Ga naar inhoud

Algemeen nieuwstopic


The Swede

Aanbevolen berichten

9 minutes ago, Tjeu said:

in jouw hoofd raakt niets kant noch wal wat ook maar een beetje anders is dan wat jij denkt. Het is niet bepaald zinvol dat gans uit te beginnen leggen. Kan je beter een blinde leren lezen. 

Proficiat. Ik stel vragen en krijg dit terug.

Je hebt het niet meer gehaald met argumenten, dus ga je maar schelden.

Ik ben nergens persoonlijk geworden in deze discussie, maar aangezien jij als eerste schopt zal ik even terugschoppen: je bent gewoon het levende voorbeeld van "tolerant links" in deze maatschappij, met alles wat erbij hoort. We staan open voor andere meningen zolang ze maar stroken met de mijne, en als er te hard tegenin gegaan wordt gaan we schelden want de argumenten zijn op.

Het stopt wat mij betreft hier. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, ir_fuel zei:

Ik denk niet dat er iemand in de meerderheid stond te roepen dat vaccins levensgevaarlijk waren en dat we er van dood gingen gaan, of dat we allemaal in een groot complot zitten waar Bill Gates oa mee achter zit. Je hebt mijn punt niet gesnapt.

 

Er stonden er genoeg van de meerderheid te roepen dat we de experten niet moesten volgen, maar voorrang geven aan een menselijk en economisch verantwoord covid vaccin, waarbij andere partijen regelrecht de experten wouden volgen. Tegenstrijdigheden genoeg. En aan beide zijde meer dan genoeg waanzin, met ondermeer de IKEA's die open mochten, maar de scholen niet. En dan ook binnen de meerderheid bloempottengegooi van de ene kant naar de andere kant. 
ik heb jouw punt wel begrepen, maar het heeft hier niets mee te maken. Als je alles op flessen blijft trekken is er geen gesprek. Er is niemand die iets zoekt bij extreem links of rechts, wat is het punt daar dan een boom over op te zetten? 

5 minuten geleden, ir_fuel zei:

Het gaat erover dat eenzijdig beslist is van de oorlog te beginnen, zonder te discussiëren. Wat zit jij dan nog bezig over onderhandelen? Rusland heeft beslist van op basis van leugens een oorlog te beginnen. Wat ga je dan doen? Ze je laten overrompelen en proberen praten?

 

Ja, want die tanks en die 200.000 Russische mannen stonden daar op een dag aan die grens. Er zijn deze zomer al twee doden gevallen. Maar dat is allemaal niet genoeg om eenzijdig het gesprek op te gaan starten? Het moet leiden tot een eenzijdige inval? 
En nu hebben ze zich niet laten overrompelen? Vier steden plat. Dat is blijkbaar niets. 

Goede werkwijze predik jij. 

7 minuten geleden, ir_fuel zei:

Ik zie nog altijd niet wat er "hypocriet" is. Achteraf is het natuurlijk gemakkelijk met de vinger wijzen en "hadden ze maar". 

Achteraf? Er zijn hopen regels en richlijnen over wat wie moet doen. Ikv de gasvoorraden zijn die gewoon genegeerd. Dat is niet achteraf met de vinger wijzen en hadden ze maar zeggen, dat is aantonen dat er met opzet richtlijnen niet gevolgd zijn. De hoge energieprijzen die we nu hebben, konden voor een groot deel vermeden worden. Zeker gezien de uitzonderlijk zachte winter. Volgens jullie methodiek: hoe kan jij nu die hoge gasprijzen goedpraten? Hoe kan je dat beleid ondersteunen? Hoe kan jij het goed vinden dat zoveel mensen moeite hebben om hun energierekening nog te maken? 
Daarnaast duidt ik expliciet wat we NU kunnen doen, samen met onze bondgenoten: gasuitvoer vanuit Amerika opvoeren en dit jaar wél onze gasvoorraden aanvullen. Maar nee, we lezen nu al dat najaar 2022 'dikke truienjaar' zal worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ir_fuel zei:

Je kan dat niet vergelijken met Zwitserland. Die zijn om te beginnen al niet ontwapend. En hun geografie zorgt er voor dat het een quasi onmogelijke opdracht is dat land in te nemen.

En als ge ons inneemt, verbranden we uw geld 😛 

Simples. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, ir_fuel zei:

Proficiat. Ik stel vragen en krijg dit terug.

Je hebt het niet meer gehaald met argumenten, dus ga je maar schelden.

Ik ben nergens persoonlijk geworden in deze discussie, maar aangezien jij als eerste schopt zal ik even terugschoppen: je bent gewoon het levende voorbeeld van "tolerant links" in deze maatschappij, met alles wat erbij hoort. We staan open voor andere meningen zolang ze maar stroken met de mijne, en als er te hard tegenin gegaan wordt gaan we schelden want de argumenten zijn op.

Het stopt wat mij betreft hier. 

Ik werk onder N-VA. Ik schrijf ministriele besluiten voor hen en geef van tijd tot tijd input aan blauw. Maar ik ben volgens jou de belichaming van  extreem links. Juist ja. 

aangepast door Tjeu
Link naar reactie
Delen op andere sites

Blablablabla een vrij land wordt aangevallen, ingenomen, hun burgers vermoord.

DAAR ZIJN GEEN EXCUSES VOOR. En ja je toont doorheen je ellenlange betoog telkens weer een soort begrip.
 

ZO

SIMPEL 

IS 

HET

 

Het is ook de reden dat ik niet mee gaan in je “inhoudelijke” discussie. Het stopt bij mensen die beginnen te moorden ipv te spreken omdat ze staan op hun vrijheid. 

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Tjeu zei:

 Kan je beter een blinde leren lezen. 
 

Ik heb dat eens geprobeerd door hem een stuk schuurpapier te geven. Hij kon er ook niet mee lachen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8/3/2022 om 11:39, janvkn zei:

Zeker niet bij elke nieuws site hoor, enkel als het een soft paywall is waar bij je x aantal artikels gratis mag lezen, of waarbij het hele artikel wel geladen wordt maar verborgen door een layer die je niet weg kan klikken.

In België volgens mij enkel bij De Morgen en De Tijd.

En Humo. En in Nederland Parool, Trouw en Volkskrant. Draaien allemaal op hetzelfde platform en kiezen er voor om, ondanks onze aanbevelingen (ik werk in het team dat de service voor de paywalls beheert) alles in hun frontend te doen op content die reeds volledig ingeladen is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minutes ago, Roger said:

En Humo. En in Nederland Parool, Trouw en Volkskrant. Draaien allemaal op hetzelfde platform en kiezen er voor om, ondanks onze aanbevelingen (ik werk in het team dat de service voor de paywalls beheert) alles in hun frontend te doen op content die reeds volledig ingeladen is. 

Stop daar eens mee, Judas.

  • Vind ik leuk 2
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Polygoon zei:

 

De laatste keer dat de waterpompen naar die reactor niet meer werkten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minutes ago, The Swede said:

De laatste keer dat de waterpompen naar die reactor niet meer werkten...

Toen was de reactor nog actief.

Ik denk niet dat je de koeling van een actieve reactor kan vergelijken met koeling benodigd voor staven die daar al 25 jaar liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, janvkn zei:

Stop daar eens mee, Judas.

Het is in beheer van een Nederlands team, en die weten altijd alles beter. Dus je hoeft je geen zorgen te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Hazen zei:

Misschien hebben ze wel gelijk en zijn wij allemaal gebrainwashed? 😮 

Met bovendien de repeatknop die blijft hangen.

De russische bewering over ontwikkeling biowapens is triviaal waar. De amerikanen hebben zo een paar honderd plaatsen waar ze dat doen, en een vijftiental in Oekraine. Dat betekent niet noodzakelijk dat er een intentie is voor lokaal gebruik maar het kan. Hier ziet ge een tamelijk hilarische discussie waar Nuland toegeeft dat er "biological research" gebeurt, waar Rubio onmiddelijk op inspeelt en er een antirussische draai aan geeft. Die versie van Rubio wordt dan ons officieel nieuws.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of de documenten die de aanval op de donbass bevelen authentiek zijn kan nu niet bewezen worden maar het is plausibel. Zelinsky heeft verleden jaar zo'n dingen aangekondigd, inclusief Krim, het verklaart waarom de Russen nu aanvallen, en het verklaart waarom een groot deel van het leger nu omsingeld is en zich al snel mag gaan overgeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minutes ago, Le Capri Mauve said:

Met bovendien de repeatknop die blijft hangen.

De russische bewering over ontwikkeling biowapens is triviaal waar. De amerikanen hebben zo een paar honderd plaatsen waar ze dat doen, en een vijftiental in Oekraine. Dat betekent niet noodzakelijk dat er een intentie is voor lokaal gebruik maar het kan. Hier ziet ge een tamelijk hilarische discussie waar Nuland toegeeft dat er "biological research" gebeurt, waar Rubio onmiddelijk op inspeelt en er een antirussische draai aan geeft. Die versie van Rubio wordt dan ons officieel nieuws.

 

Daar is juist niks van waar. Da's zoals zeggen dat Amerika in België biowapens ontwikkelt omdat we hier labo's hebben van J&J en Pfizer.

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid