Ga naar inhoud

Algemeen nieuwstopic


The Swede

Aanbevolen berichten

8 minuten geleden, Wutputt zei:

Echt totaal geen volk op de baan vandaag. Nog nooit meegemaakt

Ook 98 aan 1,057 EUR kunnen tanken 🤩 Wat een tijden!

Ik moet morgen bij mijn schoonouders naar de groentewinkel en ga toch ook de E85 eens pakken denk ik. Intussen ook volsmijten, uiteraard. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Link naar reactie
Delen op andere sites

[mention=297]The Swede[/mention]
vanmorgen E40
D1B9A81C-13D6-4EA0-8A09-0204FB6E4993.thumb.jpeg.1fe1328a47658ac01901e0b2a2028fd6.jpeg

Gisteren :D

b9f68672871dc4cf997e305b6523a9c9.jpg

(Ok 't was wel zondag maar voor de corona toestanden was het toch altijd 'vrij druk voor een zondag' vond ik)
Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minutes ago, Ian said:


Gisteren :D

b9f68672871dc4cf997e305b6523a9c9.jpg

(Ok 't was wel zondag maar voor de corona toestanden was het toch altijd 'vrij druk voor een zondag' vond ik)

De motorkap van een W124 :inlove:

Heb je hier ook fotos van de hele wagen staan, @Ian ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19/3/2020 om 18:35, The Swede zei:

So. Albert II zit met corona en zijn eerste minister ook.

Een opluchting is wel dat Belgie niet op de lijst van risicolanden staat en Nederland dan weer wel.


travel bans covid19

Ik vind het vooral zot dat niet gans Italië als risico gebied wordt gezien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem met MC, is dat je er dagelijks 60000 pendelaars hebben die binnenkomen om er te komen werken. Da's een verdrievoudiging van de bevolking elke dag. Gezien er veel van Italie komen, een serieus risico dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minutes ago, The Swede said:

Probleem met MC, is dat je er dagelijks 60000 pendelaars hebben die binnenkomen om er te komen werken. Da's een verdrievoudiging van de bevolking elke dag. Gezien er veel van Italie komen, een serieus risico dus.

Vroeg me altijd al af hoe een vuilnisman daar een woonst kan betalen :D Dat zijn gewoon allemaal arbeidsmigranten. En dan 's avonds hop hop allemaal de grens over.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minutes ago, The Swede said:

Probleem met MC, is dat je er dagelijks 60000 pendelaars hebben die binnenkomen om er te komen werken. Da's een verdrievoudiging van de bevolking elke dag. Gezien er veel van Italie komen, een serieus risico dus.

Ik hoorde dat er een avondklok is vanaf 20:00.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, ICM zei:

Ik hoorde dat er een avondklok is vanaf 20:00.

Dat gaat niet genoeg zijn :) Die corona is heel besmettelijk. Als de impact echter van de luchtvervuiling afhangt (het zou het grote verschil tussen Duitsland en Italie kunnen verklaren) gaat hij niet overal even dodelijk zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Le Capri Mauve zei:

Dat gaat niet genoeg zijn :) Die corona is heel besmettelijk. Als de impact echter van de luchtvervuiling afhangt (het zou het grote verschil tussen Duitsland en Italie kunnen verklaren) gaat hij niet overal even dodelijk zijn.

Waarom zijn ze in Indië dan nog niet allemaal dood?

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Polygoon zei:

Waarom zijn ze in Indië dan nog niet allemaal dood?

Verwacht jij daar vaststellingen zoals in Europa gebeuren dan?

Vanuit de sloppenwijken gaan er enorme aantallen sterven, kan niet anders. Of het gepeperde eten moet ervoor zorgen dat Corona die mensen niet lust :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, msxx zei:

Verwacht jij daar vaststellingen zoals in Europa gebeuren dan?

Vanuit de sloppenwijken gaan er enorme aantallen sterven, kan niet anders. Of het gepeperde eten moet ervoor zorgen dat Corona die mensen niet lust :D 

Volgens mij heeft dat niks te maken met luchtvervuiling maar eerder met basic hygiëne en onbestaande social distancing. 
 

Anderzijds baden die daar wel in elkaars kak dus hun weerstand is misschien wel beter als de onze. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Polygoon zei:

Volgens mij heeft dat niks te maken met luchtvervuiling maar eerder met basic hygiëne en onbestaande social distancing. 
 

Anderzijds baden die daar wel in elkaars kak dus hun weerstand is misschien wel beter als de onze. 

Ik zeg toch niets over de oorzaak?

In een sloppenwijk is niet perse meer luchtvervuiling, maar ze leven inderdaad op een hoopje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, Polygoon zei:

Waarom zijn ze in Indië dan nog niet allemaal dood?

De vraag die ik me vooral over Indie stelde is, waarom zijn ze nog niet allemaal ziek?

Noord Italie en Duitsland zijn zowat extremen in West-Europa als het om luchtvervuiling gaat. Ze hebben allebei een oude bevolking. Ze meten hun ziektegevallen anders. CFR is geen goede maatstaf. Maar hun CFR ligt een factor 30 uit elkaar en dat is wel heel veel. 

Indie heeft een jonge bevolking waardoor er relatief veel minder doden zouden moeten vallen. Maar wel veel zieken en die zie ik nog niet. Misschien is het te vroeg.

aangepast door Le Capri Mauve
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ge in Indië overleeft tot ge 25 zijt, zijt ge wel wat steviger dan de gemiddelde 25 jarige in West Europa. Natural selection.

Anderzijds heeft de Indische regering geen baat bij het tamtam maken rond het virus...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, The Swede zei:

Als ge in Indië overleeft tot ge 25 zijt, zijt ge wel wat steviger dan de gemiddelde 25 jarige in West Europa. Natural selection.

Anderzijds heeft de Indische regering geen baat bij het tamtam maken rond het virus...

Maar voordat we daarbij aankomen neem ik je eerst even mee naar New Delhi, India. Prachtige plek, zul je denken. Tempels, tombes, parken en markten. Prachtig – om te zien. Wat je echter niet ziet, is de enorme luchtvervuiling. Zo enorm dat niet rokende Indiërs volgens onderzoek zo’n 30% kleinere longcapaciteit hebben dan de gemiddelde rokende Europeaan.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mbman :lolz: 

Quote

Ex van Niels uit ‘The Sky Is The Limit’ gebroken nu hij koppel vormt met Romy: “Hij heeft mij ijskoud aan de kant geschoven”

    • Redactie 
  •  
  •  
  • Bron: Dag Allemaal
Niels Lagrange en zijn ex Brenda.
 Instagram Niels Lagrange en zijn ex Brenda.
SHOWBIZZ Een prille romance die kwaad bloed zet. Vorige zomer kreeg ‘The Sky Is The Limit’-deelnemer Niels (29) nog een kind met Brenda, nu heeft hij zijn hart verloren aan Romy (37) uit datzelfde programma. “Dit is heel pijnlijk voor mij”, reageert Brenda in Dag Allemaal.
 
 
 
 
 
 
 
 
Loaded: 0%
 
 
Progress: 0%
 
 
Current Time0:00
/
Duration Time0:51
WhatsappFacebookTwitterLinkedInE-Mail

 

 
 

In de Kempen doet het al langer de ronde: Romy Biscop en Niels Lagrange - beiden zijn los van elkaar te zien in ‘The Sky Is The Limit’ - zijn voor elkaar gevallen. “Een kwalijk gerucht”, noemde Romy dat recent nog. Volgens haar waren Niels en zij niet meer dan goede vrienden. Maar nu krijgen we een heel ander verhaal te horen, en wel van Niels’ ex-vriendin Brenda. In juli vorig jaar kregen zij en Niels een dochter samen: Jayme Lee. Acht maanden later blijft Brenda gebroken en alleen achter.

“Het klopt helaas wat in de Kempen wordt verteld”, zegt Brenda in Dag Allemaal. “Niels heeft mij laten zitten, en is nu samen met Romy. Ik snap niet waarom zij daarover heeft gelogen, want ze worden al wekenlang samen gezien. Veel mensen hebben hen zelfs al zien kussen.”

Ze stoppen het dus niet weg?

Nee. (laat een stilte vallen) Sommigen beweren dat het al véél langer aan de gang is tussen die twee, maar dat is níet waar. Niels heeft Romy leren kennen op de persvoorstelling van ‘The Sky Is The Limit’ in januari. Ik was daarbij, want toen waren wij nog een koppel.

 
 
 
 
 
 
 
 
Loaded: 0%
 
 
Progress: 0%
 
 
Current Time0:08
/
Duration Time1:43
WhatsappFacebookTwitterLinkedInE-Mail

 

 
 

Hoe ben jij te weten gekomen dat Romy en Niels iets hebben met elkaar?

Ik voelde aan Niels dat er iets niet pluis was. En dan kwamen de berichtjes dat ze vaak samen werden gezien. Op 11 februari postte Romy op Instagram: ‘Ik denk de hele tijd aan jou.’ De volgende dag zei Niels dat hij onze relatie wilde beëindigen.

Omdat hij verliefd geworden was op Romy?

Volgens hem was er geen ander in het spel. Hij vond dat het al een tijdje niet meer goed zat tussen ons, en dat we geen toekomst hadden samen. Oké, er waren spanningen tussen ons. Maar bij welk stel met een baby in huis zijn die er niet?

Hoe kwamen Niels’ woorden aan bij jou?

Mijn wereld stortte in, natuurlijk. Kom zeg, welke man met een baby in huis papt aan met een andere vrouw? Ik snap niet dat Niels zoiets heeft kunnen doen. (zucht) Hij heeft zelfs aan ‘The Sky Is The Limit’-bedenker Peter Boeckx gevraagd om onze babyborrel (vorige week op tv, nvdr) niet uit te zenden. Maar ons kind ís er wel, hé. En ik toch ook! Pijnlijk, hoor, om zo ijskoud aan de kant te worden geschoven.

Ziet Niels jullie dochter nog?

Ja, want ik wil het beste voor Jayme Lee. Mijn papa is verongelukt toen ik één jaar was. Ik wil dat mijn kind wél een vaderfiguur heeft. (laat een stilte vallen) Ik begrijp die Romy niet. Ze vertelt huilend op tv dat haar vader haar in de steek heeft gelaten. En nu gaat zij er met de vader van mijn kind vandoor. Dat valt toch niet te rijmen!

(lees verder onder de foto)

763?appId=2dc96dd3f167e919913d808324cbfe
 Kristof Ghyselinck

Op slag verliefd

“Het klopt dat wij een koppel zijn”, vertelt Niels in het blad met Romy aan zijn zijde. “Maar wij zijn pas iets met elkaar begonnen nádat ik mijn relatie met Brenda heb beëindigd.”

Maar jullie hadden wel al eerder gevoelens voor elkaar, of niet?

Romy: We hebben elkaar leren kennen op de persvoorstelling van ‘The Sky Is The Limit’, en eerlijk: voor mij was het liefde op het eerste gezicht.

Niels: En ik was ook gecharmeerd door Romy, maar ik was toen nog samen met Brenda, hé. Maar het zat al een hele tijd niet meer goed tussen ons.

Vorige zomer kregen Brenda en jij wel nog een dochtertje.

Niels: Ik ga eerlijk zijn: het was niet gepland dat wij zo snel een kind zouden krijgen.

Romy: Ik vind het heel jammer dat mensen nu zullen zeggen dat ik Niels van Brenda heb afgepakt, en dat jonge gezin uit elkaar heb getrokken. Want dat is níet zo!

Niels: En ik zal er altijd zijn voor Jayme Lee. Ze zal niets tekortkomen en ik werk met Brenda een goede regeling voor het co-ouderschap uit.

Waarom ontkende jij vorige week nog dat Niels en jij een relatie hebben, Romy?

Romy: Om Brenda te sparen. Niels en ik wilden wachten tot na de uitzending met de babyborrel van Jayme Lee om het nieuws wereldkundig te maken.

Wonen jullie intussen al onder hetzelfde dak?

Niels: Nee, maar ik ga wel elke dag langs bij Romy. Logisch, want... Ik ben nog nooit zo verliefd geweest. Romy steunt me in álles. Dit heb ik echt nog nooit eerder meegemaakt!

Romy: Ik deel dat gevoel. Het zit zó goed tussen Niels en mij... In deze liefde geloof ik voor honderd procent.

Romy Bischop en Niels Lagrange vormen nu een koppel.
 RV Romy Bischop en Niels Lagrange vormen nu een koppel.

 

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Goesting zei:

 Ziet er mij niet iemand uit die al hard gewerkt heeft eerlijk gezegd.

ik denk dat dat een understatement is :lol: 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid