Tommie 8.539 Geplaatst: 6 september 2019 Delen Geplaatst: 6 september 2019 29 minuten geleden, William Blake zei: bij geen enkel merk denk ik nu, EQC is ook 0% Wij sinds dit jaar wel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
William Blake 2.703 Geplaatst: 6 september 2019 Delen Geplaatst: 6 september 2019 20 minuten geleden, ex-Mooseman zei: Ook geen star-conventies ? niks, geen diplo, nada Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rabbit 2.718 Geplaatst: 6 september 2019 Delen Geplaatst: 6 september 2019 2 uren geleden, Naish zei: Als je een EV koopt dan zorg je voor 3 fasen aansluiting in de zwaarste variant in je garage en ga je op die manier laden... Dat is als een ferrari kopen en dan 95 tanken en goedkope chinese banden erop... Ik heb me laten vertellen dat niet iedereen zomaar een 3 fasen aansluiting kan hebben. ALs uw straat daar niet op voorzien is, kun je ernaar fluiten. Tenzij je natuurlijk geld zat hebt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Krikkie 7.195 Geplaatst: 6 september 2019 Delen Geplaatst: 6 september 2019 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rabbit 2.718 Geplaatst: 6 september 2019 Delen Geplaatst: 6 september 2019 3 minuten geleden, Krikkie zei: Zou ie dat nu echt menen. De wacko in Musk waarschijnlijk wel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Krikkie 7.195 Geplaatst: 6 september 2019 Delen Geplaatst: 6 september 2019 3 minuten geleden, Rabbit zei: Zou ie dat nu echt menen. De wacko in Musk waarschijnlijk wel. Die meent dat zeker, was ook met de turbo benaming aan het lachen (trollen) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.170 Geplaatst: 6 september 2019 Delen Geplaatst: 6 september 2019 7 minutes ago, Krikkie said: 6 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuscani 10.054 Geplaatst: 6 september 2019 Delen Geplaatst: 6 september 2019 ja maar, stel u eens voor dat de tesla op autopilot sneller zou zijn dan de taycan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Krikkie 7.195 Geplaatst: 6 september 2019 Delen Geplaatst: 6 september 2019 De Nurburgring is toch echt zoiets als de zever van 0-100kmu, een normaal persoon kan die tijd nooit niet evenaren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CHARLE5 251 Geplaatst: 6 september 2019 Delen Geplaatst: 6 september 2019 Teslosis is a fascinating condition as it seems rooted in a mistaken belief in the supremacy of a very ordinary objecthttps://sniffpetrol.com/2019/09/05/psychologists-identify-new-mental-condition/ 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.170 Geplaatst: 6 september 2019 Delen Geplaatst: 6 september 2019 Uiteindelijk is dat dezelfde discussie weer opnieuw zoals mijn pa destijds die er met zijn verstand (en hij heeft nochtans wel wat verstand) niet bij kan dat iemand zijn geld gaat wegsmijten bij Mercedes terwijl je een Japanner kan kopen die hetzelfde kan voor veel minder. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.178 Geplaatst: 6 september 2019 Delen Geplaatst: 6 september 2019 14 uren geleden, BMWMB zei: Buiten het feit dat ‘m wat chiquer afgewerkt is, wat meer personaliseringsmogelijkheden heeft, en ‘m wel wat beter zal sturen, zie ik enkel nadelen. (...) En eerlijk, nu ik zo wat meer foto’s zie, vind ik ‘m aan de buitenkant minder knap is geworden dan wat ik had verwacht. Dit. Ik vind 'm eigenlijk helemaal zo knap niet. Heeft last van de droopy kont die de nieuwe Alpine ook heeft, en ik vind 'm ook wat onevenwichtig overkomen (volumeverdeling) genre CLA vorige generatie. Geen fan van (vooralsnog). Dan vind ik de Model S als business car nog altijd de knappere kar. Over al de rest spreek ik me niet uit. Geen ervaring mee en geen centen voor. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dimitri 571 Geplaatst: 6 september 2019 Delen Geplaatst: 6 september 2019 2 uren geleden, Audi S8 zei: Er zijn ontelbare redenen waarom de Taycan zoveel duurder is dan de Tesla- het gaat hem niet louter om 0-100 acceleraties. Ik had verwacht dat jij dat als 911 GT3 eigenaar zou kunnen erkennen... Je moet toch ook gewoon kunnen toegeven dat op papier de Taycan serieuze steken laat vallen? Ze hebben bij Porsche een enorme hype gecreëerd rond de Taycan, dan verwacht ik toch op zijn minst een product dat het even goed doet als de huidige top in het segment. Zeker als je zo'n grote naam in de industrie bent, en er zo'n prijs op kleeft. En naar alle waarschijnlijkheid zal de Taycan beter rijden ja. Beter afgewerkt ook, meer keuzemogelijkheden. Maar dat gaat toch nooit die 86.000 dollar prijsverschil goed maken? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Le Capri Mauve 910 Geplaatst: 6 september 2019 Delen Geplaatst: 6 september 2019 1 uur geleden, CHARLE5 zei: Teslosis is a fascinating condition as it seems rooted in a mistaken belief in the supremacy of a very ordinary objecthttps://sniffpetrol.com/2019/09/05/psychologists-identify-new-mental-condition/ Psychologiseren: een kant van een discussie ongeldig verklaren door die ter herleiden tot een deterministisch product van iemands psychologische achtergrond . Ik zou dat niet te veel gebruiken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CHARLE5 251 Geplaatst: 6 september 2019 Delen Geplaatst: 6 september 2019 2 uren geleden, Le Capri Mauve zei: Psychologiseren: een kant van een discussie ongeldig verklaren door die ter herleiden tot een deterministisch product van iemands psychologische achtergrond . Ik zou dat niet te veel gebruiken. Ik denk dat het laatste dat je moet doen het serieus nemen is van die website, en hetgeen Richard Porter (editor van Top Gear en TGT) er schrijft. Maar er staan soms wel echt hilarische stukken op, die al eens bepaalde trends of narratives elegant met de grond gelijk maken 3 uren geleden, gTa zei: Dit. Ik vind 'm eigenlijk helemaal zo knap niet. Heeft last van de droopy kont die de nieuwe Alpine ook heeft, en ik vind 'm ook wat onevenwichtig overkomen (volumeverdeling) genre CLA vorige generatie. Geen fan van (vooralsnog). Dan vind ik de Model S als business car nog altijd de knappere kar. Over al de rest spreek ik me niet uit. Geen ervaring mee en geen centen voor. Er zit inderdaad wel een zekere gelijkenis in met de achterkant van de Alpine. Maar om over een gebrek aan proporties op het CLA-level te spreken, gaat wel wat ver imo. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Germinal 448 Geplaatst: 6 september 2019 Delen Geplaatst: 6 september 2019 Wat doen jullie allemaal om zo duur te configureren? Ik kan op de Turbo met 7k ongeveer alles nemen wat ik nodig zou hebben. Op velgen na.Porsche verwacht dat je minstens 20-40k opties neemt.. maar serieus 20-25k heb je toch snel.Zelfs een warmtepomp kost 1K extra [emoji23] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.853 Geplaatst: 6 september 2019 Delen Geplaatst: 6 september 2019 14 uren geleden, Audi S8 zei: Ik zie niet meteen wat het probleem is als je die dagelijks de hele nacht laat opladen.... En wat als je die dag een trip moet doen van meer dan 440km? Waar kan ik deze Taycan laden? Bij Tesla kan je om de 50km superchargen... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Germinal 448 Geplaatst: 6 september 2019 Delen Geplaatst: 6 september 2019 Er zijn ontelbare redenen waarom de Taycan zoveel duurder is dan de Tesla- het gaat hem niet louter om 0-100 acceleraties. Ik had verwacht dat jij dat als 911 GT3 eigenaar zou kunnen erkennen...Ja inderdaad.. PR, ontwikkelingskosten, grotere marge, dealer[emoji2] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.853 Geplaatst: 6 september 2019 Delen Geplaatst: 6 september 2019 22 uren geleden, Germinal zei: Kijk, ik verwachtte van Porsche innovatie, iets speciaals, iets ja extra.. wat andere merken niet bieden.. en dat zie ik hier niet Dat is wel wat kort door de bocht... Deze gaat heel zeker veel beter rijden dan de Tesla, en gaat nog veel beter afgewerkt zijn in het interieur. Porsche, de beste sportwagenbouwer ter wereld, vs Amerikaanse brol... Daar ga ik niet over discussiëren, wat hier scoort Porsche gewoon veel meer punten. Maar, wat het elektrisch rijden betreft heb je vandaag beperkingen en nadelen, dat mensen weerhoudt om eentje te kopen. En op dat vlak scoort Tesla nog steeds beter dan de Porsche. Ik moet pas over 2.5 jaar wisselen, en hoop dat tegen dan ook andere merken mooie EV's hebben, zodat er meer keuze is, en dat deze merken dan ook een deftig laadnetwerk hebben. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.853 Geplaatst: 6 september 2019 Delen Geplaatst: 6 september 2019 6 uren geleden, Audi S8 zei: Er zijn ontelbare redenen waarom de Taycan zoveel duurder is dan de Tesla- het gaat hem niet louter om 0-100 acceleraties. Ik had verwacht dat jij dat als 911 GT3 eigenaar zou kunnen erkennen... Dat de Taycan duurder ging zijn dan de Tesla, dat was te verwachten, maar ik vind het verschil echt wel waanzinnig groot... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flupke73 9.409 Geplaatst: 6 september 2019 Delen Geplaatst: 6 september 2019 @BMWMB in plaat van uwe GT3: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Le Capri Mauve 910 Geplaatst: 6 september 2019 Delen Geplaatst: 6 september 2019 1 uur geleden, CHARLE5 zei: Ik denk dat het laatste dat je moet doen het serieus nemen is van die website, en hetgeen Richard Porter (editor van Top Gear en TGT) er schrijft. Oh maar ik gebruik het maar als voorbeeld. "fanboy site:autominded.be". 119 resultaten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BWS 2.858 Geplaatst: 6 september 2019 Delen Geplaatst: 6 september 2019 Ik durf erop te wedden dat er binnen 2,5 jaar in België en de omringende landen meer laadmogelijkheden gaan zijn langst de autostrades via systeem VW groep dan bij Tesla 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
iceblue 51 Geplaatst: 6 september 2019 Delen Geplaatst: 6 september 2019 Het https://ionity.eu/en/where-and-how.html netwerk breidt fors uit ik zie dat er in BE al 4 live zijn. Meer dan ik dacht. Ook leuk dat ze andere merken toelaten . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bouncing Bullet 2.883 Geplaatst: 6 september 2019 Delen Geplaatst: 6 september 2019 22 uren geleden, ir_fuel zei: Een versnellingsbak in een EV? ... 22 uren geleden, ir_fuel zei: Een interieur in een EV? Ey! 22 uren geleden, ir_fuel zei: Afwerking en hoogwaardige materialen in een EV? Ey!! 22 uren geleden, ir_fuel zei: Een EV die meer dan 2 interieurkleuren in de optielijst heeft? *kijkt even in de configurator* Ey !1!!1! 22 uren geleden, ir_fuel zei: Een EV die je herhaald plat mag trappen voor hij oververhit? Ey !!11!1!11!1!1! 22 uren geleden, ir_fuel zei: Een EV waar je op de Nordschleife een "record" mee kunt rijden? Naja, meest ondersturend over de NS is ook een record. Ey !!!!!1!1!1!!!!!1!11! 22 uren geleden, ir_fuel zei: Een EV die sneller naar 200 gaat dan de snelste elektrische sedan, en dat zonder problemen 20 keer na mekaar? Ja dat bieden andere merken ook allemaal natuurlijk. Gemiste kans van Porsche. 'T is waar Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.