Ga naar inhoud

Algemeen nieuwstopic


The Swede

Aanbevolen berichten

3 uren geleden, ir_fuel zei:

Je moet me dat toch eens uitleggen, hoe dat kan, een café op zo een lokatie dat op de fles draait (ehehehehe).

Wat hier al staat maar misschien ook een torenhoge huurprijs? Pand is van de brouwer.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, dragonfly zei:

Wat hier al staat maar misschien ook een torenhoge huurprijs? Pand is van de brouwer.

Als 't nijpt, zijn die wel flexibel (tot zekere hoogte) daarin. Voor hen is 't beter dat dat blijft bestaan dan dat 't stopt.
Nu, de naam en de locatie bieden volgens mij voldoende garantie om daar, zelfs met torenhoge huurprijs, wel iemand nieuw in te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's het probleem van veel cafés/brasserieën, vermoed ik? Onvoldoende richting witte kassa laten stromen om toch nog zo veel mogelijk zwart te blijven hebben (2 keer per jaar met het hele gezin op reis naar de ClubMed + jaarlijks een chalet en vééél fleskes zetten op Tomorrowland .... dat moet je kunnen blijven betalen hé) en nu door een externe oorzaak verplicht worden om een fictieve situatie aan te houden en dus zuiver cijfermatig tot 't neerleggen van de boeken gedwongen worden.
Hier in het dorp weet ik van 2 dat ze meer dan 10 000 per maand nu krijgen van steun, maar dan moet je wel genoeg in het wit doen natuurlijk ... Met hun personeel op werkloosheid valt hun dat goed mee, die doen dan ook geen take away [emoji16]

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ken er ook enkele, drie die in centrum-Gent (allez ene nét buiten de kleine ring) een zaak hebben en dat al langer "proper" deden (met weinig zwart), eentje hier achter m'n deur (ggb Merelbeke) en die vinden het absoluut niet leuk, maar hebben hun werking/product voldoende aangepast dat het, zeker met de steun die er is, doenbaar blijft om 't koppeke boven water te houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, ICM zei:

De arts die Kremlincriticus Aleksej Navalni behandelde in het ziekenhuis van Omsk nadat hij was vergiftigd, is op 55-jarige leeftijd overleden. Over de doodsoorzaak worden geen details vrijgegeven.

Die dokter is gewoon van de trap gevallen, jom. Zijn naam was Aleksaj Navalwel.

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

de zonnepanelen hielpen al niet door de sneeuwval en nu de windmolens die vastvriezen...de toekomst van energie

 

152298908_437551067584412_3434766732199086136_n.png?_nc_cat=108&ccb=3&_nc_sid=aee45a&_nc_ohc=mp1NDgu-NFAAX8pSUYj&_nc_oc=AQnCMvh-uNautbFwnBdIXq-XN8kKvmlMHmYd3d_75REY3GuxHNvdSwEh22O6OcNCjeMfKTqHpd3eHzKlYK2gyYQE&_nc_ad=z-m&_nc_cid=0&_nc_ht=scontent.xx&_nc_tp=30&oh=0b29282b493f1fcde4fa43a6d37850e6&oe=6053C2FC

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, teus_ zei:

bedankt voor je neerbuigende reactie. 

Wat is daar nu neerbuigend aan? Hij schrijft gewoon de waarheid.

Uit je reactie kan ik alleen maar afleiden dat je nog nooit een kaart hebt gezien met de bevolkingsdichtheid van dit land:

https://statbel.fgov.be/nl/themas/bevolking/bevolkingsdichtheid#figures

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid