Ga naar inhoud

Tesla Roadster 2017


Daggie

Aanbevolen berichten

Testen :):) daar had ik vroeger ook blind geloof in.

Tot ge wat van die testers kent of hun activiteit op internet volgt.

Harris en een paar anderen zijn ok maar de 90% anderen ....... slik.

Of “rondetijden” nog zoiets. Tot ge zo een auto pakt en DRIE ronden gaat rijden vooraleer
A. Je remmen niet meer pakken
B. Je olie oververhit
C. Je afvraagt hoe ze daar ooit zo snel mee konden rijden .

My 2 cents en een paar jaren ervaring.

Ik was vroeger ook een groot believer in die bullshit

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minutes ago, Jokke_vlo said:

Testen :):) daar had ik vroeger ook blind geloof in.

Tot ge wat van die testers kent of hun activiteit op internet volgt.
 

De meeste autojournalisten kennen er dan ook geen hol van. Dat is maar een job zoals een ander waar ze toevallig zijn ingerold met hun diploma journalistiek, want er was geen plaats meer bij de vrt.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 11/22/2017 at 6:25 PM, Jokke_vlo said:

Harris en een paar anderen zijn ok 

Voor de fun Harris zijn review van de Model S P100D eens kijken.

De eerste Roadster heeft hij overigens ook al eens getest:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom zou dat niet gratis kunnen zijn. Al ooit van marketing gehoord? Het is toch mooie reclame voor Tesla als een bedrijf als Walmart hun vrachtwagens gaat rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, BMWMB zei:

Waarom zou dat niet gratis kunnen zijn. Al ooit van marketing gehoord? Het is toch mooie reclame voor Tesla als een bedrijf als Walmart hun vrachtwagens gaat rijden.

Uiteraard; no way dat Walmart zomaar ff 15 trucks gaat kopen aan de volle pot hoor. Maarja Wooter en zijn Tesla bril :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat spel moet ook wel betaald worden :). En tot nader order doet Tesla niet aan PR op die schaal. Het lijkt me ook atypisch van Tesla om zo een vrachtwagens gratis te geven als PR, als ze de effectiviteit zelf kunnen gaan demonstreren tussen de Gigafactory en hun fabriek in Fremont. Ik bedoel maar: voor zover ik kan zien is de hype rond de kost per kilometer al genoeg om interesse te wekken en orders te plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, dragonfly said:

Uiteraard; no way dat Walmart zomaar ff 15 trucks gaat kopen aan de volle pot hoor. Maarja Wooter en zijn Tesla bril :roll:

Tuurlijk mijn Tesla bril, die is heel wat anders dan jouw anti-Tesla-bril die de enige brol is van je veronderstelling dat Walmart de vrachtwagens gratis zou krijgen. Alle media spreken van dat Walmart 15 vrachtwagens zou aankopen (waarvan 10 voor Canada) en geen enkel medium spreekt dat ze die gratis zouden krijgen. Dus zeg me, waar heb je ergens gelezen dat ze ze gratis zouden krijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, wooter zei:

Tuurlijk mijn Tesla bril, die is heel wat anders dan jouw anti-Tesla-bril die de enige brol is van je veronderstelling dat Walmart de vrachtwagens gratis zou krijgen. Alle media spreken van dat Walmart 15 vrachtwagens zou aankopen (waarvan 10 voor Canada) en geen enkel medium spreekt dat ze die gratis zouden krijgen. Dus zeg me, waar heb je ergens gelezen dat ze ze gratis zouden krijgen?

Alsof al die deals altijd bekend gemaakt worden. Als Veronique met een Porsche rijdt denkt 95% ook dat ze die zelf gekocht heeft.

En ik ben niet anti-tesla hoor, mooie technologie maar 't staat nog niet op punt en 't is een luchtbel dus even afwachten wat de toekomst brengt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, dragonfly said:

Alsof al die deals altijd bekend gemaakt worden. Als Veronique met een Porsche rijdt denkt 95% ook dat ze die zelf gekocht heeft.

En ik ben niet anti-tesla hoor, mooie technologie maar 't staat nog niet op punt en 't is een luchtbel dus even afwachten wat de toekomst brengt.

wikipedian_protester.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 11/19/2017 at 10:37 PM, wooter said:

Het probleem is dat vele testers het stuur gewoon nemen zoals ze 'm krijgen van Porsche, in comfort mode. Zet dat ding in Sport en je zit er ook lekker aan te sleuren. Als ik eens gehaast ben, vind ik de snelheidservaring in mijn Porsche 991 S zoveel straffer dan in mijn Z4M, omdat je zonder veel geluid zo snel accelereert en ook hard door de bochten kunt hoeken.

Kijk, vervang Tesla door Porsche en je had dit geschreven als je toch een Porsche had gekocht in plaats van je Tesla.

Ik snap echt niet hoe je zo'n ongelooflijke fanboy kunt zijn. Je bent zo'n typische Amerikaanse yuppie uit SF die zich vroeger al aftrok op Steve Jobs en Apple en nu dweept met the next big thing. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minutes ago, Timo said:

Kijk, vervang Tesla door Porsche en je had dit geschreven als je toch een Porsche had gekocht in plaats van je Tesla.

Ik snap echt niet hoe je zo'n ongelooflijke fanboy kunt zijn. Je bent zo'n typische Amerikaanse yuppie uit SF die zich vroeger al aftrok op Steve Jobs en Apple en nu dweept met the next big thing. 

Maar een 911C4S sleurt ook gewoon hard, dus ja ik zou even goed fanboy van Porsche zijn :)

Maar het lot wil dat ik rond die tijd een testrit in een Model X kon doen, en ik was daar nog meer onder de indruk van. Niet noodzakelijk het vermogen, maar wel de extra's zoals de autopilot. Ik stelde me echt de vraag wat ik nog zou winnen van enkele jaren Porsche rijden terwijl autopilot dan al zo goed was. En tegen dat mijn Model X geleverd werd, was Autopilot al verbeterd, en nu is ie nog beter.

Tuurlijk is een 911 de betere rijdeursauto, maar triestig genoeg deed ik zelden trips naar de Ardennen en gebruikte ik mijn Z4M voor de daily school run. Ik wist dat dit niet ging veranderen, maar dat ik wel iets wou wat me comfortabeler kon vervoeren terwijl ik achter Berlingo's en ander tuig achter reed, zonder dat ik veel wou inboeten op de occasionele acceleratie en binnenbaantjes, en dat kon de Model X voor mij wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alsof al die deals altijd bekend gemaakt worden. Als Veronique met een Porsche rijdt denkt 95% ook dat ze die zelf gekocht heeft.
En ik ben niet anti-tesla hoor, mooie technologie maar 't staat nog niet op punt en 't is een luchtbel dus even afwachten wat de toekomst brengt.
Wat? Bedoel je dat Veronique De Cock haar wagen niet zelf heeft betaald???


[emoji14]
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Maar een 911C4S sleurt ook gewoon hard, dus ja ik zou even goed fanboy van Porsche zijn [emoji4]

Maar het lot wil dat ik rond die tijd een testrit in een Model X kon doen, en ik was daar nog meer onder de indruk van. Niet noodzakelijk het vermogen, maar wel de extra's zoals de autopilot. Ik stelde me echt de vraag wat ik nog zou winnen van enkele jaren Porsche rijden terwijl autopilot dan al zo goed was. En tegen dat mijn Model X geleverd werd, was Autopilot al verbeterd, en nu is ie nog beter.

Tuurlijk is een 911 de betere rijdeursauto, maar triestig genoeg deed ik zelden trips naar de Ardennen en gebruikte ik mijn Z4M voor de daily school run. Ik wist dat dit niet ging veranderen, maar dat ik wel iets wou wat me comfortabeler kon vervoeren terwijl ik achter Berlingo's en ander tuig achter reed, zonder dat ik veel wou inboeten op de occasionele acceleratie en binnenbaantjes, en dat kon de Model X voor mij wel.

 

Ik kan Wooter hier alleen maar gelijk in geven..

 

Zit momenteel in Duitsland en dan besef ik, die panamera is er gewoon voor gemaakt om in zijn thuisland op de autobahn te knallen.

 

Ja, daar kan een tesla niet aan. Simpelweg daar je na een half uur met een lege batterij gaat staan.. maar in België ???

 

Eigenlijk moet ik dan gewoon toegeven dat ik beter een model s had gekocht dan een panamera.. je kan de panamera toch niet gebruiken waarvoor hij gemaakt is ( knallen aan bijna 300 per uur nondeju!)

 

Het zal er in elk geval niet op verbeteren met die bijkomende trajectcontroles..

 

Lang leve Duitsland [emoji869][emoji39]

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid