vince522 2.239 Geplaatst: 26 maart 2021 Delen Geplaatst: 26 maart 2021 19 hours ago, BMWMB said: Hoe je de nieuwe Model S in versnelling moet zetten, want hendels aan het stuur zijn er niet meer. Je kan kiezen tussen 'Smart Shift' waarbij de Tesla zelf weet welke richting je gaat nemen, of je kan het zelf kiezen via het scherm. Hoe achterlijk is dit? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.683 Geplaatst: 28 maart 2021 Delen Geplaatst: 28 maart 2021 Stance. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.683 Geplaatst: 21 april 2021 Delen Geplaatst: 21 april 2021 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.683 Geplaatst: 5 mei 2021 Delen Geplaatst: 5 mei 2021 Foto's van het interieur. Het dashboard is een serieuze verandering, en afgaande op de foto's ook een serieuze verbetering. De middenconsole die veel hoger is geworden, met dan die plaats om 2 gsm's zichtbaar te laden, het scherm dat je kan kantelen en draaien, en de lijn van het dashboard die heerlijk strak is, met dan die speciaal ingewerkte ventilatiemonden. Het soundsystem is nu al fenomenaal, en zou nog verbeterd zijn, met nu zelfs luidsprekers in de A-stijl. Wel zou ik het ronde stuur nemen. Wel cool ook dat er geen hendels meer achter het stuur zijn. Ik vind het alleszins allemaal zeer geslaagd. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Waky 975 Geplaatst: 5 mei 2021 Delen Geplaatst: 5 mei 2021 4 uren geleden, BMWMB zei: Foto's van het interieur. Het dashboard is een serieuze verandering, en afgaande op de foto's ook een serieuze verbetering. De middenconsole die veel hoger is geworden, met dan die plaats om 2 gsm's zichtbaar te laden, het scherm dat je kan kantelen en draaien, en de lijn van het dashboard die heerlijk strak is, met dan die speciaal ingewerkte ventilatiemonden. Het soundsystem is nu al fenomenaal, en zou nog verbeterd zijn, met nu zelfs luidsprekers in de A-stijl. Wel zou ik het ronde stuur nemen. Wel cool ook dat er geen hendels meer achter het stuur zijn. Ik vind het alleszins allemaal zeer geslaagd. Mindblown, net als je denkt dat die tablet niet meer groter kan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tommie 8.499 Geplaatst: 5 mei 2021 Delen Geplaatst: 5 mei 2021 Ik zie vooral veel spul dat halfgeleiders nodig heeft. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuscani 10.012 Geplaatst: 5 mei 2021 Delen Geplaatst: 5 mei 2021 Dat scherm is toch ingewerkt? Kantelen ok, maar draaien gaat toch niet lukken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.683 Geplaatst: 5 mei 2021 Delen Geplaatst: 5 mei 2021 Jawel, je kan het scherm draaien richting de bestuurder. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knight-rider 97 Geplaatst: 5 mei 2021 Delen Geplaatst: 5 mei 2021 1 uur terug, tuscani zei: Dat scherm is toch ingewerkt? Kantelen ok, maar draaien gaat toch niet lukken? Inderdaad. Tenzij er ergens beeldmateriaal is waarop te zien is dat dat scherm effectief te draaien en te kantelen is zou ik hier toch niet zo zeker van zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuscani 10.012 Geplaatst: 5 mei 2021 Delen Geplaatst: 5 mei 2021 2 uren geleden, BMWMB zei: Jawel, je kan het scherm draaien richting de bestuurder. Ah, ik dacht met draaien, 90° zoals het vroeger stond. Inclineren noem ik dit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Monterey Jack 4.819 Geplaatst: 5 mei 2021 Delen Geplaatst: 5 mei 2021 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dimitri 566 Geplaatst: 12 mei 2021 Delen Geplaatst: 12 mei 2021 Een uur werk om aan uw batterij te geraken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knight-rider 97 Geplaatst: 13 mei 2021 Delen Geplaatst: 13 mei 2021 1 uur werk om bij de accu te geraken lijkt me toch wel zwaar overdreven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.975 Geplaatst: 13 mei 2021 Delen Geplaatst: 13 mei 2021 10 hours ago, knight-rider said: 1 uur werk om bij de accu te geraken lijkt me toch wel zwaar overdreven. Als dat de eerst keer is lijkt me dat van niet. Zeker niet als je van die plastic panelen moet aan de kant trekken en los sleuren, en je weet niet goed waar de clips zitten, hoe ze vast zitten etc, en je wil niks kapot doen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joske 683 Geplaatst: 13 mei 2021 Delen Geplaatst: 13 mei 2021 Dus die 12V batterij is de voeding van de computers. Die computers zorgen ervoor dat die 12V batterij opgeladen wordt vanuit de grote batterij. De computer moet eigenlijk altijd "wakker" zijn om iets stom als een deur te kunnen open doen, maar de bollebozen die al die software schrijven bij tesla hebben er niet aan gedacht om een stukje code te schrijven zodat die computer die ALLES kan, ervoor zorgt dat zijn eigen energiebron niet leeg geraakt als de grote batterij vol is? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.683 Geplaatst: 15 mei 2021 Delen Geplaatst: 15 mei 2021 Blijkbaar zijn beide batterijen niet te koppelen, en daarom wil Tesla ook van die 12V batterij vanaf, maar tot vandaag is dat nog niet gelukt.Het is inderdaad onbegrijpelijk dat ze deze zo ver wegsteken, en dan zonder koppelstuk om deze gemakkelijk te kunnen laden, of aan een druppellader te hangen als je weet dat de auto een tijdje stil zal staan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rabbit 2.711 Geplaatst: 16 mei 2021 Auteur Delen Geplaatst: 16 mei 2021 meanwhile at laguna seca Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joske 683 Geplaatst: 17 mei 2021 Delen Geplaatst: 17 mei 2021 Op 15/5/2021 om 17:52, BMWMB zei: Blijkbaar zijn beide batterijen niet te koppelen, en daarom wil Tesla ook van die 12V batterij vanaf, maar tot vandaag is dat nog niet gelukt. Maar ze zijn toch gekoppeld? Of zit daar nog ergens ne aparte alternator/dynamo om die 12V batterij op te laden tijdens het rijden... Want tijdens het rijden laadt de 12V batterij wel op? Ipv die fratsen om overal de snelste te zijn zouden ze beter hunne software voor de basisdingskes eens in orde brengen... Typisch amerikaanse mentaliteit, zie dat bij ons op t werk ook, ze hebben iets wat "werkt", en dan gaan ze beginnen zweven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.683 Geplaatst: 17 mei 2021 Delen Geplaatst: 17 mei 2021 Die batterij zal inderdaad laden tijdens het rijden, net als in iedere andere auto. Het enige punt hier is dat deze batterij wat moeilijker bereikbaar is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.975 Geplaatst: 17 mei 2021 Delen Geplaatst: 17 mei 2021 1 minute ago, BMWMB said: Die batterij zal inderdaad laden tijdens het rijden, net als in iedere andere auto. Het enige punt hier is dat deze batterij wat moeilijker bereikbaar is. Als ik het goed begrepen is laadt die zelfs als je auto ingeplugd is, maar enkel zolang je gewone batterij niet vol is. Het zou me raar lijken dat een Tesla een alternator zou hebben. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joske 683 Geplaatst: 17 mei 2021 Delen Geplaatst: 17 mei 2021 Idd @ir_fuel dat was er ook nog bij. Dus "blijkbaar zijn beide batterijen niet te koppelen" lijkt me maar een vreemde uitleg. Lijkt me een kwestie van de "voorwaarde dat de grote batterij moet laden om de 12V batterij te laden" uit de software te wissen en t is opgelost. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.683 Geplaatst: 17 mei 2021 Delen Geplaatst: 17 mei 2021 https://insideevs.com/news/507242/model-s-plaid-record-leno/De 400m in 9,23 sec. Indrukwekkend. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin 249 Geplaatst: 25 mei 2021 Delen Geplaatst: 25 mei 2021 @BMWMB @Germinal https://www.autogids.be/autonieuws/juridisch/tesla-moet-noorse-klanten-13000-euro-compenseren.html Quote Tesla bracht in 2019 enkele software-updats uit die de autonomie en laadsnelheid van zijn modellen verlaagde. In Noorwegen hebben klanten klacht ingediend en de zaak gewonnen, waardoor Tesla ze meer dan 13.000 euro moet vergoeden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.683 Geplaatst: 25 mei 2021 Delen Geplaatst: 25 mei 2021 Ik had het ook al gelezen, maar betreft oudere versies. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.683 Geplaatst: 28 mei 2021 Delen Geplaatst: 28 mei 2021 Hoewel ik het spijtig vind dat het alweer een facelift is, moet ik wel zeggen dat ‘m geslaagd is. Kijk eens naar de stance van dat ding. [emoji7] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.