Ga naar inhoud

Algemeen nieuwstopic


The Swede

Aanbevolen berichten

Blijkbaar zijn er wat tuning? bijeenkomsten in kinepolis in Antwerpen. We hebben daar vroeger nog een meet gedaan waar de flikken ook opdoken toen. 

Golf te laat in de remmen lijkt me...

https://www.skoften.net/skft/1366724/belg-parkeert-zijn-golf-7-tegen-de-muur-tijdens-illegale-straatrace-in-parkeergarage

https://www.clint.be/actua/beelden-tonen-hoe-politie-binnenvalt-bij-illegale-tuning-races-met-publiek-bij-kinepolis-antwerpen/

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, CAS zei:

Ik zie enkel schade aan een MG?

idd, lijkt me ook geen Golf. maar vermoedelijk denkt de artikel schrijver dat het een golf is om dat de filmpjes van @the_black_belgian_golf7r komen

https://www.tiktok.com/@the_black_belgian_golf7r?referer_url=https%3A%2F%2Fwww.clint.be%2F&referer_video_id=6938904312651304197&refer=embed

Link naar reactie
Delen op andere sites

De zeevaartschool liet op de vrt een simulatie zien van de Evergreen of hoe noemt die boot ook alweer, en het had veel weg van dit oude filmpje.

Ze gingen veel te snel, en in zo een vaargeul lopen de zuigkrachten snel op en die slaan het schip uit koers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minutes ago, ir_fuel said:

Mooi, dan is dat ook weer opgelost.

Kunnen ze dat ook doen voor die jongeren in het park gisteren? 

Zijn er doden gevallen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, ICM said:

Zijn er doden gevallen?

Die vrouw die werd aangelopen door dat paard zal dat vandaag toch nog voelen vermoed ik 😬

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 hours ago, ir_fuel said:

Mooi, dan is dat ook weer opgelost.

Kunnen ze dat ook doen voor die jongeren in het park gisteren? 

Of de concentratiekampen in China?

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 hours ago, Hazen said:

Of de concentratiekampen in China?

Daar gaat "met klem" niet genoeg zijn. Ik zou voor "de sterkst mogelijke bewoordingen" opteren, maar misschien er dat een beetje over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, ir_fuel zei:

Daar gaat "met klem" niet genoeg zijn. Ik zou voor "de sterkst mogelijke bewoordingen" opteren, maar misschien er dat een beetje over.

Ik zou zeggen dat dat allemaal bollox is. Maar dat is er misschien een beetje over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, ir_fuel said:

Daar gaat "met klem" niet genoeg zijn. Ik zou voor "de sterkst mogelijke bewoordingen" opteren, maar misschien er dat een beetje over.

Vragen aan de Chinezen om hun gezond verstand te gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

was er geen apart Gent topic hier ergens?
of is dat verplaatst naar een gedeelte dat niet openbaar is?

ik zat wat te staren op de zoveelste rommel die Gent in mijn bus steekt, en zag iets allesbehalve groen

 

 

verapaz.jpg

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8/1/2021 om 15:52, gTa zei:

De LEZ, laat ons daar eens over fulmineren! Dat is al een pak minder "up my alley" :D  De autoritaire manier van doorduwen daarvan (zeker nu de aankomende uitbreiding ervan), DAT is een typische groene oogklepmaatregel die terecht bediscussieerd mag worden, vind ik.

  • De LEZ daarentegen, is een maatregel is maar voor een héél klein deeltje effect heeft op het geproclameerde doel. Die maatregel is disproportioneel voor veel mensen ten opzichte van het beoogde doel, als je dat in relatie ziet met alle oorzaken van het aan te pakken probleem (luchtvervuiling).

FC425-FC8-0-CC5-45-DB-BE6-A-82-D48-E41-A
61-D5033-B-B0-B5-4-F7-B-A6-AB-8-D571-FB8

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zegt die nu, eigenlijk? Veel, en niks. 't Zal wel aan de lamentabele kwaliteit vd hedendaagse pers liggen, vrees ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat lez goed is voor het milieu.

En dat lez goed is voor diegene met geld om hun aanzien te vergroten.

Dit nu 20 keer herwoorden en herschrijven en je hebt het artikel.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 4/25/2021 at 8:37 AM, gTa said:

Wat zegt die nu, eigenlijk? Veel, en niks. 't Zal wel aan de lamentabele kwaliteit vd hedendaagse pers liggen, vrees ik.

Wat zegt de titel "stadssocioloog" .... Veel, en niks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Gent duurt het nog een jaar of 5, en dan is de tram doorgetrokken naar Dampoort, staat de Verapazbrug er, is de ganse as van de silos - Decathlon- Port Arthurlaan - Wiedauwkaai met de brug volledig uitgebreid en gemoderniseerd en is Dampoort eindelijk ietwat ontlast. De LEZ zou voor mij een pak minder sucken moesten ze tot dan gewacht hebben om het in te voeren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarna gaan ze waarschijnlijk de LEZ uitbreiden tot de ganse ring, en dan is het nog eens 10 jaar wachten tot ze de tram doortrekken tot buiten het centrum 🙄. Binnen een paar jaar, wanneer de tijd rijp is, wil ik hier toch wel weg. De charme is weg voor mij. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, teus_ zei:

Daarna gaan ze waarschijnlijk de LEZ uitbreiden tot de ganse ring, en dan is het nog eens 10 jaar wachten tot ze de tram doortrekken tot buiten het centrum 🙄. Binnen een paar jaar, wanneer de tijd rijp is, wil ik hier toch wel weg. De charme is weg voor mij. 

 

tegen dat we zover zijn zal er wel een gewestelijke LEZ zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, teus_ zei:

 

hmchldgpgdv.png.499618379e86cfd011377e6c6eabcd97.png

het zijn de laatste jaren als autoliefhebber, of toch alvast voor ons in de EU

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid