Ga naar inhoud

Tesla lovers


whispy

Aanbevolen berichten

Tof. Model S Plaid, donkergrijs met beige binnenin, 't zou gaan.

Wat is de reden voor 't steeds maar niet leverbaar zijn van die track pack (wielen + remmen)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Krijg gisteren de melding op mijn app ivm een serviceafspraak vandaag, dat ik een testrit kan aanvragen gedurende het wachten.  Ik selecteer een S.

Kom ik hier toe, "Sorry mijnheer er worden nooit testritten gedaan met de S en de X" 

Nu zit ik hier schoon mijn tijd te verschijten.

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Update, na 2u komen ze bij mij.

"Mijnheer u krijgt een vervangwagen, want het gaat nog iets langer duren.  U mag uw app openen en zien welke er gelinkt is"

Komt er een X 100D op. 

"oei dat zal een vergissing zijn, ik dat dat even nakijken,...."

Laat maar hoor ik zal die wel pakken

"Neen neen even checken "

😅

Toch juist, u mag deze nemen.  

Man hoe groot is de teleurstelling.  Eentje van de eeste generatie met 96k op. Maar volledig afgeleefd. Vuil vanbuiten en vanbinnen, ik durfde het stuur niet vast te nemen.  Qua binnenruimte ook een tegenvaller,  de Y is ruimer en heeft meer koffer. En qua electronica geen camera's als je pinkt, dus weer aanleren om je spiegels te gebruiken, en de onepedaldrive is ook minder wegens toch nog altijd moeten remmen voor de laatste 2meter. En qua smijt en gooi werk was de Q7 plezanter.  Dit is echt een logge walvis dat enkel bij de omstaanders scoort met zijn vleugeldeuren. 

Kheb er mijn vader eens gelukkig mee gemaakt. Maar voor de rest zegt een X me niets.

20240506_135926.thumb.jpg.98ff55aa80d14dc90297d82d1d72154e.jpg

 

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, tuscani zei:

Vuil vanbuiten en vanbinnen

Mijn vrouw is vorige week met een Y gaan testrijden, garage Sint Martens Latem. Was een beetje vuil (wat begrijpbaar is met dit weer), maar vooral tijdens het rijden hoorde je constant een ambetant gezoem. Ze werd er onozel van. Ze geeft hem terug en vraagt wat dat gezoem is. "Ahja, dat hebben we nog al gehoord bij die wagen, bij die andere Y hebben we dat niet"

WTF?! Zoiets geef je dan toch niet mee aan potentiële klanten? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Dawud zei:

Mijn vrouw is vorige week met een Y gaan testrijden, garage Sint Martens Latem. Was een beetje vuil, maar vooral tijdens het rijden hoorde je constant een ambetant gezoem. Ze werd er onozel van. Ze geeft hem terug en vraagt wat dat gezoem is. "Ahja, dat hebben we nog al gehoord bij die wagen, bij die andere Y hebben we dat niet"

WTF?! Zoiets geef je dan toch niet mee aan potentiële klanten? 

 

aangezien ze normaal geen S of X uitlenen, denk ik dat ik een wagen van hun mee heb. banken lagen plat, ongewassen,... Dus ik denk iemand van het personeel of eigen gebruik ginds. Zeker omdat de persoon het niet begreep (ik zag het duidelijk aan zijn gezicht)  dat er een X op kwam.

kweet niet of het duidelijk over komt, maar ik vermoed dat ze er stro of iets anders mee vervoeren en ik was het niet. :D

20240506_151843.thumb.jpg.6ec7984e4d55fe907beebbf408c78f19.jpg20240506_151914.thumb.jpg.a0827feb3d69330effce9c6b29f992a4.jpg

  • Grappig 3
  • Whut?! 2
  • Verdrietig 1
  • Boos 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden, tuscani zei:

En qua electronica geen camera's als je pinkt, dus weer aanleren om je spiegels te gebruiken,

Ja, dat lijkt me echt horror 🫣🤔😆

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Fr79 zei:

Ja, dat lijkt me echt horror 🫣🤔😆

Geen horror, maar je verschiet er van hoe snel je dat verleerd.  Ik kijk met de Y altijd op het scherm, wegens een grotere kijkhoek.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie gaat er nu bij een automerk werken om een auto vervolgens zo te behandelen? Goeie ambassadeur...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minutes ago, tuscani said:

Geen horror, maar je verschiet er van hoe snel je dat verleerd.  Ik kijk met de Y altijd op het scherm, wegens een grotere kijkhoek.  

Verleert

  • Thanks Friendly 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vriend van me heeft een ongeval met blikschade met zijn Tesla (niet in fout, maar dat is niet relevant hier). Wat schade aan de flank achteraan. 3 erkende herstellers gecontacteerd. Het resultaat (overal hetzelfde): 3 maand om de stukken te hebben en dan 1-2 maand om de herstelling te doen. In oktober is hij klaar.

WTF

  • Whut?! 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, ir_fuel zei:

Vriend van me heeft een ongeval met blikschade met zijn Tesla (niet in fout, maar dat is niet relevant hier). Wat schade aan de flank achteraan. 3 erkende herstellers gecontacteerd. Het resultaat (overal hetzelfde): 3 maand om de stukken te hebben en dan 1-2 maand om de herstelling te doen. In oktober is hij klaar.

WTF

Dat is niet enkel Tesla hoor,  (ik weet wel idd van mensen die zo lang moeten wachten bij Tesla dus het is zeker niet alleenstaand) bij LR is het even erg, dagrijlicht stuk dus nieuwe koplamp van een Defender, al 3maand in nabestelling. Raamrubber en wat koetswerkschade bij een Sport, ook 3maand aan het wachten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, ir_fuel zei:

Vriend van me heeft een ongeval met blikschade met zijn Tesla (niet in fout, maar dat is niet relevant hier). Wat schade aan de flank achteraan. 3 erkende herstellers gecontacteerd. Het resultaat (overal hetzelfde): 3 maand om de stukken te hebben en dan 1-2 maand om de herstelling te doen. In oktober is hij klaar.

WTF

Collega had dat ook voor met haar nieuwe Y. Heeft 2 maanden geduurd vooraleer de stukken er waren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien ze toch zo snel leveren, kunnen ze dan geen volledige leveren en daar gewoon de stukken afhalen? :D

Op 2weken heb je een volledige, en die zetten ze in de garage als donor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe zit dat eigenlijk qua mobiliteit? Als je dus niet in fout bent en ze stellen schade vast waardoor je niet meer mag rijden met de auto, moet je dan maar 5 maand je plan trekken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ir_fuel zei:

Hoe zit dat eigenlijk qua mobiliteit? Als je dus niet in fout bent en ze stellen schade vast waardoor je niet meer mag rijden met de auto, moet je dan maar 5 maand je plan trekken?

Auto huren en aangeven aan de verzekering zeker als kost?

Link naar reactie
Delen op andere sites

:party: mijne witte mossel terug ipv de rode potvis. 

Stiller, netter, technologisch 50stappen verder, kartgevoeliger, minder verbruik,.... 100keer liever een Y dan een X. Toch wel nog eens een S testen. ( maar waar 😂 )

Rammeltjes in de koffer zijn weg, al valt me wel op dat hij nogal raar toegaat. ( hij knikt precies aan de scharnieren bovenaan) en voor de rammels rechts ( waar ze al eens gel opgewreven  hadden) zie ik in de app staan dat ze de volledige raamrubbers rechts gaan vervangen.  Maar dat was niet in stock ( @ir_fuel :D ) maar komen ze eens binnen, thuis vervangen.  

1nadeel ze hebben mijn sleutelkaart vergeten, ofwel ligt die ergens verstopt in de wagen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, ir_fuel zei:

Vriend van me heeft een ongeval met blikschade met zijn Tesla (niet in fout, maar dat is niet relevant hier). Wat schade aan de flank achteraan. 3 erkende herstellers gecontacteerd. Het resultaat (overal hetzelfde): 3 maand om de stukken te hebben en dan 1-2 maand om de herstelling te doen. In oktober is hij klaar.

WTF

Kameraad van mij rijdt een maand of 2 met een Y. Moest binnen want een van de 2 motoren valt soms uit. Gaat hem ophalen de dag nadien en er zijn serieuze krassen op de carrosserie. Gelukkig foto's genomen want de sentry was toevallig uitgeschakeld en had geen historiek. 

Direct bij afhalen klacht ingediend. Konden ze niet oplossen. Moest via de App. Heeft 2 weken niets gehoord. Pas na verschillende herinneringen en telefoontjes de bevestiging gehad dat ze het gaan herstellen. Binnen 3 maand.

:fp: 

Vroeg aan hem dat hij content is, op 5 regelmatige probleempjes wel. Maar de service trekt op niets. :lolz: met mijn BMW op die 3 jaar misschien 5 problemen gehad en allemaal binnen de paar weken opgelost door BMW. Wereld van verschil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Ceke zei:

Vandaag melding gehad dat m'n autopilot zichzelf had uitgezet en dat ik nog 4 kansen kreeg en dan niet meer ging werken. 

Nog mensen hier? 

@DDke @jan.van.gent @tuscani

Nog maar 1 keer voor gehad. Als tip geef ik mee, *test eens met een zonnebril met spiegelglazen.  Dat blokt volgens mij de camera.  

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Ceke zei:

Vandaag melding gehad dat m'n autopilot zichzelf had uitgezet en dat ik nog 4 kansen kreeg en dan niet meer ging werken. 

Nog mensen hier? 

@DDke @jan.van.gent @tuscani

Zo'n schuifje van de webcam van een laptop plakken. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid