Ga naar inhoud

Mercedes-Benz 200-300E (124)


Matteus

Aanbevolen berichten

31 minutes ago, Krikkie said:

Photo bucket is betalend tegenwoordig dacht ik... 

En dus kunnen wij een ander zijn fotos niemeer zien 🤦🏼‍♂️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7/12/2019 om 08:55, The Swede zei:

Poging 2... gezien de gemiste verkoop bij Vavato vorige keer.

Volgende zaterdag naar Malaga. Duitse w124 gaan halen. (Hopelijk verloopt deze keer alles goed)

En? motor, kleuren interieur/exterieur?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, benzfreak zei:

Goed bezig hé jullie! Lijkt wel benzfreak in zen apenjaren. emoji23.png Ik moet asap nog eens langskomen in jullie atelier...

Altijd welkom! Ge moet eens met Jasper langskomen zodat hij zijn ex 300D nog eens kan bekijken! 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

W124 :inlove:

Jasper probeerde hem me ook aan te smeren maar 'k had er al 2 staan. :D (en eigenlijk zou ik, als er ooit nog een andere in de plaats komt, na 3 mopf 0's eens een mopf 1 willen). Zaten die gulli's erbij? Al heel lang op zoek naar een propere mopf 0 set..

Link naar reactie
Delen op andere sites

W124 default_wub.png

Jasper probeerde hem me ook aan te smeren maar 'k had er al 2 staan. default_biggrin.gif (en eigenlijk zou ik, als er ooit nog een andere in de plaats komt, na 3 mopf 0's eens een mopf 1 willen). Zaten die gulli's erbij? Al heel lang op zoek naar een propere mopf 0 set..


Die komen van deze 300D. Gevonden tegen het Gentse in een bos achter een villa. Redelijk rot maar wel nog bruikbaar voor stukken.

80fdb46194788396dfc29f577925ee99.jpg

d2314a56c274a29904c75d218b3e40fd.jpg

Velgen hebben we laten zandstralen en poederlakken.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites



Die komen van deze 300D. Gevonden tegen het Gentse in een bos achter een villa. Redelijk rot maar wel nog bruikbaar voor stukken.

80fdb46194788396dfc29f577925ee99.jpg&key=591ce2b8a7efebfd065c8cc70f6ca60f8f2c39c4dd32eb045d21709b10501ff1

d2314a56c274a29904c75d218b3e40fd.jpg&key=7bfc35018ef1304e7b9c25f215d981e8bf3e61185e85c0a00cd66afb2d76d85c

Velgen hebben we laten zandstralen en poederlakken.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gekocht of getsjoept? :o

Zijn de koplampen nog deftig? :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Ian zei:


Gekocht of getsjoept? :o

Zijn de koplampen nog deftig? :D

Gekocht :D

Rechtse lamp was verroest maar het glas was nog goed en dat is ondertussen verkocht. De linkse koplamp is in ok staat dacht ik.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, benzfreak zei:

Die had ik toen zelf moeten gaan halen he verdikke emoji23.png

Acht jaar stilgestaan en rijdend op den trailer gezet. 😂 Ongelooflijk eigenlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Straf, maar ze zijn ervoor gekend. Maat zijn W123 stond meer dan 10j stil (wel in een garage), idem, van den eerste keer in gang. Maar wel na 20 km dichtgesmodderd van de was in de brandstoftank en het vacuumsysteem had hier en daar lekken waardoor bv de automaat vreemd schakelde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 12/9/2019 at 7:40 PM, CMon said:

Altijd welkom! Ge moet eens met Jasper langskomen zodat hij zijn ex 300D nog eens kan bekijken! 😁

Waar zijt ge er aan bezig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Straf, maar ze zijn ervoor gekend. Maat zijn W123 stond meer dan 10j stil (wel in een garage), idem, van den eerste keer in gang. Maar wel na 20 km dichtgesmodderd van de was in de brandstoftank en het vacuumsysteem had hier en daar lekken waardoor bv de automaat vreemd schakelde.


Dat zal bij deze ook wel het geval zijn denk ik. Hij staat momenteel half gestript binnen in een hoek. Deze zomer is hij nog eens gestart om te verplaatsen maar sindsdien niet meer. Bedoeling is om de motor er op termijn uit te halen en dan is het interessant als hij niet te veel van die prut binnenkrijgt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, benzfreak said:

Wie maakt er een topicje? :D

You just volunteered. 

Volgend weekend of op 22-23/12? Zullen er wel zijn die dan niks te doen hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid