Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
6 uren geleden, D Squaloid zei:

Zijn er nog mensen die voorlopig nog niet elektrisch willen rijden

Ja. 

Geplaatst:

De elektrische wagens die mij echt aanstaan zijn ook nog stevig aan de prijs en er is minder (of zelfs geen) korting op ?

Geplaatst:
Op 19/1/2022 om 09:57, D Squaloid zei:

Zie ik het juist dat het eigelijk interessant is om nog vóór 1 juli 2023 een hybride te bestellen? Daarna wordt het fiscale voordeel afgebouwd.

Gaat het om bestellen of afleveren?

Zijn er nog mensen die voorlopig nog niet elektrisch willen rijden maar wel van plan zijn om een hybride te kopen voor die datum?

Liefst nog voor 01/01/2023.

Geplaatst:
12 uren geleden, Tommie zei:

Liefst nog voor 01/01/2023.

Wat is het verschil met bestellen t.e.m. 30 juni 23?

Wat kan je me vertellen over de X5 lci hybride? Hoeveel AM korting bij bestelling bij jou?

Geplaatst:

VAA moet toch ook betaald worden voor een moto of toch niet? 

Geplaatst:
42 minuten geleden, toere zei:

VAA moet toch ook betaald worden voor een moto of toch niet? 

"Het VAA wordt bepaald als het totaal van de motorkosten x het percentage privégebruik. Noteer het totaal aantal km dat u per jaar met de motor aflegt en houd een rittenadministratie bij voor de professionele verplaatsingen. Zo kunt u het beroepsgebruik bewijzen en vermijdt u op een te groot VAA te worden belast."

Woon-werk is privé gebruik.

Dus bij 100% privé gebruik word je belast op de het totaal van de kosten voor de motor in de vennootschap.

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:
24 minuten geleden, josenjef zei:

"Het VAA wordt bepaald als het totaal van de motorkosten x het percentage privégebruik. Noteer het totaal aantal km dat u per jaar met de motor aflegt en houd een rittenadministratie bij voor de professionele verplaatsingen. Zo kunt u het beroepsgebruik bewijzen en vermijdt u op een te groot VAA te worden belast."

Woon-werk is privé gebruik.

Dus bij 100% privé gebruik word je belast op de het totaal van de kosten voor de motor in de vennootschap.

Denk dat bijna al zijn km's prive gebruik zouden zijn.

Geplaatst:
Op 23/1/2022 om 22:07, D Squaloid zei:

Wat is het verschil met bestellen t.e.m. 30 juni 23?

Wat kan je me vertellen over de X5 lci hybride? Hoeveel AM korting bij bestelling bij jou?

Brandstofkosten beperkt fiscaal aftrekbaar.

Geen idee, ik weet niet meer dan wat jij op internet leest. En korting is betrekkelijk beperkt met huidige levertermijnen, ik ben er zeker van dat er hier genoeg BMW-verkopers zitten die dichter bij jou opereren!

Geplaatst:

Lier zit gij toch of vergis ik me?

Is vlakbij.

En met Sneyers ben ik niet getrouwd. ?

Geplaatst:

Jij bestelt een X5 lci in een schoon Individual kleurke, laat hem 6 maanden in de showroom staan en ik neem hem in de zomer over. Mooie deal?

Geplaatst:
1 uur terug, D Squaloid zei:

Jij bestelt een X5 lci in een schoon Individual kleurke, laat hem 6 maanden in de showroom staan en ik neem hem in de zomer over. Mooie deal?

Als die 6 maanden in mijn showroom staat, kost die mij evenveel als wanneer je hem meteen komt halen.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ik vrees dat er geen 'deals' te maken zijn met X5 45e. De interesse is enorm, het aanbod beperkt. En sinds ik zelf geswitcht ben naar iX, heb ik ook geen veranderend demo aanbod meer. 

Geplaatst:
12 minuten geleden, Tommie zei:

Ik vrees dat er geen 'deals' te maken zijn met X5 45e. De interesse is enorm, het aanbod beperkt. En sinds ik zelf geswitcht ben naar iX, heb ik ook geen veranderend demo aanbod meer. 

Deze generatie lijkt mij precies de populairste X5 generatie tot nu toe? Er rijden hier in de buurt precies meer nieuwe X5'en rond dan golfjes.

Geplaatst:
7 minuten geleden, kefkie zei:

Deze generatie lijkt mij precies de populairste X5 generatie tot nu toe? Er rijden hier in de buurt precies meer nieuwe X5'en rond dan golfjes.

Die 45e is qua aandrijving dan ook boek erop. 

Geplaatst:
7 minuten geleden, kefkie zei:

2021.

image.png.748b3614c70d46b0de94a8c7c77a6d02.png

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
2 minuten geleden, Speedhunter zei:

Die 45e is qua aandrijving dan ook boek erop. 

Veel verder dan gunstige fiscaliteit moet je het niet zoeken; en uiteraard omdat het een knappe auto is.

Geplaatst:
19 minuten geleden, D Squaloid zei:

Veel verder dan gunstige fiscaliteit moet je het niet zoeken; en uiteraard omdat het een knappe auto is.

Ik heb een X5 besteld omdat die nog een 6-cilinder heeft. Ik ben ook met de GLE en de Velar gaan rijden en het is toch nog een verschil tussen een 4 en 6-cilinder.

Qua looks vind ik de GLE (met amg pack) toch nog een stukje knapper maar het interieur en de motor maakte het verschil om toch voor de X5 te gaan.

Geplaatst:

Als het gewoon om de fiscaliteit te doen is zie ik mij toch eerder een Taycan aanschaffen. Want zo’n X5 45e na mijn zin gaat ook stevig over de 100k ?

Geplaatst:
13 uren geleden, Tommie zei:

2021.

image.png.748b3614c70d46b0de94a8c7c77a6d02.png

Gevoelsmatig zou ik zeggen dat je het aantal van de X5 mag verdubbelen tegenover de rest.

Geplaatst:
2 uren geleden, vince522 zei:

Gevoelsmatig zou ik zeggen dat je het aantal van de X5 mag verdubbelen tegenover de rest.

Het valt wel op inderdaad het aantal X5 45e in het straatbeeld, hier in het dorp de apotheker, kinesist, optieker, ... . Wel opvallend voor mij dat dat in Vlaanderen gedaan wordt, meestal proberen zelfstandigen toch minder in de kijker te lopen met hun wagens, zo een X5 is niet subtiel op dat vlak.

Geplaatst:
10 uren geleden, Roger zei:

Als het gewoon om de fiscaliteit te doen is zie ik mij toch eerder een Taycan aanschaffen. Want zo’n X5 45e na mijn zin gaat ook stevig over de 100k ?

EV vs Hybrid ? 

Geplaatst:
48 minuten geleden, josenjef zei:

Wel opvallend voor mij dat dat in Vlaanderen gedaan wordt, meestal proberen zelfstandigen toch minder in de kijker te lopen met hun wagens, zo een X5 is niet subtiel op dat vlak.

Op een bepaald moment komt ge op een 'fuck it' punt en trekt ge het u niet meer aan.
Haters always gonna hate

Geplaatst:
11 minuten geleden, WoKe zei:

Op een bepaald moment komt ge op een 'fuck it' punt en trekt ge het u niet meer aan.
Haters always gonna hate

Ja en terecht!
Ik hoor bij veel ook wel "het is de laatste voor we naar electrisch moeten" en dan beseffen ze zelfs niet allemaal dat ze een 6-cilinder hebben.

Geplaatst:
1 uur terug, dragonfly zei:

EV vs Hybrid ? 

Als ik zie wie er hier in het dorp allemaal een X5 45e heeft dan lijkt het mij eerder nog perceptie van de medemens. Een Porsche blijft toch altijd meer de ogen uitsteken dan een BMW.

Geplaatst:
2 uren geleden, Roger zei:

Als ik zie wie er hier in het dorp allemaal een X5 45e heeft dan lijkt het mij eerder nog perceptie van de medemens. Een Porsche blijft toch altijd meer de ogen uitsteken dan een BMW.

In die zin vraag ik mij af hoe de balans zou zijn mocht de 545e gelijk gelanceerd zijn met de X5 45e.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid