Ga naar inhoud

Algemeen nieuwstopic


The Swede

Aanbevolen berichten

Kweenie. Ja dan zeker? :D  Vind dat altijd zo moeilijk, die foto's van vrouwen toén terwijl je ze in je hoofd voor je ziet zoals ze er nu uit zien. Dat laatste beeld blijft primeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, The Swede said:

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/10/15/historische-ontmoeting-koning-filip-ontmoet-prinses-delphine-bo/
 

Wat een PR stunt :lol: 

Ik moet zeggen dat de gasten die daar vandaag het koningshuis beheren wel redelijk goed zijn. 

ik denk dat ze wel redelijk wat trauma delen, van Albert die zich geen kloten van hen aantrok.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kweenie. Ja dan zeker? [emoji3]  Vind dat altijd zo moeilijk, die foto's van vrouwen toén terwijl je ze in je hoofd voor je ziet zoals ze er nu uit zien. Dat laatste beeld blijft primeren.

Met sommige is dat ner anders om. Dé vrouw uit onze jeugd: Jenna de Rosnay
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, ex-Mooseman zei:

Met sommige is dat ner anders om. Dé vrouw uit onze jeugd: Jenna de Rosnay

Hmm, die was in mijn jeugd net een tik te oud, eigenlijk.
Geen idee wat daarvan geworden is, eigenlijk. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 hours ago, The Swede said:

De schoondochter is anders ook wel best :inlove:

 

10 hours ago, gTa said:

Kweenie. Ja dan zeker? :D  Vind dat altijd zo moeilijk, die foto's van vrouwen toén terwijl je ze in je hoofd voor je ziet zoals ze er nu uit zien. Dat laatste beeld blijft primeren.

Ik dacht niet dat Mathilde zo oud was. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm, die was in mijn jeugd net een tik te oud, eigenlijk.
Geen idee wat daarvan geworden is, eigenlijk. [emoji3] 

Zoals verwacht: een rijpere vrouw, waarvan het vel te veel zon en zout water heeft gezien.
  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jenna was toch de natte droom van ons surfers in de jaren 80. Zo een jonge springer is nu wel leuk om naar te kijken, maar ik zou er verdomd niet mee willen samenleven als oudere zak. Al die aspiraties en verwachtingen van het leven, high maintenance toestanden, neen danku. Geef mij maar die van mij, chill, heeft medium aandacht nodig, ik mag altijd mijn zin doen, hebben samen al heel wat avonturen beleefd waar ik hier niet kan op ingaan 😂 en ze heeft nog steeds het lichaam waar veel 22 jarigen jaloers op zijn. Dus ik blijf wel bij kijken 🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minutes ago, Order66 said:

Jenna was toch de natte droom van ons surfers in de jaren 80. Zo een jonge springer is nu wel leuk om naar te kijken, maar ik zou er verdomd niet mee willen samenleven als oudere zak. Al die aspiraties en verwachtingen van het leven, high maintenance toestanden, neen danku. Geef mij maar die van mij, chill, heeft medium aandacht nodig, ik mag altijd mijn zin doen, hebben samen al heel wat avonturen beleefd waar ik hier niet kan op ingaan 😂 en ze heeft nog steeds het lichaam waar veel 22 jarigen jaloers op zijn. Dus ik blijf wel bij kijken 🤗

Ik vrees dat het niet is omdat ze ouder worden, dat ze minder "high maintenance" worden. Ze hebben die insteek of ze hebben die niet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, The Swede zei:

Ik vrees dat het niet is omdat ze ouder worden, dat ze minder "high maintenance" worden. Ze hebben die insteek of ze hebben die niet. 

Je hebt vast gelijk. Die van mij is nooit zo geweest, maar ik heb ze wel altijd zelf in de watten gelegd. Maar dat is absoluut niet haar focus. Toen ik 29 was, was ik blijkbaar de voorzienigheid zelve, door een jong spel te pakken van 22 🤣 (niet echt bewust, liefde is ondoorgrondelijk 😜

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, Polygoon zei:

De reeks "Filip van België" al gekeken? Ik vind dat fluppe daar heel goed uitkomt (waarschijnlijk de bedoeling) en hij lijkt me best competent.

Dit. Hele goede reeks. 

17 uren geleden, Polygoon zei:

Exact.
Ik denk dat ze Elisabeth ook al goed aan het klaarstomen zijn.

Los daarvan: Paola in hare jonge tijd, #ZZD ( @gTa hier vind ik het dan weer wel gefatsoeneerd, ondanks dat het over de koninklijke familiet gaat :D )

Paola in haar jonge tijd is zeker #ZZD

Dat moet vroeger echt een jetset leven geweest zijn dat die gasten hadden. 

18 uren geleden, The Swede zei:

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/10/15/historische-ontmoeting-koning-filip-ontmoet-prinses-delphine-bo/
 

Wat een PR stunt :lol: 

Ik moet zeggen dat de gasten die daar vandaag het koningshuis beheren wel redelijk goed zijn. 

Hele slimme zet inderdaad en denk dat die oprecht wel veel tegen elkaar te vertellen hebben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
4 hours ago, ICM said:

:fp: 

Maar enfin

Mag ik er niet de mening op nahouden dat ik WEL de traditie van Zwarte Piet in stand wil gehouden zien en een paar boeken met Zwarte Piet voor mijne kleine (en hopelijk op een dag kleinkinderen) wil veilig stellen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minutes ago, The Swede said:

Mag ik er niet de mening op nahouden dat ik WEL de traditie van Zwarte Piet in stand wil gehouden zien en een paar boeken met Zwarte Piet voor mijne kleine (en hopelijk op een dag kleinkinderen) wil veilig stellen ?

Absoluut. 

Mijn reactie was naar die onnozelaars die die boeken gaan shredderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, dane zei:

In Nederland is het nog een pak slechter in verband met de Sint .

Nederland... Je noemt daar idd nog een ander apenland op...

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, -krikke- zei:

Nederland... Je noemt daar idd nog een ander apenland op...

Ik ga boer worden in Canada denk ik 😆 , één van de enige landen naar waar ik zou verhuizen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Krikkie zei:

Ik ga boer worden in Canada denk ik 😆 , één van de enige landen naar waar ik zou verhuizen.

Canada... :inlove:.

Én ze hebben daar de originele Canada Dry... Hmmm... wree lekker...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, ICM said:

Absoluut. 

Mijn reactie was naar die onnozelaars die die boeken gaan shredderen.

Ha. :lolz: Ik dacht dat ge het loemp vond dat ik die boeken wou. 

Ik ga morgen een mailke sturen, denk ik. :D

 

1 hour ago, dane said:

In Nederland is het nog een pak slechter in verband met de Sint .

Holland is een land dat we hoogdringend moeten laten zinken.  

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, The Swede zei:

Holland is een land dat we hoogdringend moeten laten zinken.  :D

Het enige uit Nederland da mij nog iets of wat intresseert, is de satellietzender Meiden Van Holland

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik stem voor genderneutrale schaakstukken en andere kleuren! 

Want wit mag altijd beginnen.

 

#kalimero-modus

"En dat is niet eerlijk"

#kalimero-modus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid