Ga naar inhoud

Tesla Roadster 2017


Daggie

Aanbevolen berichten

Gast Dirk75
8 uren geleden, BMWMB zei:

Een saaie, afgetopte, steriele 540i, die met de nodige opties snel aan 85k euro en meer komt, en die over een paar jaar geen fluit meer waard is. Succes! 

Je vergiste je, dat was de eerste kritiek op de tesla. 

Emotieloos, boven de 100 niet snel genoeg, en over een paar jaar van 85000 naar 45000 afgeschreven. 

Dat tesla zelf meer geeft bijnovername, is het kunstmatig hoger houden van de 2de hands autos... 

Eens het een oud model is kelderen de prijzen... net zoals bij de grote 3... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wooter

Dit heeft geen zin. Je cijfers zijn fout, je argumenten zijn fout en je hebt er nog nooit mee gereden. Ik kan daar over blijven doordrammen maar ik denk dat we al lang het informatieve voorbij zijn en er nu gewoon getrold wordt om te trollen, en daar heeft niemand een boodschap aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met al die uren werk die je hierin steekt (hier en elders)....

 

Spoiler
Spoiler

begin ik te denken dat je met een door Musk gesponsord ei rond rijdt. 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, BMWMB zei:

Op circuit? Dat doe ik niet met een veel te zware gezinswagen. Niet met een Tesla, maar ook niet met een BMW 5 of Mercedes E.

Ik geloof dat best, absoluut... Maar jij vergelijkt hem dan ook niet met een Lambo

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...
  • 3 weken later...

Dat lijkt wel wat op de designs van de nieuwe Lotus modellen die verschenen in het optimistische Bahar tijdperk.
Zeker niet lelijk.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Prachtig machien. Ik zie er meer McLaren in dan Lotus. 

 

Niet naar de huidige Lotus modellen kijken hé, je moet de designs bekijken die ze gingen uitbrengen in 2020 ofzo.Voorbeeldje:

71062d2ad02b8574f7df4780b83a2a76.jpg&key=b325244963bf1649750d44156cbd1858998817f25f8ee1031be9abe3896b38bc

13c7556470b4f3d2ec1ea188fd4d085b.jpg&key=8754a0f45d12e6456df4c2b266e79cc90f1307bf2f1322ad81d49726fcf3879a

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Capitol zei:

Niet naar de huidige Lotus modellen kijken hé, je moet de designs bekijken die ze gingen uitbrengen in 2020 ofzo.

:inlove:

Cool dat je die vergelijking maakt. Had vorig jaar een tip naar Autoblog gestuurd, waar ze niks mee gedaan hebben overigens, ma soit. 
Lotus op de motorshow van Parijs 2010 (en kijk welk klein standje erlangs stond).
De Lotus Elite, diens daklijn uit glas en de scharnierpunten van de achterklep (Model 3). 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
2 minuten geleden, wooter zei:


Dan was ie makkelijk anderhalve seconde trager.

Wat hoe waar? Of is het weer kwartet time? :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarin een V8 steken is even logisch als eisen dat er op je smartphone een fysiek toetsenbord steekt, liefst enkel numeriek. Of dat je enkel een fiets wil zonder elektromotor.

Ik ben overigens 100% zeker dat er gewoon geen ruimte is voor een V8. En niemand wil dat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, wooter zei:


Dan was ie makkelijk anderhalve seconde trager.

Het zou me geen fluit uitmaken :inlove:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, wooter zei:

Daarin een V8 steken is even logisch als eisen dat er op je smartphone een fysiek toetsenbord steekt, liefst enkel numeriek. Of dat je enkel een fiets wil zonder elektromotor.

Ik ben overigens 100% zeker dat er gewoon geen ruimte is voor een V8. En niemand wil dat.

Inderdaad, niemand wil nog een V8.

 

🙄

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niemand wil een V8 in een Tesla, en minder en minder mensen zullen een V8 willen.

Een elektromotor reageert sneller, kost minder onderhoud, verslijt nauwelijks en heeft geen benzine nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid