Ga naar inhoud

gTa

Aanbevolen berichten

6 uren geleden, msxx zei:

Merknaam is verkocht aan Chinese firma. Het heeft hoegenaamd niets meer te maken met het vorige merk ...

Merknaam was al verkocht toen ik voor Benelli begon te werken ergens in 2006-2007. Alle 1130's vanaf de Café Racer zijn onder Chinese vlag gemaakt, dat is inclusief de Tornado 1130, Tre-K 1130, Amazonas, TNT Sport (EVO), TNT 160,... Allemaal met chinese blokken. Dat zijn tevens ook de betere Benelli's, qua betrouwbaarheid en afwerking. Al voelt de knoppenwinkel wel duidelijk chinees aan. Maar qua elektronica en bekabeling en het weg werken van de kabels staat die op een veel hoger niveau dan de puur Italiaanse Benelli's.
De Chinese input is ook de reden waarom RAD Benelli is beginnen invoeren. We deden de KeeWay scooters en het is het moederbedrijf van KeeWay dat Benelli gekocht had. Daarom dus dat we er Benelli bij moeten nemen. 
De keeway Matrix was onderhouds dan ook een kopie van een oudere Benelli scooter. 

Keeway-matrix-50-ldo.JPG 

benelli__491_2001_1_lgw.jpg 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eeklo was vroeger ok, maar Gent... Pff, wat een kutwinkel was dat... Geen idee of het ondertussen al beter is. 


+100

Niet normaal daar en niet te begrijpen dat het blijft duren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 8/23/2019 at 11:21 AM, Gixxer said:

 


Yep, is een Specialized zaak geworden.

 

amaai, waar kun je dan nog terecht voor een yamaha in de streek?

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minutes ago, Gixxer said:

Schellebelle
@gTa

De baas David is jarenlang de teamgenoot geweest van uwen bandenboer VDC.

 

MotoTech is al jaren in Wetteren, op de steenweg naar Aalst :D Tenzij je nog een andere bedoelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En bandenboer VDC is geen bandenboer meer.

 

Serieus??

 

Neen, was de ex vergeten zetten.

En hij doet het wel nog hoor voor vrienden en familie. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

MotoTech is al jaren in Wetteren, op de steenweg naar Aalst [emoji3] Tenzij je nog een andere bedoelt.

 

Vorige zaak waar hij gestart is bedoel ik.

Wil maar zeggen dat die mannen al heel wat jaren bezig zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijke video. Niet zozeer owv zotte moto-actie of een knoert van een awesome bike, of zo. Gewoon ... de sfeer.

 

@JanC zou dit mogelijks ook wel kunnen smaken.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 secondjes kijken:

 

(start op 3:25)

 

Da's dus wat ik (op gelijkaardige gravel roads maar ook op smalle bergwegeltjes) tientallen keren tegenkwam op de Balkan-trip.

Dat zijn serieus grote beesten. Ziet er zo niet uit, maar camera staat bovenop peet zijn helm én hij staat rechtop z'n KTM reisenduro. Believe me: dat zijn verdomd grote honden.

 

Bij mij hebben ze ook nooit iets gedaan (behalve ene die op gelijkaardige snelheid maar met tanden bloot luid blaffend naar me toe kwam lopen) maar 't is toch verdomme wreed verschieten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijke video. Niet zozeer owv zotte moto-actie of een knoert van een awesome bike, of zo. Gewoon ... de sfeer.
 
[mention=87]JanC[/mention] zou dit mogelijks ook wel kunnen smaken.


Wauw, echt knap! Het is niet dikwijls dat ik zulke video’s volledig bekijk zonder af en toe eens door te scrollen. Maar deze is echt de moeite [emoji1362].

De sfeer en de manier waarop het wordt voorgesteld zijn echt top!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites

Triple nog niet verkocht :( 't is niet de moment om een moto te verkopen vrees ik. Morgen nog eens een toerke mee doen, kwestie van de batterij in vorm te houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij staat toch op wieltjes (paddock stand) dus misschien heeft iemand hem voor die foto inderdaad enkele cm h&w gereden, ja.

Mgv,
Alexanderr

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Eentje voor de kenners : raad de motorfiets! Als je het antwoord opgezocht hebt, post het dan nog even niet. Raden mag natuurlijk wel. Is wel een heel moeilijke...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Huh? Video nog niet gespeeld, maar... is dat niet gewoon een BMW S1000R?

 

Edit: OK, de still vóórdat je de video afspeelt is een compleet andere moto dan in de video zelf. :D 

image.png.e0de419cd2ebd57ffb4201ed161c3b86.png

Want op die still is dat een S1000R.

 

Edit 2: er zitten kweetnie hoe veel verschillende moto's in die video. Ik zie die S1000R, maar ook een KTM 1290R (2 verschillende zelfs, denk ik), en een MT-10 ook? (kan me vergissen). Dacht ook nog ergens een modernere Honda naked, en nog een BMW naked (R1200R?) en nog een KTM (iets Supermoto?) en...

 

Edit 3: ah 'k zie nu dat de video van RoyalJordanian is. Dan denk ik dat ik weet wat dienen moeilijken is dat ge zoekt. (Ken die Youtuber beetje.) Ga 't niet zeggen. (had 'm ook niet herkend)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah Ah dju! Ge hebt gelijk! Is verkeerde video! Er is eentje met enkel de speciale (van al enkele jaren terug), maar heb dus gemist en vind die nu niet direct...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat dus over de moto die vooral in het eerste deel van de video zichtbaar is en er ook wel wat uitspringt qua sound. Klinkt heel anders, en luider, dan de andere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De spiegels lijken op een Ducati Hypermotard.
Het is exclusiever, al is het geen exotisch merk. En ondanks het geen viercilinder is draait hij wel als een naaimachine. :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid