Ga naar inhoud

Komt er een eind aan de LV regelgeving?


The Swede

Aanbevolen berichten

11 minuten geleden, tuscani zei:

Nieuwe trend is  een mobilhome (genre Marco polo of California ) te kopen. Blijkbaar krijgen die ook een beter taksstelsel. 

Klopt, houden ook goed hun waarde (Marco polo en dergelijke) 

Geen biv, wel minimale jaarlijkse taks... 

MTM

 

MTM staat voor maximaal toegelaten massa. Het gaat hier over het maximale gewicht van het voertuig in beladen toestand dat toegelaten is volgens de technische kenmerken van het voertuig.

 in kg

Bedrag in euro (inclusief opdeciem)

0-1500 92,40€
1500-3500 132,00€
3501-7999 145,2€
8000-10999 184,80€
11000- meer dan 11000 290,40€
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag je volgens mij in theorie niet mee naar je werk rijden. Maar zie het er wel doen, bij TVH Waregem staat er ook altijd een camper. En niet zo een subtiele. 

Regeling is trouwens vrij licht. Maar van mij heeft een E klasse ingeschreven als mobilhome. 

Mijn excuses aan de de personen die nu denken dat ze daardoor meer betalen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag je volgens mij in theorie niet mee naar je werk rijden. Maar zie het er wel doen, bij TVH Waregem staat er ook altijd een camper. En niet zo een subtiele. 
Regeling is trouwens vrij licht. Maar van mij heeft een E klasse ingeschreven als mobilhome. 
Mijn excuses aan de de personen die nu denken dat ze daardoor meer betalen. 
Zie je bij ons op het werk ook vaak bij internationale chauffeurs. Die Amerikaanse vans zijn meestal ook zo ingeschreven.

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Liquid Li0n zei:

dat zegde ze van SARS en de Mexicaanse griep ook lol

Tja we zullen wel zien wat er nog gaat gebeuren, je kan dat toch niet voorspellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn vader had vroeger ook een Toyota jeep en deze was "omgebouwd" naar mobilhome. Het enige dat nodig was, was een vaststaande bak in de koffer met daarin een pannetje en een gasfles/gaspitje. echt belachelijk dat dat het enige was maar daardoor idd goedkoper rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn vader had vroeger ook een Toyota jeep en deze was "omgebouwd" naar mobilhome. Het enige dat nodig was, was een vaststaande bak in de koffer met daarin een pannetje en een gasfles/gaspitje. echt belachelijk dat dat het enige was maar daardoor idd goedkoper rijden.

Zou dat vandaag de dag ook nog lukken met een middenklasse break? :D Minder 'destructief' dan LV ombouw. :ninja:
Link naar reactie
Delen op andere sites

in nederland hebben er dat ook ngo een paar gedaan. Moest een kookvuur hebben dat vast ingebouwd was en een vaste spoelbak met stromend water (watertank met manuele waterpomp).

Maar goed, het is daar dan "goedkoper" en geen idee of het nog steeds kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ir_fuel zei:

Waar ben je dan in godsnaam mee bezig ...

Kan je ook van een LV zeggen, een piekfijne achterbank eruit zwieren en er een houten bak inzetten 😁 :ninja:

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Krikkie zei:

Kan je ook van een LV zeggen, een piekfijne achterbank eruit zwieren en er een houten bak inzetten 😁:ninja:

gij hebt precies nog niet veel LV's gezien dan...

bij mij is hetzelfde vilt gebruikt als de kofferruimte en zelfs de gordels zijn blijven hangen. 

Je kon ook een optie voor teck hout e.d. of andere kleuren als je bv een beige of licht interieur hebt

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Krikkie zei:

:lolz: denk dat we er al meer gehad hebben dan het hele forum samen 😅

jij hebt echte lv's gehad. liquid enkel voor de taks. :D

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, gewoon ik zei:

Palet zandzakjes proberen te vervoeren?

Proberen? Ben er mee thuis geraakt! 

Zelfs de TN verloor soms wat veerweg. En nu dus hetzelfde werk met de Titan, maar omdat je daar iets comfortabeler in zit vinden sommige het toch niet kunnen. TN was nochtans ook dubbel cabine.  

IMG_20170525_084037.thumb.jpg.ae8af2fd3cd2f0a6f74b9a67425b1a65.jpg

IMG_20170524_170927.thumb.jpg.e66e5fddce7a57a2382391b4a925e222.jpg

Had die nooit mogen weg doen :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, CAS zei:

Het bewijs dat ik het trouwens niet doe voor het fiscale voordeel. 

175427_10150147809511013_3845869_o.thumb.jpg.cc5d0f13ffe4c50efd95970fa5543441.jpg

 

ah zo...ok hier mijn bewijs dan:

8I3wiaU6VzNSS-R5g0NxG61rbNFdOAJI6XzN6OSxBnx8wzw9aPjo4Z4p0u4o0Iu74nkNbw2U_jreqzkq8OCEY0l11hiZMJoPiZm7weLFdOpwNhFydcSu42eaxuMa2Dvm9rcFEBgUNWOFEZ7ZOPze-oXCqax0sj6P5lS2m9tXFGcycizVoQpC5TmUEwiA8xxSxhpBdhI3VViX8-JZuWZTFOx6sK8bLroXpP5kTB1mn26mYaQLxDEBx7tv9jEdEhHP9yl7tVkGDeTEVhMmc2EUnrtV-nos9YLt2YmDWuPTnsnqwZGDjC4Y-TrLBroE5rpPrQIU6J2R2FgIa3BXNa7BbY1GfTOrC8u1pvDOIl6VpX3bwAv0XL39VQtJ1RQbAoZmiWZiv_y2QGlthJzxuUOWA9R9cGmHr71YqjSfR6sdZ42dTC-Vly1Y3ohoHwHObLZZORmHJC_IIXgK5gYSkSC_i_2Q5SO01VjMpsRGZ5FIhWt8rsaLfnTp-ApLQU0iki_J4eihkens5968x1Sld9S6afSyqrN7j154o7Ema5ZorV7THrY-M4ti5vGQ76fyU4pOEkIWHeEebZ0ik1aniarGI-tGC0d_ZzGNH78YtQQw7xuphATiK5yiwU71AxEo0NKJhoQulY7sXu7uWGfnAr4-gzAE1TqEIITBW3-7SGLP0GlbvkE3XRTLVCY=w876-h657-no

 

er passen er juist 8 in, (maar hier op de foto inderdaad 7 :P )

aangepast door Liquid Li0n
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, CAS zei:

Het bewijs dat ik het trouwens niet doe voor het fiscale voordeel. 

175427_10150147809511013_3845869_o.thumb.jpg.cc5d0f13ffe4c50efd95970fa5543441.jpg

 

Och jong, je deed het gewoon voor de subtiele verlaging :D

 

(ik wist niet dat buiten de golf MK I ook op de II en III de BMW-velgjes konden, maar verschiet er niet van)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid