Ga naar inhoud

Tesla Model Y


Rabbit

Aanbevolen berichten

4 uren geleden, tuscani zei:

opbergvakken genoeg, net zoals haakjes en interieurlichtjes overal. 

Klinken die vastvriezen, waardoor je je Y moet opendoen met de app. Althans zo hoorde ik een vriend toch zaterdagmorgen vertellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Rabbit zei:

Klinken die vastvriezen, waardoor je je Y moet opendoen met de app. Althans zo hoorde ik een vriend toch zaterdagmorgen vertellen.

Dat zal je  volgens mij met elke elektrische wagen met die ingezonken klinken hebben?

Die Fiat roadster ( ben de naam kwijt)  had daar toen ook al last van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, tuscani zei:

opbergvakken genoeg, net zoals haakjes en interieurlichtjes overal. 

Als je, komende van de Q7, helemaal niet dat gevoel hebt, then I stand corrected. 😉 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Logic zei:

Als je, komende van de Q7, helemaal niet dat gevoel hebt, then I stand corrected. 😉 

Toegegeven de lichtjes van de q7 waren met de touchbediening en dim mogelijkheden wel fancy, maar de lichtjes nu doen ook hun werk. Opbergruimte in de q7 was dan  eigenijk een ramp. Bijna geen handschoenenkastje en enkel wat plaats in de deuren en achter de voorzetels. Daar is de Y serieus in het voordeel.  Het echte hout met aluminium afwerking, de alcantara zonnekleppen led nacht verlichting en dergelijke was dan weer in de Q7 een streling, tegenover het fineer in de Y. ( al moet ik er wel bijzeggen dat dat  serieuze optie waren in de Q)

Overal blijft de Q7 wel aantrekkelijker binnenin, maar qua doordachtheid zit de Y niet slecht in elkaar.  En je had voor de prijs van de Q7, wel een Y lr en een Y sr. Dat telt toch al wat, om het allemaal wat in perspectief te zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21/12/2022 om 16:24, tuscani zei:

opbergvakken genoeg, net zoals haakjes en interieurlichtjes overal. 

Ik heb nog nooit een wagen gehad met zoveel opbergvakken als mijn Tesla. 
Ik ben er nog altijd content van, al zou ik wel iets willen dat zachter rijdt. 
Vorige week met de GLE van @Maverick gereden en da’s hemels. 
 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, tuscani zei:

Dat zal je  volgens mij met elke elektrische wagen met die ingezonken klinken hebben?

Die Fiat roadster ( ben de naam kwijt)  had daar toen ook al last van.

barchetta

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, DDke zei:

.
Vorige week met de GLE van @Maverick gereden en da’s hemels. 
 

Maar dat rijdt dan weer echt zoals een camion imo 😂 9 versnellingen met een 1000 toeren powerband van die 2 liter ☹️

 

  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

In Hasselt staat er ook eentje in deze kleur. Meegeweest met een goede vriend die eens wilde testrijden, en er ondertussen ook eentje heeft besteld. 

Testgereden met een Y Performance. Wat een heerlijk kanon. 😍 Het enige dat me opviel, en wat een groot verschil is met de S die ik heb gehad, is de hardheid van de ophanging. Geen idee of dit eigen is aan de Performance, of dat alle Y's dit hebben.
 

 

AB2DA8E1-6AA7-47FA-B356-0B91FA50AE97.jpeg

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, ir_fuel zei:

Mooie foto van een foto in je foto's :D 

Hahaha, lag extreme onkunde of extreme luiheid aan de bron: jij beslist 🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Hopelijk een fout in hun programma doordat het vrijdag de 13de is, en passen ze de prijzen weer aan. :D

10K is wel een pak geld. ik rij er nu wel bijna een jaar mee, maar dat pikt toch. Kan me voorstellen dat, dan iemand die hem net vorige week besteld heeft, zeker gaat vloeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26/12/2022 om 15:08, ir_fuel zei:

Mooie foto van een foto in je foto's :D 

Gelukkig stonden er geen dickpics tussen 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, tuscani zei:

Hopelijk een fout in hun programma doordat het vrijdag de 13de is, en passen ze de prijzen weer aan. :D

10K is wel een pak geld. ik rij er nu wel bijna een jaar mee, maar dat pikt toch. Kan me voorstellen dat, dan iemand die hem net vorige week besteld heeft, zeker gaat vloeken.

De restwaarde van jouw MY die je voor ogen had verdampt meteen ook.... Daar gaan veel klanten in Europa niet mee opgezet zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik lees ergens (niet zeker of het betrouwbaar is) dat het een tijdelijke prijsverlaging zou zijn. Als test hebben ze het in China gedaan en op 1 dag 10000 Y' verkocht. Minder marge maar dus massa verkoop.

Er circuleren ook wat foto's van waarschijnlijk een fl 3 en Y, dus misschien een soort van stockverkoop?

Tesla-Model-3-2023-avvistato-un-prototip

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, tuscani zei:

Hopelijk een fout in hun programma doordat het vrijdag de 13de is, en passen ze de prijzen weer aan. :D

10K is wel een pak geld. ik rij er nu wel bijna een jaar mee, maar dat pikt toch. Kan me voorstellen dat, dan iemand die hem net vorige week besteld heeft, zeker gaat vloeken.

mijne friturist 😞

  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, flupke73 zei:

mijne friturist 😞

net weer gelezen dat ze blijkbaar wat prijsaanpassingen doen, bij degene die niet niet geleverd zijn. (als je alles op fb mag geloven natuurlijk) Dus misschien toch eens de moeite om hem eens te laten bellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid