Ga naar inhoud

Algemeen nieuwstopic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
10 hours ago, gTa said:

In dit geval is dat ook effectief zo.

Mijn vrouw heeft ook zo klanten. Ik ga hier nu niet te veel details zetten maar ze hebben daar bv een zwembad ... binnen. :D 

Geplaatst: (aangepast)
Op 29/9/2025 om 18:56, Speedhunter zei:

IMG_6268.jpeg.1f57d3e9fca7d4eb24a7a266c3cd424b.jpeg

Beetje zonde, waar moet ik nu inloggen om niks te lezen.

Edit: krijg ik een extra badge voor langste tijd tussen registratie en eerste post? 

aangepast door PieterV
  • Grappig 1
Geplaatst:
7 minuten geleden, PieterV zei:

Beetje zonde, waar moet ik nu inloggen om niks te lezen.

Edit: krijg ik een extra badge voor langste tijd tussen registratie en eerste post? 

Please don't hack us :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Zojuist, Krikkie zei:

Please don't hack us :D

Is dat mijn reputatie? 😂 

Geplaatst:

Tot zover "Cupra wordt een EV only merk".

image.png.5c244c2599d274f9a69547e7e7e904a8.png

Niiiice!

• Vind ik leuk 5
  • Thanks Friendly 1
Geplaatst:

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/kijk/2025/10/12/video-maredsous-geldnood-abdij-renovatie/

Men zoekt 2.5 miljoen…

Wat als Moorgat, dat goed profiteert van de bekendheid van Maredsous, nu es voor 1 jaar 0.33 eurocent per fles bier (onmerkbaar voor de klant) van 33cl extra aanrekent en dat doorgeeft? 

Op 2.3 miljoen hectoliter komt er sofort 2.5m euro binnen…

Of you doet het enkel op de flesjes Maredsous zelf - plakt er een etiket op “wij steunen de renovatie” en je rekent 20c extra per fles voor een jaar. Gaat de klant die daarvoor laten staan? 

En men zou er een dikke marketing campagne kunnen van maken.

…. Nu nog ne slimme vinden die zo denkt. 

Geplaatst:
Op 17/10/2025 om 00:18, gTa zei:

Tot zover "Cupra wordt een EV only merk".

image.png.5c244c2599d274f9a69547e7e7e904a8.png

Niiiice!

Bestond die al niet?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ja, bij de pre facelift.

Maar men zei altijd dat de facelift de 5 cilinder niet zou krijgen. Mooi dat ze hem toch lanceren.

Geplaatst:

Spijtig dat hij niet zo knap is (understatement) 😞

Geplaatst:

390 pk is wel deftig.

Moet dat niet in “nieuwe autos” staan?

• 2 weken later...
Geplaatst:

Wat brengt dat nu op, zo een hoop koper uit laadkabels. Dat kan nu toch ook geen fortuin zijn.

Geplaatst:

Zo'n 3 kg rood koper brengt toch al snel een 20 euro op. Molesteer op een nachtje een paal of 10 en da's toch al snel 200 euro. 😆

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

+ de tijd die je erin gaat moeten steken om die kabels te strippen, want ik kan me niet voorstellen dat ze met die kabels zo naar de marchand lopen.

En 200 euro op een nacht, maar ze zijn wel met 3.

Geplaatst:
2 minuten geleden, ir_fuel zei:

+ de tijd die je erin gaat moeten steken om die kabels te strippen, want ik kan me niet voorstellen dat ze met die kabels zo naar de marchand lopen.

Op een vuur gooien is makkelijk om te strippen.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
13 uren geleden, ir_fuel zei:

Denk dat je er niet teveel logica achter mag zoeken. 

Geplaatst:
Op 31/10/2025 om 21:55, ir_fuel zei:

Je wilt niet weten wat voor een crimineel milieu de schrootwereld is - er zullen er méér dan genoeg zijn die dat met plezier ongestript aanvaarden. 

Geplaatst:
17 minuten geleden, Lefty zei:

Je wilt niet weten wat voor een crimineel milieu de schrootwereld is - er zullen er méér dan genoeg zijn die dat met plezier ongestript aanvaarden. 

Dat zal het probleem niet zijn, dat levert gewoon een lagere prijs op.

Het punt is dat kabels niet mogen worden verkocht zonder voorleggen ID. Net om verdachte oorsprong te kunnen traceren uiteraard. Gefoefel zal er zeker bestaan.

Geplaatst:
7 minuten geleden, ICM zei:

Dat zal het probleem niet zijn, dat levert gewoon een lagere prijs op.

Het punt is dat kabels niet mogen worden verkocht zonder voorleggen ID. Net om verdachte oorsprong te kunnen traceren uiteraard. Gefoefel zal er zeker bestaan.

Ja vanzelfsprekend. Alles van schroot dat contant afgerekend wordt, overigens. 

Geplaatst:
42 minuten geleden, Lefty zei:

Ah, is dat zo? Ik dacht dat enkel koper contant op ID was.

Geplaatst:
10 uren geleden, Lefty zei:

Toch al tijdje dat dat niet meer cash is hier. En ook dat je niks meer mag meenemen...

Toen ik eens nickel mee had hebben ze zelfs nog eens extra mijn ID gecontroleerd en dan daarna nog het metaal zelf eens getest. Nochtans weinig voor gekregen tov de waarde, maar de lokale bvb wou het zelfs niet aanvaarden. 

Geplaatst:
6 minuten geleden, CAS zei:

Toch al tijdje dat dat niet meer cash is hier. En ook dat je niks meer mag meenemen...

Toen ik eens nickel mee had hebben ze zelfs nog eens extra mijn ID gecontroleerd en dan daarna nog het metaal zelf eens getest. Nochtans weinig voor gekregen tov de waarde, maar de lokale bvb wou het zelfs niet aanvaarden. 

Ik verwar mss een en ander met Nederland. In het mooie eengemaakte europa is de wetgeving daar deels weer anders, ook aangaande btw etc.

Laten we zeggen dat er in die regio flink wat gangsters zitten in die tak van de industrie.

Geplaatst:

Schroot/afval/recyclage, sowieso een wereld vol interessante figuren.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid