

$_45.JPG

Ook voor achterlichten en uitlaten is dat zo. Ga je je wat verdiepen in de meer speciale motoren, dan zie je wel vaker dezelfde stukken terug komen. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijd voor wat werkjes:

-nieuwe olie voor de yamaha
-kettingen kuisen
-luchtfilters kuisen, olieën
-nieuwe achterband voor de yamaha, alsook een nieuwe BIB mousse
-nieuwe voor & achterband voor de KTM
-voorvork yamaha wat zachter instellen voor de winter
-montere andere rempomp (achteraan) voor de ktm (ktm heeft voor gewicht te besparen op de freeride remmetjes van een kinder cross moto sx85 gemonteerd, en die geven veel problemen met lucht die er in komt etc.)

183a3e26-d444-4b73-9626-0701a93527d0.thumb.jpg.a8bac5ddb77609ff736b44d52b2e02a5.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met alle respect. Maar waarom denken motorrijders steeds dat ze zich door een file moeten murwen om dan voor uwen neus te komen staan aan het rood licht en niet vooruit te gaan als het groen wordt. :fp: 
Deze morgen weer bijna ene met zijn klikken en zijn klakken overhoop gereden 😡

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met alle respect. Maar waarom denken motorrijders steeds dat ze zich door een file moeten murwen om dan voor uwen neus te komen staan aan het rood licht en niet vooruit te gaan als het groen wordt. :fp: 
Deze morgen weer bijna ene met zijn klikken en zijn klakken overhoop gereden [emoji35]
Omdat ze nat worden in de regen en geen deel uitmaken van het file probleem. Daarom hebben ze evenwel geen toelating om te snel te rijden.

Ik zou zeggen; probeer het zelf eens! Het is best wel fijn en ontspannend.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet zeggen dat ik er ook wel het schijt van krijgt als ze vooraan komen staan, maar dan optrekken als een bomma.

Vooraan komen staan is prima, maar trek de gashendel dan wel wat open zodat je tenminste sneller bent dan de gemiddelde auto. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Tjeu said:

Idd. Daarom ging ik met de BMW niet meer vooraan gaan staan.

Gast deze ochtend was ook met een zware touringmoto van BMW (al denk ik niet dat dat belang heeft). Eerst ertussen prutsen dat hij je spiegels er bijna afrijdt... en dan als een bomma inderdaad optrekken. :fp: 

En had hij zich nog aan "zijn lijn" gehouden als hij zich plaatste. Als je links van mij doorkomt, blijf dan ook links van mij staan dat, wanneer ik optrek, ik ernaast kan. Nee, ze gaan links (of rechts) voorbij en eens vooraan moeten ze dan helemaal naar het midden van het vak gaan staan (op het zebrapad nota bene) zodat jij maar beter kan wachten bij groen licht om op het gas te gaan want je weet nooit of die kerel rap genoeg uit de voeten gaat zijn...  

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Tjeu said:

Omdat ze nat worden in de regen en geen deel uitmaken van het file probleem. Daarom hebben ze evenwel geen toelating om te snel te rijden.

Ik zou zeggen; probeer het zelf eens! Het is best wel fijn en ontspannend.

Dat ze op de snelweg tussen de files doorrijden, is me helemaal geen probleem. Het stoort sommigen misschien, mij niet. Ze brengen zichzelf nl. bijlange niet zo in gevaar als door 15cm voor mijn voorbumper te parkeren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast deze ochtend was ook met een zware touringmoto van BMW (al denk ik niet dat dat belang heeft). Eerst ertussen prutsen dat hij je spiegels er bijna afrijdt... en dan als een bomma inderdaad optrekken. :fp: 
En had hij zich nog aan "zijn lijn" gehouden als hij zich plaatste. Als je links van mij doorkomt, blijf dan ook links van mij staan dat, wanneer ik optrek, ik ernaast kan. Nee, ze gaan links (of rechts) voorbij en eens vooraan moeten ze dan helemaal naar het midden van het vak gaan staan (op het zebrapad nota bene) zodat jij maar beter kan wachten bij groen licht om op het gas te gaan want je weet nooit of die kerel rap genoeg uit de voeten gaat zijn...  
 
Brrr, hatelijk als je daardoor zeker twee seconden verliest!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 hours ago, Tjeu said:

Brrr, hatelijk als je daardoor zeker twee seconden verliest!
 

Gaat niet over tijdverlies. Wel over gevaar. Als ik sneller op het gas trap danndie kwakkel, ligt em eronder.

En als het niet op 2” steekt, waarom kan hij niet gelijk iedereen aanschuiven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, The Swede zei:

Gaat niet over tijdverlies. Wel over gevaar. Als ik sneller op het gas trap danndie kwakkel, ligt em eronder.

En als het niet op 2” steekt, waarom kan hij niet gelijk iedereen aanschuiven?

Ben het op zich met je eens, maar....

het gevaar om van achteren aangereden te worden is vele malen groter als je aanschuift in de rij. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat niet over tijdverlies. Wel over gevaar. Als ik sneller op het gas trap danndie kwakkel, ligt em eronder.
En als het niet op 2” steekt, waarom kan hij niet gelijk iedereen aanschuiven?
Wat doe je als er een bestelwagen voor je staat? Bumper duwen?
Is toch niet moeilijk om niet sneller op te trekken dan het voertuig voor jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden, Tjeu zei:

Wat doe je als er een bestelwagen voor je staat? Bumper duwen?
Is toch niet moeilijk om niet sneller op te trekken dan het voertuig voor jou?
 

Het wordt eerder gezien als pretentieus als je voor de voorste wilt gaan staan. Handel dan ook naar die ' status' van primus als je daar denkt te mogen staan. 

Dat is de gedachte bij velen. En eerlijk gezegd, ik deel die wel. Wil niet zeggen dat je weg moet stuiven, maar het wordt geaccepteerd in het licht dat je toch sneller weg zal zijn dan de auto's welke zich doorgaans in het verkeer begeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Tjeu zei:

Wat doe je als er een bestelwagen voor je staat? Bumper duwen?
Is toch niet moeilijk om niet sneller op te trekken dan het voertuig voor jou?
 

ik begrijp swede  en erger mij daar ook aan. zeker met die 125cc scooters.

uw vergelijk gaat wel niet op. als de bestelwagen voor je staat, is die niet via uw spiegels of derde file tot voor u gekropen. de motor steekt voor, oké voor zijn veiligheid en omdat hij het kan, idd niets op tegen. maar geef dan gas. 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid