gTa 24.164 Geplaatst: 20 november 2023 Delen Geplaatst: 20 november 2023 Zou idd wel eens het Aero Pack kunnen zijn, met specifieke voor- en achterbumper (nummerplaat "in" de bumper i.p.v. eronder, zoals nu ook al bij de 992.1). Bij de 991.2 kreeg je met 't Aero Pack toch ook meer centraal geplaatste uitlaattips, als ik me dat goed herinner. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PieterA 845 Geplaatst: 20 november 2023 Delen Geplaatst: 20 november 2023 12 minuten geleden, gTa zei: Bij de 991.2 kreeg je met 't Aero Pack toch ook meer centraal geplaatste uitlaattips, als ik me dat goed herinner. Dat was inclusief de PSE optie dacht ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.164 Geplaatst: 20 november 2023 Delen Geplaatst: 20 november 2023 1 minuut geleden, PieterA zei: Dat was inclusief de PSE optie dacht ik. Ja, PSE zat daar std bij, dacht ik. Waren alle PSE's (ook zonder Aero Pack) dan meer gecentreerd bij de 991.2? Kan zijn, ik herinner het mij niet zo goed. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
-Fred- 567 Geplaatst: 20 november 2023 Delen Geplaatst: 20 november 2023 De facelift wordt een hybride heb ik zien passeren op de interwebs? Of beschikbaar als extra motorisatie? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Super95 187 Geplaatst: 20 november 2023 Delen Geplaatst: 20 november 2023 Waarmee zouden ze het dan combineren? Carrera: 2.0 flat 4 + hybride Carrera S: 2.5 flat 4 + hybride Carrera GTS: 3.0 flat 6 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ICM 22.327 Geplaatst: 20 november 2023 Delen Geplaatst: 20 november 2023 1 minuut geleden, Super95 zei: Waarmee zouden ze het dan combineren? Carrera: 2.0 flat 4 + hybride Carrera S: 2.5 flat 4 + hybride Carrera GTS: 3.0 flat 6 Volgens wat ik lees, de turbo. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Redfive 170 Geplaatst: 20 november 2023 Delen Geplaatst: 20 november 2023 1 uur geleden, gTa zei: Ja, PSE zat daar std bij, dacht ik. Waren alle PSE's (ook zonder Aero Pack) dan meer gecentreerd bij de 991.2? Kan zijn, ik herinner het mij niet zo goed. Mijne had de sportuitlaat, zonder Aero Pack. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Redfive 170 Geplaatst: 20 november 2023 Delen Geplaatst: 20 november 2023 Toch gene viercilinder in de 911 hé. Hou dat maar voor de 718's.. 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
-Fred- 567 Geplaatst: 20 november 2023 Delen Geplaatst: 20 november 2023 5 minuten geleden, Redfive zei: Toch gene viercilinder in de 911 hé. Hou dat maar voor de 718's.. Zo'n groot succes was dat ook niet he. Dat gaan ze met hun top model toch niet doen... Mercedes heeft getoond dat dat niet de manier is Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Speedhunter 4.229 Geplaatst: 20 november 2023 Delen Geplaatst: 20 november 2023 Onder druk van factoren van buitenaf (emissieregels en dergelijke) vrees ik dat ze niet anders gaan kunnen. Al blijft het jammer idd (is niet omdat ik EV rijdt dat ik een dikke 6 cylinder niet meer kan appreciëren). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
-Fred- 567 Geplaatst: 20 november 2023 Delen Geplaatst: 20 november 2023 Als ferrari het kan, dan kan Porsche toch niet uitblijven. Ik ben er iig wel benieuwd naar. Voor de daily 991'jes is dat wel een interessant nieuwtje. Fiscaal vriendelijke 911 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.145 Geplaatst: 20 november 2023 Delen Geplaatst: 20 november 2023 3 hours ago, -Fred- said: Fiscaal vriendelijke 911 Zal er toch vanaf hangen. Dan moet je een 911 hebben die onder de 100g CO2 zit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.164 Geplaatst: 20 november 2023 Delen Geplaatst: 20 november 2023 7 uren geleden, Redfive zei: Mijne had de sportuitlaat, zonder Aero Pack. Ja dat kan uiteraard, maar daar gaat 't 'm niet om. De vraag was (1) of alle Aero Packs std met PSE kwamen en (2) of alle PSE's (zowel met Aero Pack als zonder) bij de 991.2 die meer gecentreerde look kregen, of niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Redfive 170 Geplaatst: 20 november 2023 Delen Geplaatst: 20 november 2023 2 minuten geleden, gTa zei: Ja dat kan uiteraard, maar daar gaat 't 'm niet om. De vraag was (1) of alle Aero Packs std met PSE kwamen en (2) of alle PSE's (zowel met Aero Pack als zonder) bij de 991.2 die meer gecentreerde look kregen, of niet. PSE = gecentreerde look. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Speedhunter 4.229 Geplaatst: 20 november 2023 Delen Geplaatst: 20 november 2023 7 uren geleden, -Fred- zei: Als ferrari het kan, dan kan Porsche toch niet uitblijven. Ik ben er iig wel benieuwd naar. Voor de daily 991'jes is dat wel een interessant nieuwtje. Fiscaal vriendelijke 911 Maar die dingen bij Ferrari zijn wel allemaal hybride geworden (dacht ik) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.849 Geplaatst: 20 november 2023 Delen Geplaatst: 20 november 2023 Ik ben heel benieuwd naar de motorisatie van de 992.2. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Naish 7.998 Geplaatst: 21 november 2023 Delen Geplaatst: 21 november 2023 Benieuwd??? De GT3's gaan 4.0 NA motoren hebben De Turbo gaat naar hybride Ik vermoed dat de basis carrera en S gewoon de 3l gaan behouden en zelfs nog niet hybride gaan worden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
-Fred- 567 Geplaatst: 21 november 2023 Delen Geplaatst: 21 november 2023 (aangepast) ik ook Ofwel gaan ze puur de hybride toepassen voor extra vermogen. Ben alleen benieuwd hoe ze het gaan aanpakken. Gaat het gepaard gaan met een serieuze afslanking om het gewicht enigszins binnen de perken te houden, of gewoon extra power en wat gefoefel aan het onderstel om de balans erin te houden. Lijkt me dat ze genoeg lichtgewicht componenten in huis hebben om het extra gewicht ietwat te counteren, maar zijn de turbo kopers wel het juiste publiek? Net zoals bij een GT3 moet je daar niet teveel prutsen aan de succesformule. Wie in de markt is voor een turbo, wil het liefst een turbo S met alle toeters en bellen. Hybride past daar imo niet in het rijtje Ik zou wel benieuwd zijn naar een basis 911 met hybride. De mule die je ziet rondrijden doet wel eerder vermoeden dat het idd over de turbo zal gaan 21 november 2023 aangepast door -Fred- Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Naish 7.998 Geplaatst: 21 november 2023 Delen Geplaatst: 21 november 2023 Het is al op meerdere media gecommuniceerd dat de hybride al zeker op de turbo's komt... Was intertijd op de Panamera ook zo gelopen. Over de standaard carrera's ga ik geen uitspraak doen. Voor het NA blijven van GT3 + GT3 touring heb ik uit goeie bron al confirmatie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alexanderr 34.290 Geplaatst: 22 november 2023 Delen Geplaatst: 22 november 2023 Ik zou gokken dat de basis Carrera hetzelfde blijft als nu maar met een vermogensupgrade. De GTS, (4)S en Turbo (S) wordt hybride, de sportievere versies (GT3 / RS) blijven gewoon met verbrandingsmotor. Het is natuurlijk altijd raden naar wat er komt en ik gok ook gewoon maar iets. 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Naish 7.998 Geplaatst: 23 november 2023 Delen Geplaatst: 23 november 2023 Ik denk dat ik hetzelfde ga gokken Dus enkel de basis zou niet hybride worden... Zal volgens mij wel een boost zijn in de verkoop daarvan voor de mensen die nog een niet-hybride willen. Geen domme zet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Super95 187 Geplaatst: 23 november 2023 Delen Geplaatst: 23 november 2023 Wordt het dan plugin? (substantieel extra gewicht) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
-Fred- 567 Geplaatst: 23 november 2023 Delen Geplaatst: 23 november 2023 Is de GTS niet een van hun best verkopende uitvoeringen? Waarom zouden ze daaraan prutsen? Als je dus na de facelift nog een "pure" 911 wil moet je ofwel de basis kopen, ofwel de GT3. Dan moeten ze toch wel erg zelfzeker zijn over hun hybride, en effectief zien als een toegevoegde waarde. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Super95 187 Geplaatst: 23 november 2023 Delen Geplaatst: 23 november 2023 Je kan moeilijk een GTS hebben die trager is dan een S. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuscani 10.041 Geplaatst: 23 november 2023 Delen Geplaatst: 23 november 2023 2 uren geleden, -Fred- zei: Is de GTS niet een van hun best verkopende uitvoeringen? Waarom zouden ze daaraan prutsen? Als je dus na de facelift nog een "pure" 911 wil moet je ofwel de basis kopen, ofwel de GT3. Dan moeten ze toch wel erg zelfzeker zijn over hun hybride, en effectief zien als een toegevoegde waarde. Bij Ferrari zijn ze er toch ook 100% van overtuigd? En ze verkopen, dus zal porsche zeker niet achterblijven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.