Parsifal 3.762 Geplaatst: 1 september 2022 Delen Geplaatst: 1 september 2022 7 uren geleden, Rabbit zei: Omdat die toch wel een pak kleiner zijn dan de C5? En tbh, ik ben niet overtuigd vd looks van een EV6. Wel hard benieuwd naar de EV9. Dat ziet er wel de ideale opvolger uit. Onze kinderen worden er ook niet kleiner op de komende jaren. Ik vrees dat zo'n EV6 echt te klein gaat zijn. Dan zou ik ze toch maar eens in real life gaan bekijken. Ioniq5 en vermoedelijk de EV6 zijn groter dan mijn huidige XC60... De kinderen hebben achteraan belachelijk veel ruimte. Ze zijn ook een serieus pak breder dan een C5 of Enyaq. die laatse was echt te smal voor 3 kinderen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lotuzzz 15.217 Geplaatst: 1 september 2022 Delen Geplaatst: 1 september 2022 EV6 is niet zoooo waaw qua binnenruimte he. Ioniq5 wel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rabbit 2.711 Geplaatst: 1 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 1 september 2022 3 uren geleden, Parsifal zei: Dan zou ik ze toch maar eens in real life gaan bekijken. Ioniq5 en vermoedelijk de EV6 zijn groter dan mijn huidige XC60... De kinderen hebben achteraan belachelijk veel ruimte. Ze zijn ook een serieus pak breder dan een C5 of Enyaq. die laatse was echt te smal voor 3 kinderen. Ik heb t voornamelijk over de koffer. XC60:505 liter. Een c5 varieert van 580-720 liter … Ik denk niet dat een EV6 daar aan geraakt. Daarom dat ik zo curieus ben nr die EV9. Maar idd naarmate ze ouder worden wordt de achterruimte ook wel belangrijk. Ons oudste vraagt nu al wanneer we een auto kopen met 3 rijen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuscani 10.016 Geplaatst: 2 september 2022 Delen Geplaatst: 2 september 2022 Op 1/9/2022 om 11:50, Rabbit zei: Omdat die toch wel een pak kleiner zijn dan de C5? En tbh, ik ben niet overtuigd vd looks van een EV6. Wel hard benieuwd naar de EV9. Dat ziet er wel de ideale opvolger uit. Onze kinderen worden er ook niet kleiner op de komende jaren. Ik vrees dat zo'n EV6 echt te klein gaat zijn. hmm, voorlopig zie ik er toch niet veel in. Heeft meer weg van een bus, en dan heb ik liever de eqv. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rabbit 2.711 Geplaatst: 2 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 2 september 2022 1 uur terug, tuscani zei: hmm, voorlopig zie ik er toch niet veel in. Heeft meer weg van een bus, en dan heb ik liever de eqv. of de kodiaq Ik snap je wel ze, maar het is toch mijn vrouw die kiest. Het mag dan best praktisch zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuscani 10.016 Geplaatst: 2 september 2022 Delen Geplaatst: 2 september 2022 2 minuten geleden, Rabbit zei: of de kodiaq Ik snap je wel ze, maar het is toch mijn vrouw die kiest. Het mag dan best praktisch zijn. tuurlijk, maar het is te zien tegen welke prijs. vanaf een bepaald bedrag, wil het oog ook wel nog wat. en als het echt praktisch moet zijn, denk ik dat de evq daar een uitblinker in is, of de id. bus. die zouden dan mijn voorkeur hebben. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rabbit 2.711 Geplaatst: 2 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 2 september 2022 5 minuten geleden, tuscani zei: tuurlijk, maar het is te zien tegen welke prijs. vanaf een bepaald bedrag, wil het oog ook wel nog wat. en als het echt praktisch moet zijn, denk ik dat de evq daar een uitblinker in is, of de id. bus. die zouden dan mijn voorkeur hebben. Ik snap je hoor. Maar het is en blijft onze auto niet Er is een budget te besteden, net zoals we dat met die Citroen gedaan hebben. En dan speelt de ratio soms meer mee dan de looks. Ik weet dat 3/4 van Vlaanderen status en présence mee nemen bij de keuze van hun bedrijfswagen, wij helaas niet Maar toegegeven, ik ga me wat meer proberen te moeien bij haar volgende keuze Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuscani 10.016 Geplaatst: 2 september 2022 Delen Geplaatst: 2 september 2022 2 minuten geleden, Rabbit zei: Ik snap je hoor. Maar het is en blijft onze auto niet Er is een budget te besteden, net zoals we dat met die Citroen gedaan hebben. En dan speelt de ratio soms meer mee dan de looks. Ik weet dat 3/4 van Vlaanderen status en présence mee nemen bij de keuze van hun bedrijfswagen, wij helaas niet Maar toegegeven, ik ga me wat meer proberen te moeien bij haar volgende keuze dacht dat het een priveaankoop was. Als het bedrijfswagens zijn, is het idd gewoon kiezen naar comfort, gebruiksgemak, met zo weinig mogelijk opleg. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rabbit 2.711 Geplaatst: 2 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 2 september 2022 34 minuten geleden, tuscani zei: dacht dat het een priveaankoop was. Als het bedrijfswagens zijn, is het idd gewoon kiezen naar comfort, gebruiksgemak, met zo weinig mogelijk opleg. Vandaar die C5 hoe raar dat ding ook is van looks Served us pretty well tot nu toe. Al de overschot van het budget vloeit terug als loon. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuscani 10.016 Geplaatst: 15 september 2022 Delen Geplaatst: 15 september 2022 Onze Y had deze morgen schrik van de abarth. ( ofwel had hij grootheidswaanzin) Staan naast elkaar in de garage en op mijn scherm kreeg ik dit te zien 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Logic 432 Geplaatst: 15 september 2022 Delen Geplaatst: 15 september 2022 Een Abarth met een Napoleoncomplex Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuscani 10.016 Geplaatst: 22 oktober 2022 Delen Geplaatst: 22 oktober 2022 De Y krijgt nieuwe kleurtjes als hij in Duitsland gemaakt is. Een mooier iets bleker zilvergrijs en ook mooier donkerder bordeaux ipv het toch wat hevige rood. De zitting achteraan is ook iets langer gemaakt, er komt een hoedenplank in de koffer en de vering iets minder stug. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
thor 211 Geplaatst: 22 oktober 2022 Delen Geplaatst: 22 oktober 2022 Beide kleuren zijn echt knap, vooral voor mij dat cherry rood. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greg 2.949 Geplaatst: 22 oktober 2022 Delen Geplaatst: 22 oktober 2022 Welke kleuter heeft die nummerplaten daarop gephotoshopt Wel knappe kleuren idd. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rabbit 2.711 Geplaatst: 22 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 22 oktober 2022 Blijkbaar zijn die kleuren enkel voor de EU en t midden oosten dachtek. Enkel Giga Berlin heeft de hardware om die metaalkleuren te maken blijkbaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DDke 7.295 Geplaatst: 22 oktober 2022 Delen Geplaatst: 22 oktober 2022 Dat grijs is knap, en dat rood ook eigenlijk. Maar de Y doet het niet voor mij… Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zeramed 118 Geplaatst: 23 oktober 2022 Delen Geplaatst: 23 oktober 2022 8 uren geleden, DDke zei: Dat grijs is knap, en dat rood ook eigenlijk. Maar de Y doet het niet voor mij… Voor mij eigenlijk ook niet maar als ik hem dan zo zie staan heb ik twijfels.. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tommie 8.514 Geplaatst: 23 oktober 2022 Delen Geplaatst: 23 oktober 2022 Zo, maar voor mij ènkel zo, is dat een dik hok. Het is zelfs de enige Tesla die ik mooi kan vinden. De 3 is echt een drama vind ik, de S een rip off Jaguar XF en de X… Neen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuscani 10.016 Geplaatst: 13 december 2022 Delen Geplaatst: 13 december 2022 De Y RWD, staat blijkbaar in bosjes te koop bij tesla gent. In alle kleuren zo mee te nemen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rabbit 2.711 Geplaatst: 19 december 2022 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2022 Op 13/12/2022 om 10:37, tuscani zei: De Y RWD, staat blijkbaar in bosjes te koop bij tesla gent. In alle kleuren zo mee te nemen. Is dan ook echt wel een zot koopje he. Welke auto koop je voor 50.000€ die zo compleet en competent is ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Logic 432 Geplaatst: 21 december 2022 Delen Geplaatst: 21 december 2022 Op 19/12/2022 om 07:01, Rabbit zei: Is dan ook echt wel een zot koopje he. Welke auto koop je voor 50.000€ die zo compleet en competent is ? Ik weet niet of "compleet" de beste omschrijving is, want er zijn veel kleine pietluttige details die een klassieke autobouwer implementeert en Tesla uit besparende motieven net niet implementeert. Maar ik begrijp wel wat je wil zeggen. De praktische vorm, goeie EV, tof om nog eens prijzen rond de 50k te zien ipv per definitie richting 100k of meer. Is inderdaad interessant. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuscani 10.016 Geplaatst: 21 december 2022 Delen Geplaatst: 21 december 2022 1 uur terug, Logic zei: Ik weet niet of "compleet" de beste omschrijving is, want er zijn veel kleine pietluttige details die een klassieke autobouwer implementeert en Tesla uit besparende motieven net niet implementeert. Maar ik begrijp wel wat je wil zeggen. De praktische vorm, goeie EV, tof om nog eens prijzen rond de 50k te zien ipv per definitie richting 100k of meer. Is inderdaad interessant. Welke details bedoel je? ( uit nieuwsgierigheid) Ze leren wel continue bij, zo is er sinds de update deze week, een venster bij gekomen op het scherm, waar je je verbruik en km´s ( dagteller en totaal) kan zien . Dat moest je vroeger ook altijd gaan zoeken in een of ander menu. Ook is er Apple play toegevoegd. ( gebruik ik wel niet) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Logic 432 Geplaatst: 21 december 2022 Delen Geplaatst: 21 december 2022 53 minuten geleden, tuscani zei: Welke details bedoel je? ( uit nieuwsgierigheid) Pietluttige details denk ik, gaande van opbergvakjes, haakjes, bedieningsknopjes, knoppen met snelkoppelingen, interieur opties, prullen en eigenlijk ook geen prullen... het heeft jaren geduurd voordat een Model 3 afwateringskanaaltjes had voor de achterklep, en ik heb het idee dat de klassieke constructeurs iets meer op dat soort details letten of die ervaring alleszins meedragen en laten zien. Enfin, om dan voor 50k zo'n auto afleveren is wel chapeau natuurlijk. Ik zou bijvoorbeeld liever een iX3 hebben (ik denk minder in functie van EV metrics als ik een auto kies)... maar ik merk dat het prijsverschil er ook wel is. "Compleet" associeer ik alleszins niet met Tesla. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.000 Geplaatst: 21 december 2022 Delen Geplaatst: 21 december 2022 1 minute ago, Logic said: Pietluttige details denk ik, gaande van opbergvakjes, haakjes, bedieningsknopjes, knoppen met snelkoppelingen, interieur opties, prullen en eigenlijk ook geen prullen... het heeft jaren geduurd voordat een Model 3 afwateringskanaaltjes had voor de achterklep, en ik heb het idee dat de klassieke constructeurs iets meer op dat soort details letten of die ervaring alleszins meedragen en laten zien. Enfin, om dan voor 50k zo'n auto afleveren is wel chapeau natuurlijk. Ik zou bijvoorbeeld liever een iX3 hebben (ik denk minder in functie van EV metrics als ik een auto kies)... maar ik merk dat het prijsverschil er ook wel is. "Compleet" associeer ik alleszins niet met Tesla. Is toch typisch aan Amerikaanse wagens? Het enige verschil is dat je die vroeger nooit kocht hier omdat ze fiscaal te zwaar werden afgestraft, maar bij een EV heb je dat probleem niet. Een Mustang V8 kost ook "geen hol" in vergelijking met een Europese V8. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuscani 10.016 Geplaatst: 21 december 2022 Delen Geplaatst: 21 december 2022 43 minuten geleden, Logic zei: Pietluttige details denk ik, gaande van opbergvakjes, haakjes, bedieningsknopjes, knoppen met snelkoppelingen, interieur opties, prullen en eigenlijk ook geen prullen... het heeft jaren geduurd voordat een Model 3 afwateringskanaaltjes had voor de achterklep, en ik heb het idee dat de klassieke constructeurs iets meer op dat soort details letten of die ervaring alleszins meedragen en laten zien. Enfin, om dan voor 50k zo'n auto afleveren is wel chapeau natuurlijk. Ik zou bijvoorbeeld liever een iX3 hebben (ik denk minder in functie van EV metrics als ik een auto kies)... maar ik merk dat het prijsverschil er ook wel is. "Compleet" associeer ik alleszins niet met Tesla. opbergvakken genoeg, net zoals haakjes en interieurlichtjes overal. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.