Alexanderr 34.279 Geplaatst: 16 januari 2020 Delen Geplaatst: 16 januari 2020 1 uur geleden, pieter2 zei: Komt er een versie met PDK in de nabije toekomst ? Check PM @pieter2! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jeroen_M5 1.380 Geplaatst: 16 januari 2020 Delen Geplaatst: 16 januari 2020 11 uren geleden, BMWMB zei: Dik 10k aan BIV, en € 2.612 rijtax. Ah dus toch. Triest. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Germinal 448 Geplaatst: 18 januari 2020 Delen Geplaatst: 18 januari 2020 Wat is nu eigenlijk het verschil tussen de GTS 4.0 en de GT4 ? Wanneer ik ze beiden configureer kom ik telkens op een 103k Als het onderstel hetzelfde is ben je mi dom om de GTS te nemen ? In elk geval lijkt mij dat bakken meer rijplezier te geven dan een 992 én 30k goedkoper.. daarvoor kan je wel de BIV en 10 jaar rijtaks betalen [emoji848] PS zo een GT4 is dat sowieso bestelbaar of is dat ook met productieslotjes waarbij er meer vraag dan productie is zoals een GT3/GT2RS etc Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Capitol 552 Geplaatst: 18 januari 2020 Delen Geplaatst: 18 januari 2020 Het onderstel is sowieso anders, de GT4/Spyder hebben de ophanging van de GT3. De GTS heeft die niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
krikke 104 Geplaatst: 19 januari 2020 Delen Geplaatst: 19 januari 2020 Komt er ook nog een 3.0? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.804 Geplaatst: 19 januari 2020 Delen Geplaatst: 19 januari 2020 Dat denk ik niet. Eigenlijk had deze GTS een 3.0 moeten zijn, maar dat vraagt serieuze aanpassingen, terwijl de 4.0 past. Was dus de gemakkelijkste keuze. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maverick 1.996 Geplaatst: 19 januari 2020 Delen Geplaatst: 19 januari 2020 Op 18/1/2020 om 18:49, Germinal zei: Wat is nu eigenlijk het verschil tussen de GTS 4.0 en de GT4 ? Wanneer ik ze beiden configureer kom ik telkens op een 103k Als het onderstel hetzelfde is ben je mi dom om de GTS te nemen ? In elk geval lijkt mij dat bakken meer rijplezier te geven dan een 992 én 30k goedkoper.. daarvoor kan je wel de BIV en 10 jaar rijtaks betalen PS zo een GT4 is dat sowieso bestelbaar of is dat ook met productieslotjes waarbij er meer vraag dan productie is zoals een GT3/GT2RS etc Betere afwerking? Meer luxe? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PJH 17.503 Geplaatst: 22 januari 2020 Delen Geplaatst: 22 januari 2020 Hoe pissed gaan de mensen zijn met een 2.5 GTS? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Germinal 448 Geplaatst: 22 januari 2020 Delen Geplaatst: 22 januari 2020 Hoe pissed gaan de mensen zijn met een 2.5 GTS? [emoji3]Zouden er veel cross shoppen ?Wel een waanzinnig verschil qua taksen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flupke73 9.401 Geplaatst: 22 januari 2020 Delen Geplaatst: 22 januari 2020 Voor beiden zal een markt zijn imho Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.148 Geplaatst: 22 januari 2020 Delen Geplaatst: 22 januari 2020 Het verschil in taksen is enkel maar relevant bij ons hier. In quasi elk ander land wordt er bijlange zoveel geen rekening gehouden met cilinderinhoud. (Wat trouwens een absurde regel is, als je 't mij vraagt: waarom zou een atmo 4.0 met dezelfde cijfers als een geblazen 2.0 het (drie)dubbele moeten kosten aan tax?!?) Gezien het kleine prijsverschil denk ik dat er idd best wel wat 2.5 GTS eigenaars niet zo wreed happy gaan zijn, idd. (Maar dan niet in België, waar je het argument tax kan gebruiken om wat te sussen.) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Germinal 448 Geplaatst: 22 januari 2020 Delen Geplaatst: 22 januari 2020 Ja inderdaad.. dan kom je zot.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Porker 8.618 Geplaatst: 22 januari 2020 Delen Geplaatst: 22 januari 2020 4 minutes ago, gTa said: Het verschil in taksen is enkel maar relevant bij ons hier. In quasi elk ander land wordt er bijlange zoveel geen rekening gehouden met cilinderinhoud. (Wat trouwens een absurde regel is, als je 't mij vraagt: waarom zou een atmo 4.0 met dezelfde cijfers als een geblazen 2.0 het (drie)dubbele moeten kosten aan tax?!?) Gezien het kleine prijsverschil denk ik dat er idd best wel wat 2.5 GTS eigenaars niet zo wreed happy gaan zijn, idd. (Maar dan niet in België, waar je het argument tax kan gebruiken om wat te sussen.) Ze zijn toch nu al notoir voor hun waardeverlies.. Gaan een paar mensen hun broek aan scheuren denk ik, maar fijn voor tweedehandskopers, als je met die 2.5 kan leven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.148 Geplaatst: 22 januari 2020 Delen Geplaatst: 22 januari 2020 4 minuten geleden, Porker zei: Ze zijn toch nu al notoir voor hun waardeverlies.. Gaan een paar mensen hun broek aan scheuren denk ik, maar fijn voor tweedehandskopers, als je met die 2.5 kan leven. Vooral de GTS'en en dik gespecte S'jes gaan (schat ik) nu echt plumiten. Je mag dan nog zo vergevingsgezind zijn als je wil en de natuurlijke "mijn kind = schoon kind" ingesteldheid niet kunnen buitensluiten ... het is toch écht wel een auto die ab-so-luut underperformt op z'n allerbelangrijkste vlak, nl. emotie. Die 4-pitter is het gewoon niet. Point final. (Yep, heb er mee gereden. Nee, niet met de 2.5, enkel de 2.0. Maar ik lees af en toe dat de 2.0 nog de "aangenamere" van de twee zou zijn, met name door z'n nog iets zoetgevooisder geluid, waar de 2.5 nog veel rauwer en onnatuurlijk "luid" (maar niet mooi) zou klinken.) In landen waar nog altijd hard op cilinderinhoud wordt getaxeerd gaan de 4-cilinders natuurlijk wel hun afzet blijven vinden. Inderdaad goed als je lak hebt aan loopcultuur en emotie, maar gewoon hard wil gaan en de Lippenslaan wil kunnen pop&bangen voor dood. Dan is een 2.5 GTS perfect. For cheap, soon! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
toere 14.637 Geplaatst: 22 januari 2020 Delen Geplaatst: 22 januari 2020 34 minuten geleden, gTa zei: Dan is een 2.5 GTS perfect. For cheap, soon! Ne gelen Of rood Of groen Of toch geel 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jenkins 1.993 Geplaatst: 22 januari 2020 Delen Geplaatst: 22 januari 2020 14 minuten geleden, toere zei: Ne gelen Of rood Of groen Of toch geel Tsk tsk tsk, gij ging ne cabrio kopen. Alez hop! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
korneeldebruyn_OUD 417 Geplaatst: 24 januari 2020 Delen Geplaatst: 24 januari 2020 Sebastien Vittel heeft zo’n 2.5 GTS als tracktoy (met Manthey upgrades weliswaar) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avantus 7.095 Geplaatst: 24 januari 2020 Delen Geplaatst: 24 januari 2020 Op 16/1/2020 om 11:35, BMWMB zei: Dik 10k aan BIV, en € 2.612 rijtax. Dat maakt het toch echt te gortig imo. Die BIV mag je er dan nog bijtellen in de aankoopprijs, maar die rijtaks voor een weekendspeeltje is imo toch een zure. Daar betaal ik 9 jaar taks mee op m'n Alpine... maar dat is geen 4.0 flat 6, akkoord. Rotland Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
toere 14.637 Geplaatst: 24 januari 2020 Delen Geplaatst: 24 januari 2020 Op 22/1/2020 om 20:24, Jenkins zei: Tsk tsk tsk, gij ging ne cabrio kopen. Alez hop! Shit, dacht dat we in een Cayman/ Boxster topic zaten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CHARLE5 251 Geplaatst: 19 maart 2020 Delen Geplaatst: 19 maart 2020 Derde remlicht is best mooi gedaan. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Niko80 5.713 Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 On 8/4/2019 at 11:59 AM, Canonball said: 2 supermooie configs De spec van die Spyder is spot-on. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Speedhunter 4.224 Geplaatst: 13 april 2020 Delen Geplaatst: 13 april 2020 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Phil 11.553 Geplaatst: 13 april 2020 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2020 Heerlijk ding. Liever Spyder wel. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
William Blake 2.685 Geplaatst: 25 april 2020 Delen Geplaatst: 25 april 2020 Ik wil Dat, of een 997.2 GT3, ik zou twijfelen. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TomT 2.050 Geplaatst: 25 april 2020 Delen Geplaatst: 25 april 2020 Snap ik... Maar die lange vitessen... 132 als die naar 3de schakelt. Op een gemiddeld clubcircuit moet je dus enkel schakelen op het rechte stuk, op een bergpas eigenlijk niet meer behalve eventueel terugschakelen naar eerste voor een haarspeldbocht. Toch wel jammer. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.