Ga naar inhoud

Algemeen nieuwstopic


The Swede

Aanbevolen berichten

3 hours ago, msxx said:

Maar voordat we daarbij aankomen neem ik je eerst even mee naar New Delhi, India. Prachtige plek, zul je denken. Tempels, tombes, parken en markten. Prachtig – om te zien. Wat je echter niet ziet, is de enorme luchtvervuiling. Zo enorm dat niet rokende Indiërs volgens onderzoek zo’n 30% kleinere longcapaciteit hebben dan de gemiddelde rokende Europeaan.

 

Heb 2 jaar het "geluk" gehad in het management te zitten van 1 van die grote Indische system integrators. Mocht er elke 3 maand een paar weken naartoe... :fp: 

Als werken met die gasten nog niet levensverkortend was, was dat het zeker.

 

2 hours ago, dragonfly said:

En daarom staat Tinder vol met alleenstaande moeders :fp: 

@dragonfly . We voelen dat er iets op je maag ligt. Vertel het ons. Wij staan helemaal open voor je 😇

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Goesting zei:

Wie is die kerel eigenlijk? Ziet er mij niet iemand uit die al hard gewerkt heeft eerlijk gezegd.

Een ruitenwasser ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

nen zondag op de E40/E17 richting kust is toch altijd druk?

Ik zat op de E17.


De motorkap van een W124 :inlove:
Heb je hier ook fotos van de hele wagen staan, [mention=348]Ian[/mention] ?

Nein. Ik heb geen toegang tot 'het verborgene' dus geen topics. 
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, Le Capri Mauve said:

India gaat in lockdown. Dat zijn 1,3 miljard mensen.

:lolz:

Het meest chaotische land ter wereld waar ze dat gaan proberen... Daar gaat meer dan 1 soldaat aan te pas komen. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, The Swede zei:

:lolz:

Het meest chaotische land ter wereld waar ze dat gaan proberen... Daar gaat meer dan 1 soldaat aan te pas komen. 

 

Ach dat doen ze elk jaar ook voor de volkstelling. Dan moet iedereen blijven stilstaan terwijl ze tellen want als ze allemaal door elkaar blijven lopen wordt het een zootje

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Le Capri Mauve zei:

Ach dat doen ze elk jaar ook voor de volkstelling. Dan moet iedereen blijven stilstaan terwijl ze tellen want als ze allemaal door elkaar blijven lopen wordt het een zootje

Daar zijn er veel die voor twee tellen😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had 3-4 jaar terug een consultant voor mij werken die 25 jaar in Nigeria had gewoond (daar geboren als dochter van Europese diplomaten). Haar manier van uitleggen hoeveel volk er in Nigeria woont: "About 170, 200 million" :lol:  Gewoon omdat er zoveel mensen gewoon nooit zijn aangegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit ook al lopen denken. Het Chinese Rode Kruis die aan de Italianen duidelijk maakt dat het met halve maatregelen niet gaat lukken
https://twitter.com/TIME/status/1240889102804889600
Na de quarantaine kan het normale leven wel geleidelijk aan hervatten maar alleen als ze gepaard gaat met een aanpassing van onze aktiviteiten en mentaliteit.
We hebben nu een een maand om te zien hoe we ons kunnen aanpassen om het komende jaar door te komen terwijl COVID19 overal in de wereld te keer gaat. Maar dan gaan we toch goed naar de Chinezen moeten luisteren en als ik mensen bezig zie lijkt het dat er nogal wat denken dat we al meer dan genoeg gedaan hebben.

Ofwel neemt ge de fatalistische/meedogenloze aanpak en laat ge alles voortdraaien terwijl de 1 of 2 percent zwaksten er onder door gaan of ge doet alles om dat virus buiten te houden. Maar als ge dat half zijn gat doet zijt ge misschien nog het slechtste af.

aangepast door Le Capri Mauve
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Rechtbank in Mechelen via webex. 

Goede oplossing op lange termijn? Moet je gedetineerden helemaal niet meer overbrengen. Kostenbesparingen en minder risico.

Of toch niet zo een goed idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid