Ga naar inhoud

Welke EV Leasewagen


Polygoon

EV shortlist  

29 leden hebben gestemd

  1. 1. EV shortlist

    • BMW i3 120aH 5d
    • Hyundai Ioniq Electronic Feel 5d
    • Hyundai Kona Electric Twist 5d
    • Mini Cooper SE 3d
    • Volkswagen ID.3 Pro S 5d
    • Volkswagen ID.4 1st Edition 5d


Aanbevolen berichten

1 minuut geleden, The Swede zei:

De prijzen zijn echt komiek hier. Ik ging es rondneuzen en een VW ID.5 of Audi Q4 Sportsback etron is niet duurder dan een Skoda EV coupe. Een Polestar 2 is ook een stuk goedkoper dan die drie. (Ze kijkt om de wagen te leasen en de eersten zitten rond de 750,-chf per maand, de Polestar 2 met dual motor zit op 625,-Chf).

Gaat afhangen van de smaak natuurlijk. Ik hou van de looks van de Polestar 2, maar in die categorie krijg je qua technologie veel meer bij Hyundai en Kia, vind ik moeilijk te negeren. Bij het hele VAG clubje is er niks dat er bovenuit steekt en hun infotainment is niet geweldig. In dat segment ben ik ook wel benieuwd naar een iX1.

Ga je een categorie kleiner zeg maar formaat ID3 dan vind ik de Renault Megane een heel mooi aanbod. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, Polygoon zei:

Vervelende is dat die databases ver van up-to-date zijn. Bv Opel Corsa-e / Pug e-208 hebben nu 360kms range ipv 330. Voor modeljaar 2023 gaat de range zelfs naar 400kms (met andere batterij en electro motoren).

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, josenjef zei:

Gaat afhangen van de smaak natuurlijk. Ik hou van de looks van de Polestar 2, maar in die categorie krijg je qua technologie veel meer bij Hyundai en Kia, vind ik moeilijk te negeren. Bij het hele VAG clubje is er niks dat er bovenuit steekt en hun infotainment is niet geweldig. In dat segment ben ik ook wel benieuwd naar een iX1.

Ga je een categorie kleiner zeg maar formaat ID3 dan vind ik de Renault Megane een heel mooi aanbod. 

De ID.3 herinner ik me van een paar jaar geleden, zag er binnenin echt goedkoop uit. Dat interieur is iets dat ik bij die Skoda wel knap vind. 

De iX1 komt wanneer?

Ze gaf aan dat ze ook AWD wil liefst. Ze rijdt wel niet ver, maar werkt in de immo en redelijk wat huizen die ze beheert, liggen op de hoger gelegen plekken waar in de winter al gauw es sneeuw ligt.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, The Swede zei:

De ID.3 herinner ik me van een paar jaar geleden, zag er binnenin echt goedkoop uit. Dat interieur is iets dat ik bij die Skoda wel knap vind. 

De iX1 komt wanneer?

Ze gaf aan dat ze ook AWD wil liefst. Ze rijdt wel niet ver, maar werkt in de immo en redelijk wat huizen die ze beheert, liggen op de hoger gelegen plekken waar in de winter al gauw es sneeuw ligt.  

VW ID.3 interieur kan ik niet mee leven, zeker niet in dat wit. Bij Skoda is dat ok en bij Seat ook, de Seat versie van de ID.3 is teveel boyracer exterieur. Een Enyaq tegenover een ID.5 is een andere vergelijking in mijn ogen. Voor mezelf spreekt enkel de ID.Buzz mij aan bij VW.

Als je naar een Polestar kijkt en met de "AWD" vraag kan je ook XC40 bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, josenjef zei:

VW ID.3 interieur kan ik niet mee leven, zeker niet in dat wit. Bij Skoda is dat ok en bij Seat ook, de Seat versie van de ID.3 is teveel boyracer exterieur. Een Enyaq tegenover een ID.5 is een andere vergelijking in mijn ogen. Voor mezelf spreekt enkel de ID.Buzz mij aan bij VW.

Als je naar een Polestar kijkt en met de "AWD" vraag kan je ook XC40 bekijken.

Is de XC40 dan ook als EV beschikbaar (en ontworpen) ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, The Swede zei:

Is de XC40 dan ook als EV beschikbaar (en ontworpen) ?

 

Ja, met die kanttekening dat hij niet enkel en alleen als EV ontworpen is. Polestar 2 staat op hetzelfde platform.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, bud wijzer zei:

Lijkt me sterk, vorige week nog te horen gekregen dat de X1 plug-in pas Q3 2023 zou leverbaar zijn

Ja @Tommie , lijkt me heel sterk.
Haal jij jouw info wel uit betrouwbare bron?

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij heeft de verkoper van BMW het zelf verteld, toen ik om een lease offerte vroeg vorige week.

 

Enyaq is nu al begin 2024.

Ben nu bezig om een ID4 te bestellen, uiteindelijk.

Performance pro met trekhaak, luxe interieur en parkeer pakket.

Deze zou nog net eind 2023 kunnen geleverd worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, bud wijzer zei:

Bij mij heeft de verkoper van BMW het zelf verteld, toen ik om een lease offerte vroeg vorige week.

 

Enyaq is nu al begin 2024.

Ben nu bezig om een ID4 te bestellen, uiteindelijk.

Performance pro met trekhaak, luxe interieur en parkeer pakket.

Deze zou nog net eind 2023 kunnen geleverd worden.

Gaat hier om de EV. Niet de PHEV. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, bud wijzer zei:

Lijkt me sterk, vorige week nog te horen gekregen dat de X1 plug-in pas Q3 2023 zou leverbaar zijn

Da's mooi. Maar ik heb 't over een iX1, niet X1 PHEV. X1 PHEV zit zelfs al in 12/2023. iX1 is 03/2023.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Dimitri zei:

Kia EV6 of Renault Megane zouden dan mijn keuze zijn.

Moest ik momenteel voor de keuze staan, de Kia EV6, direct, zonder twijfel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid