Ga naar inhoud

2021 Mercedes EQS


Audi S8

Aanbevolen berichten

16 uren geleden, Tommie zei:

Dadde! Dat was een draaaaaaaaaaaaaama. :lolz: 

Zijn die hier ook geleverd?

In de USA sowieso, dat wist ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, William Blake zei:

de N55 heeft ook in de 35i gelegen hoor, dus dat klopt.

Maar US-only denk ik?

Staan er 3 te koop op mobile, en inderdaad, enkel US-spec

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, BMWMB said:

Bwa...

 

Dat is het equivalent van een sprint tussen een S350 diesel, Audi S8 plus, panamera Turbo S ...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor dat budget is ‘m gewoon te traag, en je ziet ook bij het aanzetten dat ‘m sloom is. Niks voor mij… De EQS 450+ is trouwens niet goedkoper dan de andere in deze sprint, terwijl de S350 dat wel is in uw vergelijking.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, William Blake zei:

Totaal andere insteek… het is niet omdat het EV is dat het een raket moet zijn.

 

Dadde! Ik zag gisteren voor 't eerst zo'n Honda E rijden en ik vind dat eigenlijk nog een cool ding. Is blijkaar RWD ook :D 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, William Blake zei:

Totaal andere insteek… het is niet omdat het EV is dat het een raket moet zijn.

 

Er is nog een heel grote kloof tussen een EQS en een raket. Zelfs deze Etron GT en Taycan zijn geen raketten, want er zijn nog snellere versies, zoals nu de Model S Plaid. Dat is een raket. Ik heb nu de  traagste Model S, met slechts 442pk, en ik geniet van zijn karakter, nl. het heerlijk kunnen cruisen, gecombineerd met de indrukwekkende instant power van de electromotor, dat toch nooit 'zot' is, zoals bij de P100D wel het geval was. Er zullen heel zeker mensen zijn die tevreden gaan zijn met de power van een 450+, maar ik zal toch minstens voor een 580 moeten gaan om hetzelfde rijplezier te hebben. Maar ik kijk nu uit naar mijn Long Range die 670pk zal hebben. Zalig! 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ge kunt het toch alleen maar halen in 6s of minder als ge eerst staat aan t rood licht, anders is elke gemiddelde firmakrel langzamer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, BMWMB zei:

Het mindere vermogen, en hoogstwaarschijnlijk ook de slomere gasrespons, voel je ook bij hernemen, en dat doe je wel heel dikwijls.

Ik denk niet dat de gemiddelde EQS koper wakker ligt van een dragrace...  eerder van de soorten leder waarin zijn zetels kunnen worden afgewerkt...  Ik hou oprecht van sportwagens maar hoe snel zo een EV optrekt of herneemt, het boeit me niks... 

 

 

 

aangepast door Elwood
  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan vraag ik mij eigenlijk af waarom ze dan zoveel versies van de S-klasse uitbrengen met dikke en krachtige motoren als toch de meeste kopers enkel maar geïnteresseerd zijn in het soort leder waarop ze zitten.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, BMWMB zei:

Dan vraag ik mij eigenlijk af waarom ze dan zoveel versies van de S-klasse uitbrengen met dikke en krachtige motoren als toch de meeste kopers enkel maar geïnteresseerd zijn in het soort leder waarop ze zitten.

Ik bedoel maar dat "snel optrekken" niet de core business is van een EQS in tegenstelling tot bv een AMG GTR.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid