Ga naar inhoud

Algemeen nieuwstopic


The Swede

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden, Soul zei:

Ziet er een leuk baantje uit om met de auto te doen, maar toch ook leuk om met de fiets te doen !

Beide al meermaals gedaan, maar als ik met de fiets ben:

MAAK IK PLAATS VOOR DE AUTO'S!!!

 

😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, toere zei:

Kijk, dezelfde baan die ik gisteren heb gedaan maar nu zonder fietsers voor mij😁

20220217_153521.jpg

20220217_153342.jpg

20220217_153300.jpg

20220217_153218.jpg

20220217_153101.jpg

Bij mij zou je toch 2 wielen omhoog zien steken hebben in die gracht. Of met hoeveel waren ze nu weer? Staan daar paar schoon huizen.

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Lotuzzz zei:

TheSwede "waren alle fietsen nog maar zo! Puur en zonder ketting, ipv al die elektrische brol tegenwoordig"

Zij content dat er nog rebellen zijn als ik of ge reed allemaal al lang met den bus of den trein. 😈

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, The Swede zei:

Zij content dat er nog rebellen zijn als ik of ge reed allemaal al lang met den bus of den trein. 😈

?? voor 't zelfste geld reden we dan allemaal nog op een peird.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Lotuzzz zei:

?? voor 't zelfste geld reden we dan allemaal nog op een peird.

Het enige paard de ik graag heb is saignant met frietjes en pepersaus

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, CAS zei:

Bij mij zou je toch 2 wielen omhoog zien steken hebben in die gracht. Of met hoeveel waren ze nu weer? Staan daar paar schoon huizen.

Meer dan 10 fietsers, eerder 15.

Staan vette huizen in Heulebos😜

En iets verder daar in de buurt het kasteelke van mijn vennoot😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begin het daar in Ukraine minder en minder gezellig te vinden. 

Begint serieus op een oorlog met Rusland af te stevenen. 
Wat dan weer China het idee kan geven om van de afleiding gebruik te maken om ook Taiwan aan te vallen…

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, The Swede zei:

Ik begin het daar in Ukraine minder en minder gezellig te vinden. 

Begint serieus op een oorlog met Rusland af te stevenen. 
Wat dan weer China het idee kan geven om van de afleiding gebruik te maken om ook Taiwan aan te vallen…

Zwaans na ni :)  Zal nu op militair vlak eerder kalmeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Le Capri Mauve zei:

Ik niet. wat we wel gaan krijgen is een heel assertief duo , gemakkelijk te provoceren. 

Duo? Mag de Kim al niet meer meespelen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat stopt daar niet. Zoals Bert Devroey van de BRT juist stelde: Rusland is een permanent lid van de VN veiligheidsraad en veegt nu vierkant zijn voeten aan akkoorden en aan de soeveiniteit van een land. Dat systeem zakt dus ineen en je krijgt een splitsing. 

Vraag is wat China doet. Gaan ze de boel mee laten verzieken en proberen in Azië uit te breiden? Waardoor je dan geen VN meer hebt maar een NAVO blok, een Russisch blok, een Chinees blok... en een nest andere landen waar elk van die wereldmachten gaat strijden om ze in hun invloedsfeer te krijgen? 

Of gaat China tegen Rusland in zodat ze geïsoleerd geraken en gekraakt worden. In dat geval kunnen ze na afloop Rusland's plaats politiek op het wereldtoneel innemen en de "andere" wereldmacht worden. (wat geopolitiek en economisch voor mij logischer lijkt). 

Als je je geschiedenis een beetje kent, dan zie je nogal wat parallellen met WO2. Men gaf steeds maar toe aan de steeds ergere aggressies van Hitler. Indien men nu Putin niet direct naar de andere kant van Siberië schopt, dan denkt hij straks dat hij vrij spel heeft en gaat hij eisen dat hij ook weer een corridor krijgt tussen Kaliningrad en Rusland. En Wit Rusland kan misschien wel toegeven, maar je moet door Litouwen of Polen, beiden EU en NATO staten... 

Ofwel moeten er direct korte metten gemaakt worden met Rusland, en dat kan waarschijnlijk best door al die rijke vriendjes van Putin hun geld direct allemaal verbeurd te verklaren... dan es zien of ze hun leider nog gaan steunen. 

Ofwel riskeren we in een jarenlange oorlogssituatie terecht te komen. En ik vrees gezien de lakse reactie van deze kant uit, dat het daarop wel eens zou kunnen uitdraaien.

  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan wel eens dik gelijk hebben @The Swede

 

Beste wat ze nu kunnen doenen is alle export naar rusland plat leggen, en russische eigendommen confisqueren, gaande van bankrekeningen, eigendommen, vliegtuigen en yachten,, auto's etc.

Dat zullen de oligarchen niet kunnen apprecieren.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, thor zei:

Je kan wel eens dik gelijk hebben @The Swede

 

Beste wat ze nu kunnen doenen is alle export naar rusland plat leggen, en russische eigendommen confisqueren, gaande van bankrekeningen, eigendommen, vliegtuigen en yachten,, auto's etc.

Dat zullen de oligarchen niet kunnen apprecieren.

Is ook wat de Minister of Defence in UK zei daarnet. Gewoon de Ukrainers bewapenen dat het conflict een maalsteen rond de nek van Putin wordt. Als het duurt, en de sancties begint gevoeld te worden door de gewone man en de rijken geraken niet meer aan hun geld... 

Ze moeten dan wel consequent zijn en ook alle oligacrhen die in London, Monaco, Zürich etc wonen aanpakken en lamleggen. (En liefst allemaal weer naar ginder deporteren). Want anders is het dweilen met de kraan open.

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minutes ago, The Swede said:

Ze moeten dan wel consequent zijn en ook alle oligacrhen die in London, Monaco, Zürich etc wonen aanpakken en lamleggen.

Dat is iets waar al jaren over gediscussieerd wordt he. Langs de ene kant zijn de Russen "de slechten", langs de andere kant zien ze hun miljoenen graag komen in de betere wijken in Londen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, ir_fuel zei:

Dat is iets waar al jaren over gediscussieerd wordt he. Langs de ene kant zijn de Russen "de slechten", langs de andere kant zien ze hun miljoenen graag komen in de betere wijken in Londen.

De Engelsen zijn dan ook nog slechter dan de Joden. Ge kunt die voor geen haar vertrouwen want ze zeggen het éne en doen het andere, en zouden hun moeder verkopen als ze er twee cent op kunnen verdienen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid