Ga naar inhoud

Algemeen nieuwstopic


The Swede

Aanbevolen berichten

Op 24/6/2022 om 15:26, gewoon ik zei:

Niet lief van die oost-europeanen dat ze die olie daar houden

Zo lang ze de schoon vrouwen laten doorkomen, heb ik er geen probleem mee. 🙂

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Hazen zei:

A.k.a. Blijf weg uit Brussel.

Blijf gewoon thuis als je kan :lolz: Dokwerkers en eventueel nog een of andere kwade boer en alles ligt sowieso plat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, The Swede zei:

Zo lang ze de schoon vrouwen laten doorkomen, heb ik er geen probleem mee. 🙂

Hier is het gewoon thuis blijven en niet naar Brussel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zolang het enkel in Brussel is, is het geen probleem. 

Vandaag zie ik echter dat ze in de Oostkantons al ambras aan het verkopen zijn. En dit logistiek bedrijf controleert heel veel transport in de Benelux en Europa. Doordat de planners niet binnen kunnen, liggen ook de operaties buiten die site plat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Polygoon zei:

Homeworking 👍

Jein. Dat is ook wat nu gebeurt. Alleen betekent dat dat zij de business van het bedrijf gewoon runnende houden en dus de actie van hun collegas ondersteunen. 

Dan is de vraag hoe lang ze dat willen blijven verderdoen want er zal wel sociale druk zijn.

Ook bij de onderaannemers is de vraag hoe lang die willen verderrijden. Want het zijn de vrachtwagenchauffeurs die staken en dat betekent dat je die "collegas" in de erg nabije toekomst weer onder ogen moet komen. Wil je dan die ganse relatie verzuren? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Super95 zei:

Hangt van bedrijf tot bedrijf af, of zelfs van de vestiging. Het verleden is meestal een goede indicator van wat er gaat komen. 

Nieuwe site… dus moeilijk te zeggen.

Alleen nemen ze blijkbaar de (maar niet de mensen) van een partner site 30 mins verderop. 

Ik vrees voor een bbq

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is door Corona de laatste jaren minder gestaakt. De vakbonden zullen dus wel hun best doen om zich nog eens te profileren, kwestie van niet te veel lidgeld te verliezen. Er zijn ook genoeg thema's om voor te staken. 

Langs de andere kant, met een indexsprong van meer dan 10% voor de deur en de steeds meer prangende vraag of die wel correct berekend is, hou je je beter koest en wacht je nog een klein jaar om herrie te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De prijs van de diesel vandaag 17c naar beneden en morgen 7c naar boven… Buiten het nut van zo een sprong, veronderstel ik dat er een redelijk toeloop is aan de pompen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...

Wacht es: zijn die nu stom... of mist dat artikel de helft van de info?

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/02/27/ierland-noord-ierland-verenigde-koninkrijk-protocol-ursula-von-d/

Je kan dus vrij van mainland UK naar Noord-Ierland met producten voor Noord-Ierland (en ik veronderstel omgekeerd). 

Gezien er echter geen grens is tussen Noord-Ierland en Ierland zelf, kan je dus gewoon doorrijden en met de goederen de EU in en uit zonder controle... 🤔 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
13 uren geleden, Jochen zei:

Ja wie weer hoeveel mensen daarin liggen! 😱

Hier bij ons toch wel gemiddeld een per jaar. Komt echt vaker voor dan je zou denken. 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, dragonfly zei:

Ga dan vooral niet op het jaagpad fietsen. want als "beginnende fietser" ga je ook snel in de dender kunnen liggen dan. Jaagpad is daar soms heel smal en net naast de dender. als er dan van de andere kant een bende wielertoeristen afkomt, zou je er ook inliggen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid