Ga naar inhoud

Algemeen nieuwstopic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
3 uren geleden, ir_fuel zei:

Je moet me dat toch eens uitleggen, hoe dat kan, een café op zo een lokatie dat op de fles draait (ehehehehe).

Wat hier al staat maar misschien ook een torenhoge huurprijs? Pand is van de brouwer.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
3 minuten geleden, dragonfly zei:

Wat hier al staat maar misschien ook een torenhoge huurprijs? Pand is van de brouwer.

Als 't nijpt, zijn die wel flexibel (tot zekere hoogte) daarin. Voor hen is 't beter dat dat blijft bestaan dan dat 't stopt.
Nu, de naam en de locatie bieden volgens mij voldoende garantie om daar, zelfs met torenhoge huurprijs, wel iemand nieuw in te krijgen.

Geplaatst:

Moratorium op faillissementen loopt morgen af. Ik zal mijn oren maar al toestoppen.

Geplaatst:
Da's het probleem van veel cafés/brasserieën, vermoed ik? Onvoldoende richting witte kassa laten stromen om toch nog zo veel mogelijk zwart te blijven hebben (2 keer per jaar met het hele gezin op reis naar de ClubMed + jaarlijks een chalet en vééél fleskes zetten op Tomorrowland .... dat moet je kunnen blijven betalen hé) en nu door een externe oorzaak verplicht worden om een fictieve situatie aan te houden en dus zuiver cijfermatig tot 't neerleggen van de boeken gedwongen worden.
Hier in het dorp weet ik van 2 dat ze meer dan 10 000 per maand nu krijgen van steun, maar dan moet je wel genoeg in het wit doen natuurlijk ... Met hun personeel op werkloosheid valt hun dat goed mee, die doen dan ook geen take away [emoji16]

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk

Geplaatst:

Ken er ook enkele, drie die in centrum-Gent (allez ene nét buiten de kleine ring) een zaak hebben en dat al langer "proper" deden (met weinig zwart), eentje hier achter m'n deur (ggb Merelbeke) en die vinden het absoluut niet leuk, maar hebben hun werking/product voldoende aangepast dat het, zeker met de steun die er is, doenbaar blijft om 't koppeke boven water te houden.

Geplaatst:

Ggb? Zou ik moeten kennen denk ik, maar geen idee.

Geplaatst:
5 uren geleden, ICM zei:

De arts die Kremlincriticus Aleksej Navalni behandelde in het ziekenhuis van Omsk nadat hij was vergiftigd, is op 55-jarige leeftijd overleden. Over de doodsoorzaak worden geen details vrijgegeven.

Die dokter is gewoon van de trap gevallen, jom. Zijn naam was Aleksaj Navalwel.

• Vind ik leuk 1
  • Grappig 2
Geplaatst:
Op 30/1/2021 om 11:35, dragonfly zei:

Pand is van de brouwer.

Zoals veel cafe's. 

Geplaatst:
7 uren geleden, ICM zei:

Een 'journalist' van de Standaard citeert het 'betrouwbare oordeel' van het entourage van de 'vergiftigde' 'democratische vrijheidsstrijder' Navalny dat die arts op 'verdachte' wijze aan zijn einde gekomen is.

Geplaatst:
Op 30/01/2021 om 08:31, ir_fuel zei:

Gij hebt daar toch 2 voertuigen bij, dan mag dat :D 

3 eigenlijk! 3 verschillende ingeschreven platen op deze combinatie. 

• 2 weken later...
Geplaatst:

Als nieuws: ik ben niet verdwenen. ;)

• Grappig 1
Geplaatst:
12 minuten geleden, The Swede zei:

Als nieuws: ik ben niet verdwenen. ;)

Proffecionele verplichtingen?

• Grappig 2
Geplaatst:

Nee, miserie allerhande.

Geplaatst:
5 minuten geleden, Frekkel zei:

Komt het goed?

Hangt van u af! Misschien heeft hij een RR bijgekocht ?

Geplaatst:
14 uren geleden, The Swede zei:

Nee, miserie allerhande.

Hopelijk niets te erg! 

Geplaatst:
2 uren geleden, Krikkie zei:

Hangt van u af! Misschien heeft hij een RR bijgekocht ?

Laat ons hopen van niet...

Geplaatst:

de Walen moeten hun vaccin precies niet hebben

centra.png

Geplaatst:

Die streken waar geen centra zijn daar woont dan ook geen kat :roll:

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

de zonnepanelen hielpen al niet door de sneeuwval en nu de windmolens die vastvriezen...de toekomst van energie

152298908_437551067584412_3434766732199086136_n.png?_nc_cat=108&ccb=3&_nc_sid=aee45a&_nc_ohc=mp1NDgu-NFAAX8pSUYj&_nc_oc=AQnCMvh-uNautbFwnBdIXq-XN8kKvmlMHmYd3d_75REY3GuxHNvdSwEh22O6OcNCjeMfKTqHpd3eHzKlYK2gyYQE&_nc_ad=z-m&_nc_cid=0&_nc_ht=scontent.xx&_nc_tp=30&oh=0b29282b493f1fcde4fa43a6d37850e6&oe=6053C2FC

Geplaatst:
3 hours ago, ir_fuel said:

Die streken waar geen centra zijn daar woont dan ook geen kat :roll:

bedankt voor je neerbuigende reactie. 

Geplaatst:

de smiley op het einde zet de nuance. verder heb ik er geen probleem mee dat hij een punt heeft. 

• 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid