vince522 2.249 Geplaatst: 10 augustus 2015 Delen Geplaatst: 10 augustus 2015 Mottige achterkant.. In tegenstelling tot de 997 is deze facelift niet geslaagd voor mij. Hoe zit dat nu met die uitlaten, is dat optioneel of standaard op alle Carrera modellen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alexis 5.392 Geplaatst: 10 augustus 2015 Delen Geplaatst: 10 augustus 2015 Die uitlaten GT3RS Turbo R32 pakket Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Martini Racing 2.541 Geplaatst: 10 augustus 2015 Delen Geplaatst: 10 augustus 2015 Vooral jammer dat de styling scherper geworden is, vooral de voorkant is totaal geen verbetering. Vooraan plaatsen ze beweegbare flapjes, maar geen becherming voor de radiators, Porsche kent duidelijk z'n prioriteiten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mercedeske 14 Geplaatst: 10 augustus 2015 Delen Geplaatst: 10 augustus 2015 Ik geef 'm het voordeel van de twijfel. Vermoedelijk zal dit er enorm dik uitzien IRL. Geslaagde facelift i.m.o. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Titleist 230 Geplaatst: 10 augustus 2015 Delen Geplaatst: 10 augustus 2015 Best ingrijpend, die afwerking rond de uitlaten ziet er wel maar pover uit op foto 3. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mrbbs 2.153 Geplaatst: 10 augustus 2015 Delen Geplaatst: 10 augustus 2015 Ik ben vooral benieuwd naar de nieuwe GT én diens prijskaartje. Wellicht zal de prijs wel niet ver van een GT3 liggen vrees ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
abtler 3.809 Geplaatst: 10 augustus 2015 Delen Geplaatst: 10 augustus 2015 http://www.stuttgarter-nachrichten.de/inhalt.sportwagen-in-zuffenhausen-aufgehaengt-unfreiwillige-enthuellung-am-porscheplatz.6e3811d8-7b61-4d89-b7fa-f54e65d36ac3.html In Goodwood stijl heeft Porsche een nieuw kunstwerk voor het museum geplaatst. De onthulling moet nog gebeuren maar de wind heeft ze alvast parten gespeeld Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stabilo Boss 1.730 Geplaatst: 10 augustus 2015 Delen Geplaatst: 10 augustus 2015 Voila, zonder sticker op de achterlichten en met lettertjes op de achterkant ziet dat er al een heel pak beter uit Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.148 Geplaatst: 10 augustus 2015 Delen Geplaatst: 10 augustus 2015 Amai da vliegt nogal hé zo ne Porsche! :-o (1/3 & i'll get me coat ) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bouncing Bullet 2.876 Geplaatst: 10 augustus 2015 Delen Geplaatst: 10 augustus 2015 Tis met deze persfoto's voor het eerst dat me opvalt hoe ver de cockpit eigenlijk naar voor gekropen is door de generaties heen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bouncing Bullet 2.876 Geplaatst: 10 augustus 2015 Delen Geplaatst: 10 augustus 2015 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lotuzzz 15.224 Geplaatst: 10 augustus 2015 Delen Geplaatst: 10 augustus 2015 De schuinere voorruit doet er al veel aan... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stabilo Boss 1.730 Geplaatst: 10 augustus 2015 Delen Geplaatst: 10 augustus 2015 Hangt samen met de motor die ook telkens meer naar voor geschoven is Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mich 2.460 Geplaatst: 10 augustus 2015 Delen Geplaatst: 10 augustus 2015 achterkant was vroeger veel lager he Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vince522 2.249 Geplaatst: 10 augustus 2015 Delen Geplaatst: 10 augustus 2015 Ik veronderstel dat de achterkant vroeger lager was door het gebrek aan een koelradiator? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mich 2.460 Geplaatst: 10 augustus 2015 Delen Geplaatst: 10 augustus 2015 de Turbo's hadden ook een radiator toen, die lag plat bovenop op het blok. Trouwens, de koelradiatoren zitten vooraan, al sinds de 996. Reden heeft hoge achterkant heeft volgens mij eerder met veiligheidstests en -voorschriften te maken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bouncing Bullet 2.876 Geplaatst: 10 augustus 2015 Delen Geplaatst: 10 augustus 2015 Attached Images Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bouncing Bullet 2.876 Geplaatst: 10 augustus 2015 Delen Geplaatst: 10 augustus 2015 Ik zie vooral een hoop plastiek, de Abgassanlage en Crashstructuur. Packaging is wel insane als je het zo bekijkt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bouncing Bullet 2.876 Geplaatst: 10 augustus 2015 Delen Geplaatst: 10 augustus 2015 Ik vraag me af of die vergadering in Stuttgart ook zo gaan. "Es passt nicht, Bauteilkollision an diese, diese und die Stellen" "Ja gut, aber eine Lösung muss es geben" "gibt's nicht" "doch! soll es geben, ohne Bericht warum nicht, können wir es nicht am Vorstand vorstellen" "Es gibt eine Lösung, die kostet 5€ pro Fahrzeug" "Wahnsinn, geht nicht" "verdammt." 3 weken later schuift er een pippo de boel in de wagen naar voren Konstruktiegesprekken 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vince522 2.249 Geplaatst: 10 augustus 2015 Delen Geplaatst: 10 augustus 2015 de Turbo's hadden ook een radiator toen, die lag plat bovenop op het blok. Trouwens, de koelradiatoren zitten vooraan, al sinds de 996. Reden heeft hoge achterkant heeft volgens mij eerder met veiligheidstests en -voorschriften te maken. Inderdaad, had ik beter over moeten nadenken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Phil 11.553 Geplaatst: 10 augustus 2015 Delen Geplaatst: 10 augustus 2015 Lekkere velgen zeg. Auto is wel nog niet officieel voorgesteld, dus topic moet eigenlijk terug naar scoops. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bouncing Bullet 2.876 Geplaatst: 10 augustus 2015 Delen Geplaatst: 10 augustus 2015 Velgen missen een beetje diepte imho. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vince522 2.249 Geplaatst: 10 augustus 2015 Delen Geplaatst: 10 augustus 2015 Die velgen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BWS 2.853 Geplaatst: 11 augustus 2015 Delen Geplaatst: 11 augustus 2015 Best ingrijpend, die afwerking rond de uitlaten ziet er wel maar pover uit op foto 3. geen probleem, Porsche optielijsten to the rescue Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.032 Geplaatst: 7 september 2015 Delen Geplaatst: 7 september 2015 Hij staat op de website van Porsche. 3.0 flat 6 turbo motoren. Bij de Carrera S haalt men 420pk uit dat blok. 199g CO2 voor de manuele, 174 voor de PDK. Je kan nu ook de vierwielsturing van de GT3 erop krijgen, alsook de noselift. (beide voor de democratische prijs van iets meer dan 2K elk). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.