Ga naar inhoud

Algemeen nieuwstopic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
On 9/25/2025 at 2:45 PM, gTa said:

Verschrikkelijk.

En in mijn streek is dat helaas ook een fenomeen dat, als je er op zou gaan spreken, je meteen het predikaat 'racist' oplevert. Want 't zijn nogal vaak blonde Zweden die dat doen.

Dat "crackerbellen" is hier toch eerder een algemeen fenomeen. Durf daar toch niet zomaar een afkomst op te plakken. Wel een sociale klasse.

Geplaatst:

Ik weet niet waar jullie uitgaan dat jullie van die luide bellers tegenkomen. Als wij hier op zaterdagavond naar Orangerie in Wil gaan, komen we nooit zulke mensen tegen.

Geplaatst:
Op 25/9/2025 om 22:18, BMWMB zei:

Ik kijk regelmatig nog eens naar Autoforum.be, vooral omdat daar toch wel wat meer wordt gepost over echt autonieuws, zowel onder 'scoops' als onder 'nieuwe wagens', maar helaas is het forum definitief gesloten. Ergens wel spijtig. 🤷‍♂️

Doet raar dat het definitief gesloten is, idd voor info nieuwe wagens was het handig. 

Geplaatst:

Is dat gesloten? 

Is er weer nen boer met den IC-T zijnen auto gaan een testrit doen? 

Geplaatst:
44 minuten geleden, Speedhunter zei:

Doet raar dat het definitief gesloten is, idd voor info nieuwe wagens was het handig. 

Het ergste van al vind ik dat ze de boel gewoon gesloten hebben zonder de gebruikers eerst een bericht te sturen om te laten weten wat ze van plan waren.

Het forum is eigenlijk compleet naar de klote geholpen door een paar individuen die de boel daar constant zaten te verzieken, daardoor was de activiteit er terug gelopen tot een paar personen die nog geregeld kwamen posten.

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:
14 minuten geleden, knight-rider zei:

Het ergste van al vind ik dat ze de boel gewoon gesloten hebben zonder de gebruikers eerst een bericht te sturen om te laten weten wat ze van plan waren.

Het forum is eigenlijk compleet naar de klote geholpen door een paar individuen die de boel daar constant zaten te verzieken, daardoor was de activiteit er terug gelopen tot een paar personen die nog geregeld kwamen posten.

Serieus? Gewoon van de een op de andere dag gesloten zonder aankondiging?

Geplaatst:

Dju ik had er pas nog een oud topic van mij opgezocht, een testverslag 

Geplaatst:

Iemand een idee waar 'jocar' nu al zijn info zou posten? Ik heb afkickverschijnselen.😬

Was door hem een zeer nuttig forum. Zo zonde. Stomme autogids. 🤬

Geplaatst:
11 minuten geleden, DVR zei:

Iemand een idee waar 'jocar' nu al zijn info zou posten? Ik heb afkickverschijnselen.😬

Probeer hem hier te krijgen.

Geplaatst:

Dat zou geweldig zijn. Succes gewenst!

Geplaatst:

Stonden hilarische topics daar, al was de helft van de cc helaas al gewist na de forumsplit.

Wat me altijd zal bij blijven, was de nabespreking van een of andere meet. Een welbepaald lid had daar toen wat geflirt met een of ander mieke en haar meegenomen voor een 'ritje met zijn auto' Toen bleek ineens dat die gast zijn vrouw (die op dat moment nota bene hoogzwanger was) aan het meelezen was en hem voor heel de community de mantel uitveegde.

• Grappig 3
Geplaatst:
21 minuten geleden, DVR zei:

Meeste 'nieuws' was gewoon copy/paste van Autoweek.nl hoor...

Geplaatst:
1 uur terug, DVR zei:

Seniorennet? :D

Geplaatst:
1 uur geleden, Fr79 zei:

Stonden hilarische topics daar, al was de helft van de cc helaas al gewist na de forumsplit.

Wat me altijd zal bij blijven, was de nabespreking van een of andere meet. Een welbepaald lid had daar toen wat geflirt met een of ander mieke en haar meegenomen voor een 'ritje met zijn auto' Toen bleek ineens dat die gast zijn vrouw (die op dat moment nota bene hoogzwanger was) aan het meelezen was en hem voor heel de community de mantel uitveegde.

Die CC lekte dan toch ook goed…

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
2 uren geleden, Fr79 zei:

Die zit hier ook 😄 

• Grappig 1
Geplaatst:
5 uren geleden, ICM zei:

Serieus? Gewoon van de een op de andere dag gesloten zonder aankondiging?

Enkel jocar had persoonlijk via mail een bericht gekregen dat ze het forum zouden gaan sluiten. Maar daarin stond niks concreet, geen datum, niks. Was ook een heel raar bericht, in het Engels ipv in het Nederlands. 

Geplaatst:
9 uren geleden, Fr79 zei:

Meeste 'nieuws' was gewoon copy/paste van Autoweek.nl hoor...

Ja alleen werd het wel geplaatst waardoor je mee was met het laatste nieuws, anders keek je erover of zag je het niet. 

Geplaatst:
8 uren geleden, msxx zei:

Die zit hier ook 😄 

I know😉

Geplaatst:
9 uren geleden, msxx zei:

Die zit hier ook 😄 

Name? 

Geplaatst:

ze hadden op zijn minst toch even kunnen waarschuwen, had ik mijn oude topics naar een Word file kunnen kopiëren ofzo. 

Geplaatst:
42 minuten geleden, Liquid Li0n zei:

ze hadden op zijn minst toch even kunnen waarschuwen, had ik mijn oude topics naar een Word file kunnen kopiëren ofzo. 

Dat is inderdaad wel zo netjes. Sluiten en een tijd laten staan, of archiveren naar statische html.

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid